Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00391872/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Naprawa i odnowienie elewacji oraz rynien na budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Drzewocinach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590470869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Drzewociny 34
1.5.2.) Miejscowość: Dłutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-081
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 600 234 801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds.drzewociny@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dlutow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9bb698b-384d-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Naprawa i odnowienie elewacji oraz rynien na budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Drzewocinach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9bb698b-384d-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00391710/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Naprawa i odnowienie elewacji oraz rynien na budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Drzewocinach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚDS.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 220000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budynek posiada dwie kondygnacje nadziemne. Wyposażony jest w niezbędne instalacje wewnętrzne: wody, kanalizacji sanitarnej, energii elektrycznej, centralnego ogrzewania. Wysokość budynku nie przekracza 12 m.
Dane ogólne budynku:
- powierzchnia zabudowy: 402,40 m2
- powierzchnia użytkowa: 537,90 m2
- kubatura: 2251,80 m2
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Wymiana uszkodzonej blachy na dachu; grubość blachy 0,5 mm, RAL 8017 lub 8019 – do uzgodnienia z inwestorem
2) Wymiana rynien oraz rur spustowych: wymiana rynien na nowe PCV średnica 150 mm, RAL 8017 lub 8019 – do uzgodnienia z inwestorem a także rur spustowych kompatybilnych do w/w systemu rynnowego
3) Położenie nowej powłoki malarskiej na całym budynku: przygotowanie podłoża do położenia nowej powłoki malarskiej – farba silikonowa lub silikatowa
- przed przystąpieniem do robót należy zdemontować i ponownie zamontować po ukończeniu: czujniki i sygnalizatory, lampy oświetleniowe, tablice informacyjne, uchwyty do flag.
4) Całkowita naprawa uszkodzonej elewacji (z dwóch stron budynku). Wymiana siatki, kleju, tynku (z pozostałych dwóch stron budynku)
Dla robót wyżej nie wyszczególnionych obowiązuje standard podstawowy materiałów budowlanych wynikający z Katalogów Nakładów Rzeczowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STIVEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692235489
7.3.3) Ulica: Czapliniecka 146
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-14INNE PRZETARGI DŁUTÓW
więcej: przetargi DŁUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na 4 części
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.