Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00422465/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00445470/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
- 2024/BZP 00448293/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska Orlik w miejscowości Czerniejewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNIEJEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 8
1.5.2.) Miejscowość: Czerniejewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-250
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 429 13 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@czerniejewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerniejewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91a8a05b-d99c-4870-92cb-bade0654683e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja boiska Orlik w miejscowości Czerniejewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91a8a05b-d99c-4870-92cb-bade0654683e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066080/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Modernizacja boiska Orlik w miejscowości Czerniejewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422465
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.11.2024.SP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 175954 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja boiska Orlik w miejscowości Czerniejewo obejmuje:
1. Wymianę elementów oświetlenia: wymiana opraw oświetleniowych na LED (20 szt.) wraz z wykonaniem projektu oświetlenia.
2. Remont nawierzchni boiska wielofunkcyjnego: Czyszczenie wysokociśnieniowe nawierzchni poliuretanowej (620 m2), warstwa spajajaco-gruntujaca z istniejąca nawierzchnia (620 m2), wykonanie warstwy z SBR spojonego poliuretanem gr 10mm (620 m2), wykonanie natrysku w kolorze ceglasto czerwonym (620 m2) - warstwa użytkowa (ścieralna) to mieszanina granulatu EPDM barwionego w masie i lepiszcza barwionego poliuretanowego w proporcjach ustalonych przez producenta systemu. Warstwa użytkowa jest układana jest mechanicznie metodą natrysku ciśnieniowego, bezspoinowo, przy pomocy dedykowanego urządzenia (natryskiwarki) Grubość warstwy użytkowej wynosi 2-3mm. Ustalono kolor nawierzchni: ceglasto -czerwony. UWAGA: Wymaga się zastosowania granulatu EPDM barwionego w masie - nie dopuszcza się granulatów barwionych powierzchniowo, wykonanie malowania linii boisk do siatkówki i koszykówki (1 kpl.), remont koszy do koszykówki: wymiana tablic wraz z ramami oraz obręczy do koszykówki (2 kpl.).
3. Wymianę elementów ogrodzenia: wymiana słupków ogrodzeniowych, wraz z wymianą fundamentów i demontażem i ponownym montażem kostki brukowej.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
a) dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik Nr 9 do SWZ,
b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (SSTWiOR) stanowiącej Załącznik Nr 10 do SWZ.
c) przedmiarze robót stanowiącym Załącznik Nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert. Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 216 424,00 zł brutto. Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Utworzenie parku kieszonkowego
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.