Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00372346/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej z ilością 12-tu miejsc opieki dla dzieci do lat 3, 98-273 Klonowa, Kuźnica Błońska 9
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klonowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Józefa Dalaka 2,
1.5.2.) Miejscowość: Klonowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-273
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 8208493
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klonowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklonowa.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74b9fb4f-2a15-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej z ilością 12-tu miejsc opieki dla dzieci do lat 3, 98-273 Klonowa, Kuźnica Błońska 92.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74b9fb4f-2a15-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090679/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Utworzenie Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej - dostosowanie obiektu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program rozwoju opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” edycja 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372346
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZW.271.5/1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest stworzenie klubu malucha do opieki nad dziećmi do lat trzech. W zakres prac wchodzą:
1) Roboty budowlane – związane ze zmianą aranżacji pomieszczeń w ramach dostosowania do nowej funkcji (klubu malucha), wydzielenie niezależnego wejścia, montaż stolarki drzwiowej, izolacje.
2) Roboty wykończeniowe - wykonanie nowych tynków, okładzin ściennych z glazury, sufity podwieszone w pomieszczeniach, posadzki, ułożenie nowych wykładzin podłogowych, malowanie ścian.
3) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne: podłączenie nowych urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach WC, zaplecza kuchennego, zmywalni wraz z wyposażeniem,
4) Roboty instalacyjne elektryczne: okablowanie, montaż włączników światła, oświetlenie pomieszczeń i nowy układ gniazd wtykowych, rozdział instalacji, wykonanie nowej instalacji alarmowej i teleinformatycznej.
5) Wykonanie instalacji wentylacji – centrala wentylacyjna z automatyką sterowania oraz rozprowadzeniem do poszczególnych pomieszczeń, zgodnie z wymogami technologicznymi.
6) Roboty związane z zagospodarowaniem terenu.
7) Przekazanie do eksploatacji przy udziale Zamawiającego, wykonanych robót oraz uzyskanie protokołów odbioru po wykonanych robotach wraz z oddaniem budynku do użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 595000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797792,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 595000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-BUD Tomasz Mielczarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272327682
7.3.3) Ulica: -
7.3.4) Miejscowość: Pawelce
7.3.5) Kod pocztowy: 98-273
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 595000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI KLONOWA
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Klonowej
- Dostawa oleju opałowego dla Zespołu Szkół w Klonowej
więcej: przetargi KLONOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Lokalna sieć komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.