Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wynajmu kontenerów garderób na zapleczu sceny (tzw, backstage) w ramach wydarzenia pn. „Łódź Summer Festival”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzkie Centrum Wydarzeń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361495217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 87
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-423
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@lcw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumwydarzen.lodz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wynajmu kontenerów garderób na zapleczu sceny (tzw, backstage) w ramach wydarzenia pn. „Łódź Summer Festival”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bf48fea-bf03-46c1-825f-c618835b08fd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042291/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa wynajmu kontenerów garderób na zapleczu sceny (tzw, backstage) w ramach wydarzenia pn. „Łódź Summer Festival”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający wszczął postępowanie niezwłocznie po ustaleniu zakresu działalności punktów gastronomicznych na wydarzeniu Łódź Summer Festival. W dniu 02.07.2024 r. upłynął termin składania ofert. W postępowaniu została złożona jedna oferta. Oferta podlegała odrzuceniu ze względu na
brak złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych. W związku z faktem, iż wydarzenie rozpocznie się od dnia 22.07.2024 r.
nie można zachować terminów określonych dla udzielenia zamówienia w trybie podstawowym.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: AO.371.12.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AO.371.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2 Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu kontenerów garderób na zapleczu sceny (tzw, backstage) w ramach wydarzenia pn. „Łódź Summer Festival”.
4.3 Szczegółowy Opis znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji i wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do Zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375847,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: G-Con Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223036167
7.3.3) Ulica: ul. Bocheńskiego "Dubańca" 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-478
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375847,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-22 do 2024-08-01INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 42/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
- 56/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż: balustrad, pochwytów, odboi, narożników i parawanów we wszystkich obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 w Łodzi
- "Organizacja warsztatów terenowych, obozów naukowych oraz wycieczek dla uczniów Szkoły w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi".
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i suchego lodu dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- DEA OZPA 272.11.2025 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- 60/TP/ZP/D/2025 - Dostawa, instalacja oraz uruchomienie pakietu aplikacji, cewki wraz z aktualizacją oprogramowania dla rezonansu magnetycznego Ingenia 1,5 T
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem obiektu kontenerowego na potrzeby tymczasowej siedziby Urzędu Gminy Radwanice wraz dostawą i montażem na dz. nr 213/1 obr. Radwanice.
- Poprawa warunków sanitarnych na plaży w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Dostawa 5 kontenerów biurowo-socjalnych
- Budowa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli serwerowni w zabudowie kontenerowej wraz z elementami zagospodarowania terenu
- Budowa toalety publicznej z infrastrukturą towarzyszącą w m. Łuków
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.