Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00368738/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00382532/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00388899/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja źródła ciepła na paliwa kopalne wraz z montażem źródła ciepła wykorzystującego odnawialne źródła energii w Gminnym Przedszkolu w Kruszynie ul. Kościelna 70
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Andrzeja Kmicica 5
1.5.2.) Miejscowość: Kruszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-282
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 343202003
1.5.8.) Numer faksu: +48 343202054
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kruszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kruszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kruszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja źródła ciepła na paliwa kopalne wraz z montażem źródła ciepła wykorzystującego odnawialne źródła energii w Gminnym Przedszkolu w Kruszynie ul. Kościelna 702.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07e2d769-2c7f-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031641/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Likwidacja źródła ciepła na paliwa kopalne wraz z montażem źródła ciepła wykorzystującego odnawialne źródła energii w Gminnym Przedszkolu w Kruszynie ul. Kościelna 70
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368738
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 249770,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie prac w Gminnym Przedszkolu w Kruszynie ul. Kościelna 70, polegających na likwidacji źródła ciepła na paliwa kopalne oraz montaż pomp ciepła wraz z modernizacją osprzętu kotłowni. Planowana inwestycja obejmuje również montaż instalacji PV w tym paneli fotowoltaicznych, inwertera, okablowania DC i AC z podłączeniem do punktu pomiarowego.
1. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) prace demontażowe w obrębie kotłowni w tym demontaż kotła na paliwo stałe;
b) montaż pomp ciepła wraz z modernizacją osprzętu kotłowni;
c) ogrodzenie pomp ciepła;
d) wykonanie instalacji fotowoltaicznej;
e) wykonanie instalacji elektrycznej w tym montaż rozdzielnic, złącz kablowych i zasilania;
f) prace towarzyszące ogólnobudowlane.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt techniczny branży sanitarnej, projekt techniczny branży elektrycznej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Więcej informacji w pkt 5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU EW-MAR EWELINA KNAŚ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492010686
7.3.3) Ulica: Słoneczna 23
7.3.4) Miejscowość: Baby
7.3.5) Kod pocztowy: 42-282
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KRUSZYNA
więcej: przetargi KRUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.