eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JózefówBudowa ogrodzenia i parkingu przy budynku kancelarii w Borowcu



Ogłoszenie z dnia 2024-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ogrodzenia i parkingu przy budynku kancelarii w Borowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO JÓZEFÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Józefów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950014989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 46

1.5.2.) Miejscowość: Józefów

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-460

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 846878005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jozefow@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jozefow.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82209e6f-9c98-4b5d-93a1-5cf708699930

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ogrodzenia i parkingu przy budynku kancelarii w Borowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82209e6f-9c98-4b5d-93a1-5cf708699930

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057906/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa ogrodzenia i parkingu przy budynku kancelarii w Borowcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419267

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 293832,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zaplanowanej budowy ogrodzenia i parkingu przy budynku kancelarii w miejscowości Borowiec, gmina Łukowa, działki o nr ewidencyjnym 894/1, 894/14 w jednostce ewidencyjnej 060209_2.0001 Borowiec.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) Zadanie 1. Budowę ogrodzenia z przęseł prefabrykowanych metalowych, wykonanych z siatki zgrzewanej z trzema przetłoczeniami, malowanej proszkowo, przymocowanej do słupków metalowych oraz podmurówki z deski żelbetowej, wraz z 2 furtkami i bramą przesuwną z napędem elektrycznym, o łącznej długości 232,3 m. Zakres zadania obejmuje: roboty ziemne i fundamentowe, montaż ogrodzenia, wykonanie zasilania bramy wjazdowej tj. w szczególności:
- odkrzaczenie terenu,
- wykonanie fundamentów pod słupki,
- montaż ogrodzenia panelowego wraz z bramą i furtkami,
- wymagane roboty elektryczne, podłączenie bramy.

2) Zadanie 2. Budowę parkingu z wydzielonymi 10 miejscami postojowymi - pow. 577,6m2 wraz z budową zjazdu z drogi publicznej - pow. 38,41m2, o nawierzchni wykonanej z kostki betonowej bez fazowania, ułożonej na warstwie podsypki cementowo-piaskowej zamykającej podbudowę wykonaną z w-wy kruszywa łamanego. Zakres zadania obejmuje: roboty ziemne i nawierzchniowe, tj. w szczególności
- wykop pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni z kostki,
- wykonanie podbudów pod kostkę,
- ułożenie krawężników i oporników na ławach betonowych,
- ułożenie kostki z zaznaczeniem miejsc parkingowych,
- wyprofilowanie zjazdu z drogi powiatowej.

W ramach realizacji zamówienia do zakresu zamówienia (po stronie Wykonawcy) należy również zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej na etapie realizacji umowy i po jej wykonaniu w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonania na własny koszt geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, na którą składają się materiały techniczne i przedmiary robót (branża: konstrukcyjna, drogowa) oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281137,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454668,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295567,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-budowlana Jan Cielica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360917159

7.3.4) Miejscowość: Kąty 36

7.3.5) Kod pocztowy: 23-440

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295567,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.