eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare JuchyDostawa i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Stare Juchy



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Stare Juchy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Juchy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. 500-lecia 4

1.5.2.) Miejscowość: Stare Juchy

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-330

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 876199053

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@stare-juchy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stare-juchy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stare-juchy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Stare Juchy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bc458a4-a3de-4f9e-9c44-595dd2f63e76

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020535/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Stare Juchy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415582

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UE.271.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 189689,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 38 szt. lamp solarnych
o następujących parametrach:
 słup stalowy o wysokości do 5,5m zabezpieczony antykorozyjnie, grubość ścianki min. 4mm, wykonany ze stali St3S, słup o profilu okrągłym, zwężający się ku górze, ocynkowany ogniowo zgodnie z normą EN ISO 1461, w dolnej części słupa otwór rewizyjny, instalacja uziemiająca słupa R≤10 Ω
 wysięgnik jednoramienny wykonany z takiego samego materiału jak konstrukcja słupa, (w przypadku 2 szt. lamp (Grabnik, Bałamutowo) należy zamontować dłuższy wysięgnik aby źródło świata ominęło rów o szerokości ok 2m – zalecana wizja lokalna przed złożeniem oferty)
 słup posadowiony na fundamencie prefabrykowanym betonowym, dobranym do ciężaru wynikającego ze słupa oraz zawieszonych na nim urządzeń
 źródło światła – oprawa uliczna LED min 30 W, barwa światła: biała, klasa szczelności oprawy IP65, żywotność: min 50000h, temperatura pracy: -30°C/+50°C, wysokość zawieszenia oprawy: min. ,4,6m, możliwość sterowania natężeniem oświetlenia
 2 panele fotowoltaiczne – panele polikrystaliczne o min. mocy 160W lub jeden panel o min. mocy 300W , sprawność panelu: min 17%, natężenie prądu mocy maksymalnej: min 8,55A; panele winny posiadać 10-letnią gwarancję materiałową producenta
 akumulator żelowy - hermetyczne, głębokiego rozładowania, 1szt.
o pojemności min. 150Ah , zakopane w ziemi, układ zasilania: 12V
 akumulatory umieszczone w hermetycznych skrzynkach z tworzywa sztucznego (polipropylen) o klasie szczelności IP 65
 układ sterowniczy - kontroler elektroniczny typu PWM, o mocy ładowania 20A, zabudowany wewnątrz słupa, pozwalający na ustawienie czasu pracy w zakresie od 1 do 15 godzin oraz kontrolowanie stanu naładowania akumulatorów, o klasie szczelności IP 67, pilot z możliwością sterowania lampą
 przewody do łączenia poszczególnych elementów urządzenia - paneli fotowoltaicznych: 4mm2, oprawy LED: 2,5mm2, akumulatorów żelowych: 10mm2
 zabezpieczenia nadmiarowo prądowe paneli fotowoltaicznych, oprawy LED i akumulatora
 autonomia – (czas pracy lampy od pełnego naładowania akumulatora, przy niesprzyjającej pogodzie)–min. 5 dni
 sposób włączania – czujnik zmierzchowy
 warunki klimatyczne dla całej lampy -30°C/+50°C
 czas pracy lampy od 8 do 12 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208694,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208694,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RMS Polska Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181676247

7.3.3) Ulica: Mickiewicza

7.3.4) Miejscowość: Ropczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 39-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208694,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.