Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00400113/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisowe sprzętu medycznego dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym:
- Skaner CR Classic firmy Carestream Health Poland
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 65
1.5.2.) Miejscowość: Dziekanów Leśny
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227657121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitaldziekanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitaldziekanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitaldziekanow.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi serwisowe sprzętu medycznego dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym:- Skaner CR Classic firmy Carestream Health Poland
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51064446-3ac8-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053604/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa serwisowa obejmująca przeglądy techniczne oraz naprawy skanera Carestream CR Classic nr ser 4000279 rok prod. 2015 w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400113
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ/24/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 25498,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych sprzętu medycznego w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym o nazwie Skaner CR Classic firmy Carestream Health Poland; nr. seryjnym 4002794, rok prod. 2015. (przeprowadzenie 4 przeglądów techniczno – eksploatacyjnych wraz z wymianą PM Zestawu w ciągu 24 miesięcy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W załączniku nr 3 wzór umowy oraz załączniku nr 2 Opis przedmiotu umowy Zamawiający wyszczególnił czynności wykonywane przez Wykonawcę w ramach umowy. Czynności te nie obejmowały wykonania jedynie 4 szt. przeglądów eksploatacyjnych; wśród wymienionych czynności były również m. in. nielimitowane wykonywanie napraw urządzenia wraz w wymianą części zamiennych. Biorąc powyższe pod uwagę, Wykonawca potraktował następująco Załącznik nr 2a formularz ofertowo cenowy:„Ilość Przeglądów” 4 szt – Zamawiający przekazuje informacyjnie Wykonawcy, że oczekuje wykonania 4 szt. przeglądów podczas 24 miesięcy trwania umowy. „Cena jednostkowa netto”, Cena jednostkowa brutto” - Wykonawca wpisał kwoty ryczałtowe miesięczne za wykonanie wszystkich czynności wyszczególnionych w załączniku nr 3 i nr 2 (nie tylko za wykonanie przeglądów). Wykonawca nie brał pod uwagę możliwości wpisania w te pola kwot jedynie za wykonanie przeglądów, ponieważ Zamawiający wyszczególnił więcej czynności i obowiązków do wykonania.
Zamawiający w projekcie umowy załącznik nr 3 nie określił częstotliwości wystawiania faktur Vat, stąd Wykonawca w powyższy sposób zinterpretował możliwość wypełnienia formularza ofertowo - cenowego.
Obowiązkiem zamawiającego jest unieważnienie postępowania w każdym przypadku, jeśli łącznie zostaną spełnione następujące przesłanki: wada musi być niemożliwa do usunięcia, wada ma skutkować niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
Nawiązując do art. 16 Pzp celem zachowania prowadzenia postępowania z poszanowaniem zasad równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji oraz mając powyższe na uwadze Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
INNE PRZETARGI DZIEKANÓW LEŚNY
- Dostawa środków czystości
- Zakup i dostawa wyposażenia informatycznego dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
więcej: przetargi DZIEKANÓW LEŚNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- ZP.U.LW.70.2024 Montaż oraz wymiana wodomierzy w budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Waryńskiego 6
- Świadczenie usług pogotowia technicznego i konserwacji w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- Usługa wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.