Og³oszenie z dnia 2024-08-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00500434/01 - Wynik z dnia 2024-09-16
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A.
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288260
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejskiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: 913213760
1.5.8.) Numer faksu: 913212314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uzdrowisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uzdrowisko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cd844580-cbab-43d8-bb7b-901c27137657
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00465565
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00021231/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Ratownictwo wodne
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd844580-cbab-43d8-bb7b-901c271376573.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: zgodnie z instrukcj± ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest „Uzdrowisko ¦winouj¶cie” S.A. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem iodo@uzdrowisko.pl lub telefonicznie pod numerem 502-610-964.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 21 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/U¦/RW/08/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego na p³ywalniach Zamawiaj±cego znajduj±cych siê w obiektach Admira³ I, po³o¿onym przy ul. ¯eromskiego 13 w ¦winouj¶ciu i w obiekcie Henryk, po³o¿onym przy ul. Sienkiewicza 2 w ¦winouj¶ciu w wymiarze:
5 godzin dziennie – od poniedzia³ku do niedzieli tj. w godzinach od 15.00 do 20.00;
£±czna szacowana ilo¶æ godzin ¶wiadczenia us³ug ratownictwa wodnego w ramach niniejszego zamówienia wynosi: 7 320 godzin.
W zakresie us³ugi ratownictwa wodnego Wykonawca zobowi±zuje siê w szczególno¶ci do:
a) zapewnienia ci±g³o¶ci obs³ugi ratowniczej w godzinach otwarcia basenów,
b) zapewnienia jednolitego ubioru dla ratowników wodnych,
c) zapewnienie ci±g³ego nadzoru nad realizacj± us³ugi (zapewnienie koordynatora),
d) prowadzenia dokumentacji zwi±zanej z niniejsz± Umow± oraz rejestrów dzia³añ ratowniczych,
e) sporz±dzania procedur i algorytmów bezpieczeñstwa,
f) przekazywania Zamawiaj±cemu aktualnych grafików pracy ratowników wodnych, kopii uprawnieñ ratowników wodnych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej ani finansowej.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1. Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) zrealizowa³ lub realizuje (przy czym w tym przypadku bêd± uwzglêdniane okres, zakres i warto¶æ zrealizowanej czê¶ci us³ugi):
1 us³ugê ratownictwa wodnego na obszarze wodnym ¶wiadczon± przez okres co najmniej 12 nastêpuj±cych po sobie miesiêcy (przez jedn± us³ugê nale¿y rozumieæ us³ugê zrealizowan± na podstawie jednej umowy) o warto¶ci co najmniej 110 000,00 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporz±dzone zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
a) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 594), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
2) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
3) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
4) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
5) art. 109 ust. 1 pkt 5-10 PZP
- wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ oraz
a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu (rodzaju wykonanych us³ug), warto¶ci, dat wykonania (dat dziennych rozpoczêcia i zakoñczenia realizacji us³ug) i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane (wzór wykazu wykonanych us³ug stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ).
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o których mowa wy¿ej dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
b) dowodów okre¶laj±cych, czy wskazane przez Wykonawcê w wykazie us³ugi na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy - za³. 7 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-30 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-30
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- Dostawa Energii Elektrycznej do Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS "Sasanka" w ¦winouj¶ciu" na lata 2025-2026
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto ¦winouj¶cie
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego w 2025 r. w obiekcie O¶rodka Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" - P³ywalni "Uznam Arena" w ¦winouj¶ciu ul. Grodzka 5
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- US£UGA KOMPLEKSOWEGO ZABEZPIECZENIA RATOWNICZEGO NA P£YWALNI W 2025 r.
- Us³uga w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Kompleksu Basenowo-Rekreacyjnego w Bytowie Spó³ka z.o.o. w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025
- "Kompleksowa obs³uga ratownicza na obiektach MOSRiW w ¯arach w 2025 roku"
- ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej w zespole obiektów basenowych Kryta P³ywalnia Akwarium oraz Kryta P³ywalnia Wodna Nuta w Opolu
- Us³uga polegaj±ca na zapewnieniu bezpieczeñstwa osobom korzystaj±cym z krytej p³ywalni Szko³y Podstawo-wej z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 158 im. Juliana Aleksandrowicza w Krakowie.
- "Us³uga ratownictwa wodnego na terenie p³ywalni Szko³y Podstawowej nr 155 im. ¶w. Jadwigi Królowej w Krakowie"
wiêcej: S³u¿by ratownicze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.