Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386405/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie 3 części: Cz. 1 - Remont dachu w bud. nr 1 - w Woli Uhruskiej; Cz. 2 - Remont dachu bud. nr 1 w Lublinie; Cz. 3 - Naprawa obróbek blacharskich bud. nr 3, 5, 6 w H-szów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w zakresie 3 części: Cz. 1 - Remont dachu w bud. nr 1 - w Woli Uhruskiej; Cz. 2 - Remont dachu bud. nr 1 w Lublinie; Cz. 3 - Naprawa obróbek blacharskich bud. nr 3, 5, 6 w H-szów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-226481c4-3468-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239066/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont dachu K-8765 Wola Uhruska bud.nr1, K-772Lublin bud.nr1, K-1006 H-szów bud. nr 3, 5, 6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386405
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/26/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1206609,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane w zakresie 3 (trzech) części:Część nr 1 - Remont dachu w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Szkolnej w Woli Uhruskiej.
Zakres robót w zakresie części nr 1:
Roboty rozbiórkowe
demontaż istniejącej instalacji odgromowej;
demontaż kolidujących elementów instalacji wentylacyjnej i kanalizacyjnej;
demontaż pokrycia dachowego;
demontaż rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich;
demontaż łat;
demontaż uszkodzonych elementów konstrukcyjnych dachu;
rozbiórka odcinków gzymsu – przygotowanie pod wydłużenie krokwi;
rozebranie warstwy podsypki z gliny na stropie strychu nieużytkowego;
rozebranie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo – kartonowych na poddaszu użytkowym;
Roboty ogólnobudowlane
zabezpieczenie terenu budowy na czas prowadzenia prac w sposób nieograniczający pracy jednostki wojskowej;
wymiana uszkodzonych elementów konstrukcyjnych dachu (murłata, krokwie, kleszcze);
wydłużenie krokwi przy okapie;
impregnacja ogniochronna i grzybobójcza konstrukcji dachowej;
montaż kontrłat;
wykonanie pełnego deskowania pokrycia z płyt osb grubości 18 mm;
wykonanie docieplenia lukarn wełną elewacyjną 10 cm;
wykończenie ścian lukarn metodą lekko- mokrą wraz z wykonaniem struktury;
naprawa uszkodzonych elementów murowanych (kominy);
obróbka kominów blachą płaską do pełnej wysokości;
pokrycie dachu membraną w oplocie – poddasze użytkowe;
montaż desek czołowych, obróbek dekarskich, rynien i rur spustowych;
montaż wyłazów dachowych;
montaż pokrycia dachowego z blachy na rąbek stojący;
montaż elementów dachowych (ław, płotków śniegowych);
montaż zdemontowanych elementów instalacji wentylacyjnej;
montaż instalacji odgromowej na dachu – włączenie do istniejących zwodów pionowych;
ułożenie foli paroizolacyjnej na strychu nieużytkowym;
wykonanie izolacji termicznej na stropie poddasza;
wykonanie ślepej podłogi z płyt osb grubości 25 mm na podwalinach na poddaszu nieużytkowym;
wydzielenie ścian na poddaszu nieużytkowym;
wykonanie docieplenia poddasza użytkowego;
montaż sufitów podwieszanych oraz zabudów z płyty gipsowo kartonowej na ruszcie stalowym;
wykończenie ścian i sufitów (gładzie, malowania) na poddaszu użytkowym;
utylizacja gruzu i materiałów porozbiórkowych;
porządkowanie terenu w obszarze prowadzonych prac.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
W ZAKRESIE CZĘSCI NR 1:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ - w zakresie części nr 1.
2) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ w zakresie części nr 1.
Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz.1465 t. j.) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp.
1) Zamawiający wskazuje następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 95 ust 1 ustawy Pzp:
w zakresie części nr 1:
Roboty rozbiórkowe;
Roboty związane z pokryciem i konstrukcją dachu;
Roboty izolacyjne;
Roboty wykończeniowe;
Z wyłączeniem:
Wymóg nie dotyczy osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2024.725 t.j.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.5.) Wartość części: 1022710,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane w zakresie 3 (trzech) części:Część nr 2 - Remont pokrycia dachu budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Radziszewskiego w Lublinie.
Zakres robót w zakresie części nr 2 :
Naprawa dachu nad częścią I
Rusztowania ramowe przyścienne
Rozebranie obróbek blacharskich
Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku
Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku
Rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku
Częściowa wymiana elementów konstrukcyjnych dachu
Częściowa wymiana deskowania dachu
Obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej płaskiej na rąbek podwójny
Folie paroprzepuszczalne
Folie izolacyjne
Izolacje cieplne z wełny mineralnej
Pokrycie dachów blacha stalową ocynkowaną płaska na rąbek podwójny – pomalowana
Miejscowe uszczelnienia pokrycia masa dekarską
Rynny dachowe fi 15
Rury spustowe fi 15
Instalacja termoelektryczna z elastycznych elementów grzewczych – przewód mocowany do rurociągu przyklejając go na całej długości specjalna aluminiową taśmą
Otuliny termoizolacyjne na rury z pianki PE powlekane folią gr. 9mm
Skucie odspojonego tynku na sufitach
Uzupełnienie tynków
Gruntowanie podłoży
Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi
Naprawa dachu nad częścią II
Rusztowania ramowe przyścienne
Rozebranie obróbek blacharskich
Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku
Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku
Obróbki z blachy stalowej ocynkowanej płaskiej na rąbek podwójny
Rynny dachowe fi 15
Rury spustowe fi 15
Instalacja termoelektryczna z elastycznych elementów grzewczych – przewód mocowany do rurociągu przyklejając go na całej długości specjalna aluminiową taśmą
Otuliny termoizolacyjne na rury z pianki PE powlekane folią gr. 9mm Naprawa kominów
Rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku
Odłączenie i ponowne podłączenie uziemienia
Demontaż i ponowny montaż masztu
Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką – mokrą – oczyszczenie mechaniczne i zmycie
Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką – mokrą – gruntowanie
Uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych
Wyrównanie nierówności z przyklejeniem styropianu gr. 10 cm
Wykonanie warstwy zbrojnej na kominach
Tynk elewacyjny cienkowarstwowy
Naprawa czapek kominowych
Obróbka blacharska na czapkach kominów
Wykucie otworów w kominach dla kratek wentylacyjnych
Kratki wentylacyjne osadzone w kominach
Obróbki blacharskie przy kominach
Wyłaz na dach o wym. 1,10 m x 1,10 m
Naprawa odwodnienia tarasu
Napraw odwodnienia tarasu przez rozkucie miejsca ujścia wody opadowej odprowadzanej z tarasu do wpięcia do rury spustowej, wymiana rury wraz z miejscową naprawą izolacji tarasu i terakoty
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
W ZAKRESIE CZĘSCI NR 2:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 2 do SWZ - w zakresie części nr 2.
2) Przedmiar robót –stanowiący Załącznik nr 2 a do SWZ w zakresie części nr 2.
Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz.1465 t. j.) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp.
1) Zamawiający wskazuje następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 95 ust 1 ustawy Pzp:
w zakresie części nr 2:
Roboty rozbiórkowe;
Roboty dekarskie;
Roboty montażowe;
Z wyłączeniem:
Wymóg nie dotyczy osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2024.725 t.j.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.5.) Wartość części: 147402,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane w zakresie 3 (trzech) części: Część nr 3 - Naprawa obróbek blacharskich na budynkach nr 3, 5, 6 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie;Zakres robót w zakresie części nr 3;
a) Budynek nr 3 – budynek koszarowo-biurowy (wysokość budynku 15,30 m)
Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - kolor brązowy – podniesienie istniejących obróbek blacharskich na ścianie attykowej od strony południowej budynku.
Uszczelnienie istniejących obróbek blacharskich kosza dachowego.
Odbicie tynków cementowo-wapiennych na ścianach attykowych
Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kat. III na ścianach attykowych
Dwukrotne malowanie tynków zewnętrznych farbą fasadową w kolorze białym (ściany attykowe)
b) Budynek nr 5 – budynek koszarowy (wysokość budynku 15,30 m)
Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu do 25 cm - kolor brązowy – podniesienie istniejących obróbek blacharskich na ścianach attykowych od strony południowej budynku (skrajne klatki schodowe).
Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - kolor brązowy – podniesienie istniejących obróbek blacharskich na ścianach attykowych od strony północnej budynku .
Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - kolor brązowy – podniesienie istniejących obróbek blacharskich na ścianach attykowych nad środkową klatką schodową.
Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - kolor brązowy – podniesienie istniejących obróbek blacharskich przy ogniomurach.
Uszczelnienie istniejących obróbek blacharskich koszy dachowych.
c) Budynek nr 6 (wysokość budynku 15,74 m)
Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu do 25 cm - kolor brązowy – podniesienie istniejących obróbek blacharskich na ścianach attykowych od strony południowej budynku (skrajne klatki schodowe).
Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - kolor brązowy – podniesienie istniejących obróbek blacharskich na ścianach attykowych od strony północnej budynku .
Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - kolor brązowy – podniesienie istniejących obróbek blacharskich na ścianach attykowych nad środkową klatką schodową.
Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - kolor brązowy – podniesienie istniejących obróbek blacharskich przy ogniomurach.
Uszczelnienie istniejących obróbek blacharskich koszy dachowych.
d) NAKŁADY DODATKOWE
Praca podnośnika koszowego
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
W ZAKRESIE CZĘSCI NR 3:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 3 do SWZ - w zakresie części nr 3.
2) Przedmiar robót –stanowiący Załącznik nr 3 a do SWZ w zakresie części nr 3.
Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz.1465 t. j.) - stosownie do postanowień art. 95, art. 96, art. 438 Pzp.
1) Zamawiający wskazuje następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 95 ust 1 ustawy Pzp:
w zakresie części nr 3:
Roboty rozbiórkowe;
Roboty pokrywcze;
Roboty dekarskie;
Z wyłączeniem:
Wymóg nie dotyczy osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2024.725 t.j.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.5.) Wartość części: 36497,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1345620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1345620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1345620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U STYL-BUD MAŁGORZATA ŚWIECA-IGNATIUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 565 145 86 65
7.3.3) Ulica: ul. Nadbużańska 79F
7.3.4) Miejscowość: Orchówek, Włodawa
7.3.5) Kod pocztowy: 22-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1345620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 2 tj. - Remont pokrycia dachu budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Radziszewskiego w Lublinie, nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720 t. j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 3 tj. Naprawa obróbek blacharskich na budynkach nr 3, 5, 6 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie, nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720 t. j.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Przebudowa dróg powiatowych powiatu zamojskiego w związku z budową pobocza twardego .
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Zamościu
- Budowa sieci wodociągowej w m. Płoskie oraz rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wólka Panieńska
- Usługi serwisowania kontenera sanitarnego będącego własnością zamawiającego, wraz z dostarczeniem, rozładunkiem, ustawieniem oraz podłączeniem zbiornika na wodę w zakresie 2 (dwóch) części.
- Dostawa defibrylatorów
- Remont poddasza użytkowego przy ulicy Ormiańskiej 11 na Starym Mieście w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty dekarskie na budynkach komunalnych w Poznaniu w podziale na części
- Wykonanie robót dekarsko-ciesielskich w podziale na 10 części w celu naprawy dachów w budynkach gminnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Remont częściowy dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Krańcowej 53 w Warszawie wraz z robotami towarzyszącymi
- Remont dachu budynku świetlicy przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Ks. Jana Twardowskiego w Kamiennej Górze
- Remonty budynków i lokali mieszkalnych na terenie gminy Bartoszyce, Kętrzyn, Korsze i Srokowo
- Remont obiektów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie zlokalizowanych na terenie Ośrodka Szkolenia w Pionkach.
więcej: Naprawa dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.