Og³oszenie z dnia 2024-08-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00549682/01 - Wynik z dnia 2024-10-16
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA BUDYNKU ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W BABCZOWIE INWESTYCJA REALIZOWANA W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kobiele Wielkie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648037
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Reymonta
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kobiele Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-524
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 508473974
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kobielewielkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.kobielewielkie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA BUDYNKU ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W BABCZOWIE INWESTYCJA REALIZOWANA W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b819c21d-03e4-4cf1-a8e2-f272ce876020
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00466047
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00065148/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Zakup i monta¿ ¶wietlicy wiejskiej z kontenerów modu³owych w miejscowo¶ci Babczów
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://kobielewielkie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym, a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) tj. poprzez Platformê przetargow± pod adresem: https://kobielewielkie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwan± dalej zamiennie Platform± przetargow±), w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem niniejszego postêpowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp, pe³nomocnictwa sporz±dza
siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych opisanych w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt., jpg. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenia o jakich mowa w rozdziale 7 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±.
Pozosta³e informacje dot.wymagañ technicznych i organizacyjnych dot.korespondencji elektronicznej opisano w Rozdziale 8 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiaj±cy – Gmina Kobiele Wielkie
Dane teleadresowe Zamawiaj±cego:
Gmina Kobiele Wielkie
97-524 Kobiele Wielkie ul. Reymonta 79
tel. 044 681 05 93 fax. 044 681 05 06
Adres e-mail: ug@kobielewielkie.pl
Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kobiele Wielkie jest Pani Magdalena
Kuszmider, kontakt: kontakt@iszd.pl
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w
celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy RIG.I.271.6.2024 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych (dalej Pzp);
c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i 74 Pzp
d) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane oraz archiwizowane przez okres wynikaj±cy z obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci Pzp, rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, w tym przez okres niezbêdny do dochodzenia roszczeñ;
e) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp;
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g) posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych * ;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; •prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy
RODO;
h) nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
i) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
j) Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
k) Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia RODO1
, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX
ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIG.I.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj polegaj±ce na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz budowie budynku ¶wietlicy wiej-skiej w Babczowie.
3.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci
3.2.1. Czê¶æ projektowa obejmuje:
- wykonanie wielobran¿owego projektu budowlanego oraz wielobran¿owych projektów technicznych inwestycji wraz z kompletem uzgodnieñ bran¿owych ( z gestorami sieci), oraz innych uzgodnieñ wymaganych prawem uzgodnieñ
-wykonanie dokumentacji dla rozbudowy sieci wodoci±gowej wraz z uzyskaniem niezakwestionowanego zg³oszenia,
- uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowê,
- opracowanie szczegó³owych kosztorysów wielobran¿owych nak³adczych i inwestorskich
- sporz±dzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), przez które nale¿y rozumieæ opracowania zawieraj±ce w szczególno¶ci zbiory wymagañ niezbêdnych do okre¶lania standardu i jako¶ci wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, w³a¶ciwo¶ci wyrobów budowlanych oraz oceny prawid³owo¶ci wykonania poszczególnych robót.
3.2.2. Dokumentacja projektowa winna byæ wykonana wed³ug wyszczególnienia:
a) Decyzja o warunkach zabudowy,
b) Dokumentacja geotechniczna,
c) Projekt zagospodarowania terenu wraz z informacj± o obszarze oddzia³ywania inwestycji, ideogramem uzbrojenia oraz informacj± dot. BIOZ,
d) Projekt budowlany oraz techniczny budynku ( architektura, detale architektoniczne, konstrukcja, wewnêtrzne instalacje wod.-kan., co., c.w.u. wentylacji grawitacyjnej lub mechanicznej je¶li bêdzie konieczna, elektroenergetyczne gniazd wtykowych, o¶wietlenia, zasilania 3-fazowego o¶wietlenia awaryjnego, teletechniczne, RTV+SAT+Internet)
e) Projekt ukszta³towania terenu wraz z odwodnieniem, uk³adem zieleni oraz obiektami ma³ej architektury,
f) Sieci i przy³±cza wod.-kan.,
g) Kanalizacja sanitarna
h) Rozwi±zania dotycz±ce odprowadzenia wód deszczowych
i) Sieci i przy³±cza energetyczne wraz z o¶wietleniem terenu
j) Charakterystyka energetyczna budynku
k) Minimum 2 wizualizacje budynku
l) Przedmiary robót
m) Szczegó³owe kosztorysy nak³adcze oraz inwestorskie
n) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
3.2.3. Czê¶æ wykonawcza obejmuje
- Projektowany budynek przewidziany jest do realizacji na dzia³ce nr 1/5, w obrêbie 0001 Babczów gm. Kobiele Wielkie. Planowany budynek 1 kondygnacyjny z pomieszczeniami technicznymi, salami w poziomie parteru, który bêdzie ekonomiczny w budowie, energooszczêdny, przyjazny dla ¶rodowiska, o relatywnie niskich kosztach eksploatacji. Budynek z przy³±czami: wodoci±gowym, kanalizacji sanitarnej, energetycznym oraz projektowanym zjazdem na teren posesji. Budynek niepodpiwniczony.
3.2. W ramach zadania nale¿y zbudowaæ nowe szczelne zbiorniki na nieczysto¶ci ciek³e o pojemno¶ci min. 5,0m3.
Dla zamierzenia inwestycyjnego nale¿y zaprojektowaæ min.3 szt. miejsc postojowych dla samochodów osobowych ( z uwzglêdnieniem 1 szt. miejsca dla osób niepe³nosprawnych)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45232150-8 - Roboty w zakresie ruroci±gów do przesy³u wody
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.1. Zamawiaj±cy okre¶la poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce :6.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
6.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
6.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy stawia szczegó³owe wymagania w zakresie oceny tych zdolno¶ci tj.:
o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie osób, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia tj. którzy wyka¿±, i¿ dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
co najmniej jedn± osobê, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia j± do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia.;
Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku w pierwszej kolejno¶ci poprzez z³o¿enie wraz z ofert± O¶wiadczenia w³asnego, o którym mowa w pkt. 7.1.
UWAGA:
1) Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane,
o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
W przypadku osób, które s± obywatelami pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej,
Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym
(w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych
architektów oraz in¿ynierów budownictwa), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wy¿ej je¿eli:
• naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie,
równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadaj±ce posiadaniu uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
• posiadaj± odpowiedni± decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku
braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zosta³y spe³nione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa, dotycz±ce ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.
Zamawiaj±cy na etapie sk³adania i oceny ofert nie wymaga, aby te osoby poza
legitymowaniem siê posiadaniem uprawnieñ budowlanych zdobytych poza terytorium Polski, musia³y dysponowaæ odpowiedni± decyzj± o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych, by spe³ni³y wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa, dotycz±ce ¶wiadczenia us³ug transgranicznych, tj. aby uzyska³y one tymczasowy wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.
Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wej¶cia
w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania
przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji
w dotychczasowym zakresie.
Zakres uprawnieñ budowlanych bêdzie odczytany zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich
nadaniu i w oparciu o przepisy bêd±ce podstaw± ich nadania. W celu unikniêcia
w±tpliwo¶ci zaleca siê podanie przez wykonawcê daty wydania uprawnieñ i dok³adne
cytowanie zakresu uprawnieñ z posiadanego za¶wiadczenia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Niewymagane
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
3.9. Zamawiaj±cy nie okre¶la przedmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw, us³ug lub robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami zwi±zanymi z realizacj± zamówienia z wyj±tkiem sytuacji gdy wykonawca zaoferuje rozwi±zania równowa¿ne, o których mowa w pkt 3.10 SWZ.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
przedmiotowe ¶rodki dowodowe na okoliczno¶æ udowodnienia równowa¿no¶ci przez Wykonawcê5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
12.11. Do oferty nale¿y do³±czyæ tak¿e:1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert odpowiednio o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 7.1,7.3 i 7.6.3) SWZ,
2) zobowi±zanie podmiotu do udostêpnienia zasobów lub inny dokument s³u¿±cy wykazaniu udostêpnienia wykonawcy potencja³u przez podmiot trzeci, je¿eli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,
3) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¿eli dotyczy);
4) dowody równowa¿no¶ci (przedmiotowe ¶rodki dowodowe) potwierdzaj±ce równowa¿no¶æ zastosowanych rozwi±zañ, o których mowa w pkt 3.9. SWZ, je¿eli wykonawca zaoferowa³ rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia (je¿eli dotyczy)
5) uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa, je¿eli wykonawca zastrzeg³ w ofercie informacje jako tajemnicê przedsiêbiorstwa;
6) pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
7.6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie.1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 7.1., sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te do³±czone do oferty potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 6.3, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Formularz o¶wiadczenia stanowi za³±cznik do SWZ.
5) Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
7.7. W zakresie rodzajów, okresu wa¿no¶ci i formy, w jakiej mog± byæ sk³adane o¶wiadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 7.4. SWZ obowi±zuj± przepisy Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y szczegó³owo opisane w projektowanych postanowieniach umowy - za³±cznik nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-05 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://kobielewielkie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-05 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-01
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ w terminie 3 miesiêcy, nie d³u¿ej jednak ni¿ do 15 grudnia 2024r.Projekt wspó³finansowany z bud¿etu Samorz±du Województwa £ódzkiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wie¿y Ariañskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastruktur± techniczn± dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkó³ w D±browie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTE¦ sam!" - III
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. "Poprawa efektywno¶ci energetycznej 15 osad w Kampinoskim Parku"
- Opracowanie dok. projektowo-kosztorysowej przebudowy pomieszczeñ sanitarnych w skrzydle wschodnim Gmachu G³ównego UWr. przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wroc³awiu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie kanalizacji wsi Zbo¿enna i ul. Kolejowej w Skrzyñsku
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.