Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00359626/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH (OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE, KONSERWY SOJOWE I PRODUKTY SOJOWE, KONSERWY RYBNE)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zagnańska 155
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-563
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_kielce@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://askielce.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-767e6dce-273d-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH (OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE, KONSERWY SOJOWE I PRODUKTY SOJOWE, KONSERWY RYBNE)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-767e6dce-273d-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00171079/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Sukcesywne dostawy owoców przetworzonych
1.2.12 Sukcesywne dostawy warzyw przetworzonych
1.2.13 Sukcesywne dostawy konserw sojowych i produktów sojowych
1.2.14 Sukcesywne dostawy konserw rybnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359626
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – dostawy owoców przetworzonychDżem CPV 15332200-6 - 4 000 kg
Marmolada CPV 15332200-6 - 5 000 kg
Powidło śliwkowe CPV 15332200-6 - 3 700 kg
Dżem niskosłodzony z kawałkami owoców różne smaki: truskawka, czarna porzeczka, czerwona porzeczka, malina. Przecier owocowy- zawartość ekstraktu min 60%.
Marmolada. Przecier jabłkowy min 82%, zawartość cukru min 58%, syrop glukozowo-fruktozowy, błonnik jabłkowy, konsystencja twarda lub miękka.
Powidło. Koncentrat przecieru owocowego o charakterystycznym słodko-kwaśnym aromacie, ciemnej barwie i smarownej papkowatej konsystencji uzyskany ze śliwek. Produkt trwały.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
4.5.5.) Wartość części: 53241,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – dostawy warzyw przetworzonychLeczo pieczarkowe CPV 15331000-7 - 3 000 kg
(opakowania: do 2 kg)
Koncentrat pomidorowy 30% CPV 15331000-7 - 3 500 kg
(opakowania: 900g - 5 kg)
Groszek konserwowy CPV 15331000-7 - 3 000 kg
(opakowania: 400g)
Kukurydza konserwowa CPV 15331000-7 - 2 300 kg
(opakowania: 400 g)
Leczo pieczarkowe. Produkt spożywczy otrzymany ze świeżych warzyw i pieczarek, utrwalony przez pasteryzację, o konsystencji półpłynnej do gęstej. Pieczarki min 22%, papryka min 16%, cebula min 15%, koncentrat pomidorowy min, 5%, produkt pasteryzowany. Barwa typowa dla użytych składników, zmieniona procesem technologicznym. Konsystencja i wygląd- półpłynna do gęstej, z widocznymi cząstkami przypraw, kawałkami warzyw i pieczarek. Smak i zapach charakterystyczny dla użytych składników, bez posmaków i zapachów obcych.
Koncentrat pomidorowy 30%. Koncentrat z naturalnych składników, zawierający nie więcej niż 10g cukrów w 100g/ml produktu gotowego do spożycia oraz nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g/ml produktu gotowego do spożycia. Struktura i konsystencja- jednolita, półpłynna do gęstej, bez rozdziału składników, lekko kremowa. Barwa produktu - pomarańczowo- bordowa, właściwa dla zastosowanych surowców i dodanych składników smakowo zapachowych.
Groszek konserwowy. Kolor zielony, soczysty, ziarna całe, niezepsute, bez obcych zapachów, opakowania puszki samootwieralne. Zalewa z niewielkim osadem na dnie opakowania pochodzącym z tkanki roślinnej. Konsystencja wyrównana, niedopuszczalna zbyt miękka lub zbyt twarda. Smak i zapach charakterystyczny dla surowców, po obróbce termicznej słonawosłodki, bez obcych posmaków i zapachów. Barwa warzyw typowa dla warzyw po obróbce termicznej. Barwa zalewy typowa dla użytego surowca, jasnozłocista z odcieniem.
Kukurydza konserwowa. Produkt otrzymany z ziaren kukurydzy cukrowej zalanych roztworem cukru i soli kuchennej, utrwalony termicznie, opakowania puszki samootwieralne. Ziarna całe, nieuszkodzone o barwie żółtobiałej i żółtej. Zalewa z osadem tkanki roślinnej na dnie opakowania. Konsystencja miękka, wyrównana: dopuszcza się ziarna o twardszej konsystencji. Smak i zapach słonawosłodki, charakterystyczny dla kukurydzy konserwowej, bez posmaków i zapachów obcych: dopuszczalna wyczuwalna mączystość.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 67558,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – dostawy konserw sojowych i produktów sojowychGranulat sojowy CPV 153310-00-7 - 900 kg
Kostka sojowa CPV 153310-00-7 - 800 kg
Kotlet a'la schabowy CPV 153310-00-7 - 20 kg
Krajanka sojowa CPV 153310-00-7 - 300 kg
Pasztet sojowy alupak 130g CPV 15131310-1 - 700 kg
Granulat sojowy Produkt suchy, o nieregularnym kształcie (wymiary ok 5x3x4mm).
Bez szkodników, pleśni, pozostałości po szkodnikach, zanieczyszczeń mineralnych (piasek, kamienie).
Kostka sojowa Produkt suchy, o nieregularnym kształcie (wymiary ok. 20x20x15mm). Bez szkodników, pleśni, pozostałości po szkodnikach, zanieczyszczeń mineralnych (piasek, kamienie) oraz mechanicznych. Konsystencja-dość twarda, lekko krucha, po przyrządzeniu miękka, elastyczna.
Kotlet a'la schabowy Produkt suchy, o nieregularnym kształcie (wymiary ok. 50x50x10mm).
Bez szkodników, pleśni, pozostałości po szkodnikach, zanieczyszczeń mineralnych (piasek, kamienie) oraz mechanicznych. Konsystencja dość twarda, lekko krucha, po przyrządzeniu miękka, elastyczna.
Krajanka sojowa Produkt suchy o nieregularnym kształcie (wymiary ok. 50x10x10mm).
Bez szkodników, pleśni, pozostałości po szkodnikach, zanieczyszczeń mineralnych (piasek, kamienie) oraz mechanicznych. Konsystencja dość twarda, lekko krucha, po przyrządzeniu miękka, elastyczna.
Pasztet sojowy alupak Produkt uzyskany z białka sojowego ( nie mniej niż 10%), bez zawartości glutenu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 35854,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – dostawy konserw rybnychKonserwa rybna w pomidorach CPV 15240000-2 - 1 200 kg
(opakowanie jednostkowe: puszka samootwieralna waga 300-330g
Konserwa rybna w oleju CPV 15240000-2 - 800 kg
(opakowanie jednostkowe: puszka samootwieralna waga 300-330g,
Paprykarz CPV15240000-2 - 3 000 kg
(opakowanie jednostkowe: puszka samootwieralna waga 300-330g,
Paprykarz CPV 15240000-2 - 650 kg
(opakowanie jednostkowe - alupak waga 130g,
Konserwa rybna w pomidorach Szprot 50%, sos pomidorowy: woda, koncentrat pomidorowy, cukier, sól spożywcza, ocet spirytusowy, skrobia modyfikowana, mąka pszenna, olej roślinny, zagęstnik: guma guar, warzywa: seler, pietruszka, przyprawy. Opakowanie szczelne, czyste, bez odkształceń, odpowiednio oznakowane. Opakowanie jednostkowe: puszka samootwieralna.
Konserwa rybna w oleju Szprot 60%, olej roślinny, woda, sól, przyprawy. Opakowanie szczelne, czyste, bez odkształceń, odpowiednio oznakowane. Opakowanie jednostkowe: puszka samootwieralna.
Paprykarz 130g, 300-330g Ryba rozdrobniona min 30%, z dodatkiem ryżu, warzyw, koncentratu pomidorowego, oleju i przypraw. Opakowanie szczelne, czyste, bez odkształceń odpowiednio oznakowane. Opakowanie jednostkowe: puszka samootwieralna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 66943,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54737,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54737,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54737,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. Gracja Jolanta Zdunek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321110558
7.3.4) Miejscowość: Siemkowice
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54737,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. Gracja Jolanta Zdunek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321110558
7.3.4) Miejscowość: Siemkowice
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31461,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36200,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31461,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006531
7.3.4) Miejscowość: Inowroclaw
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31461,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58631,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76198,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58631,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Mał-Mar Józef Kwieciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470000188
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
jakie przetargi wygrała firma
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58631,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskie
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS Busko-Zdrój przy ul. Partyzantów 33
- Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego w okresie 1 roku
- "Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej i emulsji asfaltowej na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach w 2025"
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Dostawa w formie leasingu finansowego i uruchomienie kontrolera do badań symulacyjnych oraz siłownika hydraulicznego dla PŚk w ramach realizacji projektu nr FENG.01.01-IP.01-A0GF/24
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup różnych artykułów żywnościowych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
- Dostawa warzyw i owoców
- "Zakup warzyw i owoców dla Liceum Ogólnokształcącego im. 27 Wołyńskiej Dywizji Armii Krajowej w Dubience"
- Dostawy artykułów z grupy 032 warzywa i owoce oraz z grupy 153 warzywa kwaszone do Zakładu Karnego w Herbach.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego zgodnie z częściami"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w DRUGIEJ tercji roku 2025
więcej: Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.