eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzozówPoprawa infrastruktury technicznej na terenie Gminy Brzozów.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury technicznej na terenie Gminy Brzozów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzozów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 133061061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brzozow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://brzozow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e994cb8a-3452-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury technicznej na terenie Gminy Brzozów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e994cb8a-3452-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036019/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa drogi na tzw. "Osiedlu Jezuickim" w Starej Wsi

1.1.10 Przebudowa drogi gminnej nr 115516R w Brzozowie - ul. Kopernika

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387018

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.42.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1679123,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 przedmiotu zamówienia – „Przebudowa drogi gminnej Nr 115516R w Brzozowie – ul. Kopernika”
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi asfaltowej zlokalizowanej w miejscowości Brzozów działka gruntowa nr 2424/4, 2423/4, 2425/4, 2426/5, 2428/5, 2646, 2645 na nawierzchnię z betonu asfaltowego o przybliżonej długości 237 mb. W ramach zadania należy również rozebrać lub przebudować istniejącą infrastrukturę w tym kanalizację deszczową oraz zagospodarować teren przyległy (wyprofilować, umocnić i obsiać).
Na zadanie składają się:
• wykonanie niezbędnych robót ziemnych wzdłuż istniejącej korony drogi,
• wymiana konstrukcji nawierzchni jezdni,
• wykonanie elementów odwodnienia powierzchniowego,
• przebudowa istniejących zjazdów gospodarczych i publicznych w pasie drogowym,
• fragmentowe umocnienie skarp rowu elementami betonowymi ażurowymi na podsypce,
• uzupełnianie poboczy,
• wykonanie podbudów oraz nawierzchni drogi,
• oczyszczenie i uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia w postaci dokumentacji projektowej pt. „Przebudowa drogi gminnej Nr 115516R w Brzozowie – ul. Kopernika” oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W razie wątpliwości co do zakresu przedmiotu zamówienia wszystkie materiały przekazane wykonawcom w ramach wskazanego załącznika wchodzą w zakres opisu przedmiotu zamówienia.
CPV 45233140-2, 45100000-8, 45200000-9

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 1019316,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 przedmiotu zamówienia – „Przebudowa drogi na tzw. Osiedlu Jezuickim w Starej Wsi”.
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji nawierzchni drogi żwirowej zlokalizowanej w miejscowości Stara Wieś działka gruntowa nr 3315/49, 3317, 3396/1 na nawierzchnię z betonu asfaltowego o przybliżonej długości 905 mb. W ramach zadania należy również rozebrać lub przebudować istniejącą infrastrukturę, która będzie kolidować z budową istniejącej drogi. Ponadto należy wyprofilować i zagęścić istniejące podłoże.
Na zadanie składają się:
• wykonanie niezbędnych robót ziemnych wzdłuż istniejącej korony drogi,
• wymiana konstrukcji nawierzchni jezdni,
• wykonanie elementów odwodnienia powierzchniowego,
• przebudowa istniejących zjazdów gospodarczych i publicznych w pasie drogowym,
• fragmentowe umocnienie skarp rowu elementami betonowymi ażurowymi na podsypce,
• uzupełnienie poboczy,
• wykonanie podbudów oraz nawierzchni drogi,
• oczyszczenie i uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia w postaci dokumentacji projektowej pt. „Przebudowa drogi na działce gruntowej 3315/49, 3317, 3396/1 w miejscowości Stara Wieś” oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W razie wątpliwości co do zakresu przedmiotu zamówienia wszystkie materiały przekazane wykonawcom w ramach wskazanego załącznika wchodzą w zakres opisu przedmiotu zamówienia.
CPV 45233140-2, 45100000-8

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 659806,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1126261,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1610898,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1126261,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REJON BUDOWY DRÓG I MOSTÓW W KROŚNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6842014744

7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 38

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1126261,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 807921,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 620000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henryk Biłas Firma Usługowo-Handlowa, Budowlano-Transportowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6881077217

7.3.3) Ulica: Zawadka 50

7.3.4) Miejscowość: Zawadka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-711

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 620000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.