eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzuzeBudowa placów zabaw oraz doposażenie miejsc rekreacji i wypoczynku wraz z zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placów zabaw oraz doposażenie miejsc rekreacji i wypoczynku wraz z
zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZUZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 62

1.5.2.) Miejscowość: Brzuze

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-517

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referat_rozwoju@brzuze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzuze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7e568fc-2dac-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placów zabaw oraz doposażenie miejsc rekreacji i wypoczynku wraz z
zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7e568fc-2dac-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465817

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085404/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa placów zabaw oraz doposażenie miejsc rekreacji i wypoczynku wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372343

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest doposażenie miejsc rekreacji i wypoczynku wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Ugoszcz na części działek 17/14, 171/4 oraz 76/10.
Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań obejmujących :
1) Budowę placu zabaw i małej architektury na części dz. nr 171/4 przy Szkole Podstawowej w Ugoszczy,
2) Zagospodarowanie terenu przy boisku ( cz. działki 17/14 ),
3) Utwardzenie terenu na działce 76/10 w Ugoszczy.
Zadanie nr 1) :
Obejmuje budowę placu zabaw zawierającego następujące urządzenia:
 zestaw zabawowy
 półkule (5 sztuk)
 tablica z regulaminem placu zabaw
 huśtawka wahadłowa podwójna
 potrójny drążek gimnastyczny
 ławki i kosz na odpady stałe
Dodatkowo - chodnik i plac manewrowy z kostki betonowej gr. 6 cm oraz nawierzchnię placu zabaw piaskową i w części bezpieczną poliuretanową grubości minimum 50mm, bezspoinową, syntetyczną, wykonaną na bazie granulatu gumowego i kleju poliuretanowego, dwuwarstwową.
Nawierzchnia piaskowa placu zabaw powinna spełniać wymagania określone w normie PN-EN 1176.
Zadanie obejmuje nasadzenia krzewów, tereny zielone trawiaste.
Zadanie nr 2) :
Obejmuje wykonanie chodnika szer. 1,5 m z kostki betonowej wokół istniejącej siłowni terenowej, wykonanie nawierzchni z kory iglastej, montaż ławek i koszy na śmieci, siedziska drewniane.
Wykonanie terenów zielonych trawiastych oraz nasadzenia drzew i krzewów ozdobnych.
Zadanie nr 3) :
Obejmuje wykonanie utwardzenie terenu na działce 76/10 z kostki betonowej o pow. 180 m² ograniczone opornikiem betonowy. Zakres rzeczowy wg przedmiaru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 501510,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 685806,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JUNIPERUS" PROJEKTOWANIE I URZĄDZANIE OGRODÓW MARCIN BALINOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921284858

7.3.3) Ulica: Ul. Chabrowa 45

7.3.4) Miejscowość: Sokołowo Golub-Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.