Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00395336/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
- 2023/BZP 00414818/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni ulicy Nowej w Połczynie-Zdroju, działka nr 20/21 obręb 006 Połczyn-Zdrój
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁCZYN-ZDRÓJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 3666100
1.5.8.) Numer faksu: +48 94 3666105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@polczyn-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e888fc75-5235-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni ulicy Nowej w Połczynie-Zdroju, działka nr 20/21 obręb 006 Połczyn-Zdrój2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e888fc75-5235-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073466/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Remont nawierzchni ulicy Nowej w Połczynie-Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GG.271.1.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn. „Remont nawierzchni ulicy Nowej w Połczynie-Zdroju, działka nr 20/21 obręb 006 Połczyn-Zdrój”.
2. Inwestycja współfinansowana jest ze środków z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Umowa Nr RFRD-1/R/32/2023 z dnia 07.09.2023r.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Przedmiot główny
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
4. Przedmiot zamówienia :
a) Realizacja zadania polegać będzie na remoncie ul. Nowej, która posiada kategorię ruchu KR-2.
Konstrukcja nawierzchni tj. grubość warstw z uwagi na długi okres użytkowania jest w bardzo złym stanie technicznym. Istniejące warstwy nie spełniają norm jakościowych i parametrów technicznych obecnie obowiązujących. Wierzchnia warstwa posiada liczne spękania siatkowe, ze znacznymi wykruszeniami na krawędziach oraz luźnymi kawałkami nawierzchni.
Konieczne jest wykonanie 50 m odwodnienia, celem odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni drogi. Istniejące studzienki deszczowe są konieczne do regulacji, remontu.
Z uwagi na brak przejść dla pieszych obecnie bezpieczeństwo w obrębie ulicy Nowej jest zagrożone. Wykonane zostaną więc dwa przejścia dla pieszych z doświetleniem i pionową organizacją ruchu.
Remont nawierzchni ulicy Nowej zakłada wykonanie odcinka jezdni o długości 332,78 m. Nawierzchnia wykonana zostanie z betonu asfaltowego, jezdnia obramowana będzie za pomocą krawężnika betonowego. Z prawej strony (wjazd od ul. Strażackiej) jezdni zakłada się regulację istniejącej nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz krawężnika betonowego.
W ciągu drogi zakłada się remont miejsc postojowych. Nawierzchnia miejsc postojowych wykonana zostanie z kostki brukowej betonowej z poszerzoną fugą wypełnioną grysem.
Jedno miejsce dla osoby niepełnosprawnej wykonane zostanie z kostki brukowej betonowej i oznakowane poziomo i pionowo zgodnie z obowiązującymi wytycznymi. W ciągu drogi (wjazd od ulicy Strażackiej) z prawej strony jezdni wykonany zostanie chodnik oraz utwardzone pobocze z kostki brukowej betonowej. Nawierzchnie należy obramować za pomocą obrzeża betonowego od strony pasa zieleni. Po lewej stronie (wjazd od ul. Strażackiej) wykonane zostaną dodatkowe miejsca parkingowe wraz z chodnikiem. Inwestycja zakłada wykonanie zjazdów. Przedsięwzięcie zakłada wymianę wpustów kanalizacji deszczowej. Dodatkowo wykonane zostaną dwa przejścia dla pieszych wraz z montażem nowych opraw doświetlających ich obszar na istniejących słupach oświetleniowych.
b) Zakres robót koniecznych do wykonania:
- roboty przygotowawcze i roboty rozbiórkowe (roboty pomiarowe, ścinanie drzew, karczowanie korzeni, wywiezieni korzeni, rozbiórka krawężników rozebranie obrzeży betonowych, rozebranie nawietrzni z kostki betonowej, rozebranie nawierzchni z masy bitumicznej rozebranie nawierzchni z płyt betonowych),
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni chodników, parkingów i nawierzchni jezdni,
- ustawienie nowych krawężników i obrzeży,
- wykonanie odwodnienia drogi,
Odprowadzenie wód opadowych nastąpi powierzchniowo do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej poprzez wpustów ulicznych. W ramach prac budowlanych zostaną wykonane nowe wpusty uliczne, wykonana zostanie regulacja i naprawa istniejących wpustów ulicznych. Niweleta drogi po poprawie stanu nawierzchni zostanie dostosowana spadkami do lokalizacji istniejących wpustów deszczowych.
- wykonanie oświetlenia przejścia, wykonanie oznakowania.
Do obowiązków wykonawcy należeć będzie wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych, przeprowadzenie procedur odbiorowych i zrealizowanie obowiązków umownych w okresie udzielonej gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2051348,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2051348,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2051348,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMAR Kazimierz Domaracki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330 995 705
7.3.3) Ulica: Tatów 3
7.3.4) Miejscowość: Biesiekierz
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KAZIMIERZ DOMARACKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KAZIMIERZ DOMARACKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2051348,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-01INNE PRZETARGI POŁCZYN-ZDRÓJ
więcej: przetargi POŁCZYN-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów dróg powiatowych
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Puckiego w 2025 r.
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych na terenie Miasta Kobylnica i Gminy Kobylnica poprzez mechaniczne profilowanie i zagęszczenie w latach 2025 -2027
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Radymno
- Remont cząstkowy dróg o nawierzchni gruntowej tłuczniem kamiennym
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.