Og³oszenie z dnia 2024-08-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00422902/01 - Og³oszenie z dnia 2024-07-22
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w okresie od dnia 02.09.2024 r. do dnia 31.07.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. Jana Paw³a II w Micha³owicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000703581
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Paw³a II
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Micha³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-091
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 388 51 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: michalowice.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c48307b1-f7b5-4384-ac4b-09e3698bc82e1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w okresie od dnia 02.09.2024 r. do dnia 31.07.2025 r.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c48307b1-f7b5-4384-ac4b-09e3698bc82e
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00466033
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00422551/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w okresie od dnia 02.09.2024 r. do dnia 31.07.2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00422902
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPM.271.1.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi pn. „¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w okresie od dnia 02.09.2024 r. do dnia 31.07.2025 r.”.
2. Us³uga cateringu, przygotowanie i dostarczenie wy¿ywienia bêdzie realizowana dla 175 uczniów Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach w klasach od I do VIII w okresie od dnia 02.09.2024 r. do dnia 27.06.2025 r. oraz dla 50 dzieci z Oddzia³ów Przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach: w okresie od dnia 02.09.2024 r. do dnia 31.07.2025 r.;
3. Liczba dzieci korzystaj±cych z posi³ków wskazana w ust. 2 mo¿e ulec zmianie.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie:
dla uczniów Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach jednego posi³ku dziennie, tj. obiadu dwudaniowego (zupa + drugie danie) dla grupy 175 uczniów (ilo¶æ dzieci mo¿e ulec zmianie) w okresie od dnia od dnia 02.09.2024 r. do dnia 27.06.2025 r. oraz dla dzieci z Oddzia³ów Przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Jana Paw³a II w Micha³owicach, czterech posi³ków dziennie, tj. ¶niadanie, drugie ¶niadanie, obiad dwudaniowy (zupa + drugie danie) i podwieczorek dla grupy 50 dzieci (ilo¶æ dzieci mo¿e ulec zmianie) w okresie od dnia 02.09.2024 r. do dnia 31.07.2025 r. Zamawiaj±cy zastrzega prawo wyboru rodzaju dania, z którego skorzysta dziecko, za które bêdzie ponoszona op³ata.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 473595,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 582030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473595,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Evmont Tomasz Kowal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364774484
7.3.4) Miejscowo¶æ: Czernichów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-104
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 473595,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MICHA£OWICE
wiêcej: przetargi MICHA£OWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Toruniu w okresie od dnia 18.11.2024 r. do 28.02.2025 r.
- dostawa gotowych posi³ków oraz napojów (cateringu oraz serwisu kawowego) dla uczestników konkursu "Ksi±¿ka Mówi"
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych - przygotowanie i dostawa posi³ków cateringowych dla dzieci, które bêd± uczêszczaæ w roku 2025 do ¿³obka i oddzia³ów przedszkolnych
- Przygotowanie oraz dostarczanie posi³ków dla uczniów Szkó³ Podstawowych i Przedszkola na terenie Gminy Grajewo z podzia³em na czê¶ci
- Prowadzenie sto³ówki szkolnej i ¿ywienie dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, wraz z u¿yczeniem pomieszczeñ (II)
- NA ¦WIADCZENIE US£UG CATERINGOWYCH W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA I DOSTAWY CODZIENNYCH POSI£KÓW DLA MIESZKAÑCÓW CENTRUM OPIEKUÑCZO - MIESZKALNEGO W LIPSKU
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.