eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GozdowoRemont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Lelicach



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Lelicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gozdowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015951

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krystyna Gozdawy 19

1.5.2.) Miejscowość: Gozdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-213

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: (024) 276-21-12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gozdowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdowo.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3868522-86ec-4c12-a94e-dcd95f28e1d8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Lelicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3868522-86ec-4c12-a94e-dcd95f28e1d8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022779/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Lelicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423824

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBK.271.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na remoncie sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Lelicach. Sala gimnastyczna zlokalizowana jest na dz. nr ewid. 74/8 (obręb ewid. 0023 – Lelice, jedn. ewid. 142702_2 – Gozdowo). Remont sali gimnastycznej polegać będzie na wymianie starej podłogi z parkietu na nową oraz wykonaniu robót malarskich do wysokości 2,0 m.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty montażowe
c) roboty malarskie
d) roboty porządkowe

Szczegółowy zakres robót do wykonania oraz rozwiązania materiałowe zawarte są w projekcie technicznym (załącznik nr 8 do SWZ) oraz w przedmiarze (załącznik nr 9 do SWZ).

Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wywóz odpadów budowlanych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. Wykonawca na własny koszt musi wykonać dokumentację powykonawczą (min. 1 egz. w wersji papierowej), składającą się m.in. z certyfikatów, atestów, itp. na wbudowane i użyte podczas realizacji zamówienia materiały. Dokumentację powykonawczą Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru inwestycji. Materiały i urządzenia, przeznaczone do realizacji zadnia, muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty. Materiały ponadto powinny być dopuszczone do stosowania w obiektach oświatowych. Wykonawca odpowiedzialny jest za bezpieczeństwo wszelkich działań na terenie budowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, wyrządzonych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wykonanie i kierowanie robotami przez osoby posiadające prawem wymagane kwalifikacje i uprawnienia. W przypadku Wykonawców spoza terytorium Polski kwalifikacje personelu powinny być uznawane za równoznaczne z polskimi zgodnie z przepisami odrębnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171831,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171831,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIMEX PLUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 5542627548

7.3.3) Ulica: Fordońska 393

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-766

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171831,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.