eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk"Wykonanie oznakowania na terenie Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego w 2023 r."



Ogłoszenie z dnia 2023-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie oznakowania na terenie Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego w 2023 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie - Pomorski Zespoł Parków Krajobrazowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221037680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 4A

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598429829

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pomorskieparki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskieparki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pzpk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie oznakowania na terenie Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego w 2023 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cac31d0-4590-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011344/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 UTWORZENIE INFRASTRUKTURY EDUKACYJNO- TURYSTYCZNEJ NA TERENIE PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH POMORSKIEGO ZESPOŁU PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZPK.DAO.251.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9633,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem usługi będzie wykonanie następujących zadań:
1) Wymiana tablicy granicznej przy rezerwacie „Kacze Łęgi” – usługa obejmuje zdjęcie urzędowej, metalowej tablicy z drewnianego stelaża, utylizację zdjętej tablicy oraz zamontowanie na istniejącym stelażu nowej tablicy. Tablicę przekaże Zamawiający,
2) Demontaż 2 tablic informacyjno- edukacyjnych przy rezerwatach przyrody „Łęg nad Swelinią” i „Lewice” wraz z ich utylizacją – usługa obejmuje usunięcie drewnianych stelaży (słupów, daszka, podkładu pod tablice oraz samych tablic) i ich utylizację,
3) Wykonanie i montaż 2 nowych stelaży do tablic informacyjno- edukacyjnych przy rezerwatach przyrody: „Łęg nad Swelinią” i „Lewice” – usługa obejmuje wykonanie i montaż w terenie dwóch stelaży składających się z daszka, dwóch słupów i blatu każdy. Daszek drewniany, dwuspadowy, wykonany z klepek o szerokości 100 cm na dwóch słupach drewnianych o długości 320 cm. Pod daszkiem zamontowany blat drewniany o wymiarach 80 cm na 70 cm pod zamontowanie tablicy informacyjno-edukacyjnej. Tablice zostaną przykręcone do blatu. Tablice przekaże Zamawiający. Daszek i słupki zabezpieczone środkiem grzybo – i owadobójczym w kolorze palisander. Drewno dębowe, modrzewiowe, świerkowe lub sosnowe – w zależności od deklaracji w ofercie. Miejsca montażu: rezerwaty „Łęg nad Swelinią” i „Lewice”. Głębokość wkopania słupków 80-100 cm.
4) Wykonanie i dostawa słupków – usługa obejmie wykonanie dwóch kompletów słupków drewnianych po 10 szt każdy komplet ponumerowane od 1 do 10. Słupki zostaną wykonane z kantówki trwałego drewna, o długości 80 cm. Na przekroju poprzecznym kwadratowe o boku 10 cm. Na jednym z końców ścięte pod kątem tak, aby wymiar długości krótszej wynosił 70 cm. Na skośnej powierzchni wymalowany kolejny numer od 1 do 10. Słupki zabejcowane w kolorze jasnobrązowym. Drewno dębowe, modrzewiowe, świerkowe lub sosnowe – w zależności od deklaracji w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195000-2 - Tablice

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9633,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Predsiębiorstwo Prywatne KOPOL Jan Kożyczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8420001128

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9633,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.