Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00302970/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego Budynku mieszkalnego w Leśniczówka, nr inw. 8_165I, dz 23/10 Buszyce, powiat brzeski, woj. opolskie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77/4000-900
1.5.8.) Numer faksu: 77/4000-950
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia dachowego Budynku mieszkalnego w Leśniczówka, nr inw. 8_165I, dz 23/10 Buszyce, powiat brzeski, woj. opolskie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e2f8fad-18ad-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034659/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kompleksowy remont pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym w Leśniczówce, nr inw. 8_165I, obręb Buszyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302970/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.13.2022.RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99565,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budynek mieszkalny w miejscowości Leśniczówka, dz. nr 23/10 obr. Buszyce. Zakres prac obejmuje wymianę pokrycia wraz z ewentualnymi pracami związanymi oraz naprawę konstrukcji więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu w części papowej.
KATEGORIA OBIEKTU BUDOWLANEGO: W oparciu o Prawo budowlane, ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 art. 5 ust. 1 z późn. zmianami) obiekt budowlany zakwalifikowano do kategorii: I.
2) Ogólny zakres robót
DACH – POKRYCIE DACHÓWKĄ
demontaż istniejącego pokrycia dachowego,
ocena stanu technicznego konstrukcji dachowej,
ewentualne wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej np. poprzez nabicie obustronne desek o gr. 32mm grubości,
wymiana łacenia oraz wykonanie folii wstępnego krycia,
wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachodachówki w kolorze ceglastym z blachy stalowej powlekanej,
przemurowanie kominów do wysokości połaci dachowej na cegłę ceramiczną pełną na zaprawie cementowo wapiennej,
istniejące naświetla wymienić na nowe wyłazy dachowe typu zimnego o wym. 45x76mm,
wykonać nowe obróbki blacharskie – obróbkę komina, obróbkę połączenia połaci dachowej z bryłą wyższą, wykonać pasy nadrynnowe (blacha stalowa ocynkowana o gr. 0,55mm),
montaż nowych rynien półokrągłych o średnicy 120mm i nowych rur spustowych o średnicy 100mm (na każdą połać przypadać powinny min. 4 rury spustowe),
wykonanie od strony wejścia do budynku (elewacja ogrodowa) płotków śniegowych,
wykonanie wejścia na kominy poprzez zamontowanie od strony szosy stopni kominiarskich od okapu do komina, a następnie montaż przy kominie ławy kominiarskiej (projektuje się wejście na połać dachową z drabiny, z poziomu terenu do okapu, a następnie systemem komunikacji dachowej),
DACH – POKRYCIE PAPĄ
zerwanie pokrycia dachowego z papy na całej powierzchni dachu,
dokonanie ponownej oceny stanu technicznego odkrytego deskowania oraz konstrukcji więźby dachowej (wstępnie zakłada się konieczność wymiany 25% deskowania oraz 25% wymiany konstrukcji więźby dachowej na nową),
wymiana rynien na nowe, półokrągłe z blachy stalowej ocynkowanej o średnicy 120mm i nowych rur spustowych o średnicy 100mm,
wykonanie nowego wyłazu dachowego do dachów płaskich,
remont komina – przemurowanie na wysokości powyżej połaci dachowej z cegłę ceramiczną pełną na zaprawie cementowo-wapiennej,
wykonanie nowych obróbek blacharskich – na połączeniu komina i połaci dachowej oraz wykonanie nowych pasów nadrynnowych, ,
wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej w dwóch warstwach (na welonie, SBS).
3) Szczegółowy zakres robót został opisany w:
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) - załącznik nr 6 do swz,
projekcie budowlanym - załącznik nr 7 do swz,
Pozostałe informacje dot. przedmiotu zamówienia zawarte zostały w:
przedmiarze robót, który jest jedynie elementem pomocniczym - załącznik nr 8 do swz,
w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do swz,
4) Przedmiot zamówienia obejmuje również:
wykonanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172867,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany „BUD-MAX” Wojciech Cież
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371897293
7.3.3) Ulica: Pcim 316
7.3.4) Miejscowość: Pcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-432
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wojciech Cież Zakład Remontowo - Budowlany "BUD - MAX"
jakie przetargi wygrała firma
Wojciech Cież Zakład Remontowo - Budowlany "BUD - MAX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172867,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu księgowości dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- TP.D.DI.33.25 Zakup wraz z dostawą dwóch serwerów dla potrzeb budowy środowiska bazodanowego systemów dziedzinowych wraz z instalacją, gwarancją i opieką serwisową
- Wymiana posadzki na zasceniu i korytarzach Dużej Sceny i korytarzach prowadzących od wejścia/bramy nr 4 do windy towarowej w budynku Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu - I ETAP
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich w granicach obszaru działania prokuratur okręgu opolskiego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.