Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00314620/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów edukacyjno-informacyjno-promocyjnych (3 Części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.nask.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów edukacyjno-informacyjno-promocyjnych (3 Części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8c9f691-182e-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia dotyczący Części 2 jest przewidziany do współfinansowania z Programu Komisji Europejskiej "Digital Europe".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314620/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.30.2022.307.MGA[PSIC2022]
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162242,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów edukacyjno-promocyjnych opatrzonych właściwym graficznym oznakowaniem w podziale na trzy (3) odrębne części:Część 1 - MATERIAŁY EDUKACYJNO-PROMOCYJNE DLA NASK I AKADEMII NASK.
Na przedmiot zamówienia składa się:
1) Pendrive 16 GB – 330 sztuk;
2) Powerbank – 300 sztuk;
3) Budzik – 150 sztuk;
4) Lokalizator przedmiotów Bluetooth – 200 sztuk;
5) HUB USB – 4 Porty – 500 sztuk;
6) Słuchawki bezprzewodowe 70 sztuk;
7) Kubek ceramiczny – 360 sztuk;
8) Etui na kartę kredytową – 1500 sztuk;
9) Otwieracz / nóż kelnerski – 250 sztuk;
10) Komplet artysty – 10 sztuk;
11) Zasłona do kamery internetowej - 1800 sztuk;
12) Opaska odblaskowa – 800 sztuk;
13) Gra edukacyjna – 530 sztuk;
14) Ołówki ze zwierzątkami – 500 sztuk;
15) Antystres okrągły – 1000 sztuk;
16) Zabawka „bubble popper” – 100 sztuk;
17) Srebrny długopis aluminiowy – 2450 sztuk;
18) Długopis „touch pen” – 1000 sztuk;
19) Butelka aluminiowa – 550 sztuk;
20) Notes A5 – 720 sztuk;
21) Pudełko na notatki – 1100 sztuk;
22) Smycz – 1300 sztuk;
23) Plecak typu worek – 500 sztuk;
24) Torba płócienna – 400 sztuk;
25) Bluza męska 100 sztuk;
26) T-shirt męski – 250 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 zawarty jest w Załączniku nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 136764,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów edukacyjno-promocyjnych opatrzonych właściwym graficznym oznakowaniem w podziale na trzy (3) odrębne części:Część 2 - MATERIAŁY EDUKACYJNO-PROMOCYJNE DLA PROJEKTU SAFER INTERNET (PSIC2022)
Na przedmiot zamówienia składa się:
1) Budzik na biurko zmieniający kolor – 20 sztuk;
2) Budzik Flexi – 250 sztuk;
3) Notes z długopisem --1500 sztuk;
4) Butelka na wodę z filtrem – 40 sztuk;
5) Lunchbox – 40 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 zawarty jest w Załączniku nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 11843,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych opatrzonych właściwym graficznym oznakowaniem.Część 3 - MATERIAŁY INFORMACYJNO-PROMOCYJNE DLA EDUKACYJNEJ SIECI ANTYSMOGOWEJ
Na przedmiot zamówienia składa się:
1) Głośnik bluetooth – 20 sztuk;
2) Zestaw: klawiatura + myszka – 20 sztuk;
3) Słuchawki bezprzewodowe – 20 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 3 zawarty jest w Załączniku nr 1c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 13635,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153583,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165484,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153583,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Top Arts Sp. z o.o. Oddział w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662153552
7.3.3) Ulica: Elektronowa 2 lok. 116
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-219
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153583,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu (...)”.
Uzasadnienie faktyczne:
W terminie składania i otwarcia ofert zostały złożone a następnie otwarte 3 oferty. W związku z dokonaną oceną Zamawiający odrzuca przedmiotowe oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, tj. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: „jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy Pzp, tj. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: „zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu” oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp, tj. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: „wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11906,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12029,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11906,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LU Industrials Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512480924
7.3.3) Ulica: ul. Arkuszowa 39
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-934
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11906,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.