eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KruszynaNowoczesne, energooszczędne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Kruszyna



Ogłoszenie z dnia 2024-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nowoczesne, energooszczędne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Kruszyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Andrzeja Kmicica 5

1.5.2.) Miejscowość: Kruszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-282

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 343202003

1.5.8.) Numer faksu: +48 343202054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kruszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kruszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kruszyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nowoczesne, energooszczędne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Kruszyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a2a98d1-1d90-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031641/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Nowoczesne, energooszczędne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Kruszyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344562

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1681013,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących opraw sodowych na ledowe, rozbudowa linii oświetleniowych i zamontowanie dodatkowych opraw oświetleniowych oraz zabudowanie lamp solarnych.
1. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) modernizację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kruszyna polegającą na demontażu istniejących opraw, ich utylizację oraz zakup, dostawę i montaż na istniejących wysięgnikach 676 szt. (593 szt. zasilanych z sieci dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja S.A. oraz 83 szt. zasilane z PGE Dystrybucja S.A.) nowych opraw LED o łącznej mocy nominalnej 23,4453kW, wykonanych w drugiej klasie ochrony przeciwporażeniowej (typy i moce projektowanych opraw wymienione są w załączonej do SWZ dokumentacji), wyposażone w gniazda DALI lub 1-10V oraz autonomiczną, programowalną bezprzewodowo redukcję mocy.
Nie dopuszcza się montażu opraw oświetlenia o sumie mocy wyższej niż określona w dokumentacji oraz emisji światła, wartości całkowitego strumienia świetlnego mniejszego, niż zostało to określone w dokumentacji projektowej.
Wymagane parametry techniczne i konstrukcyjne dla opraw drogowych LED i projektorów iluminacyjnych LED określono w załączonej do SWZ dokumentacji.
b) rozbudowę linii oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kruszyna zgodnie z projektami technicznymi w następujących miejscowościach i zakresie:
- budowa linii napowietrzno-kablowej niskiego napięcia 0,4 kV oświetlenia ulicznego w miejscowości Jacków ul. Szkolna.
- budowa linii napowietrzno-kablowej niskiego napięcia 0,4 kV oświetlenia ulicznego w miejscowości Lgota Mała ul. Ogrodowa.
- budowa linii napowietrzno-kablowej niskiego napięcia 0,4 kV oświetlenia ulicznego w miejscowości Lgota Mała ul. Główna oraz Widzów ul. Antoniowska.
c) zabudowanie lamp solarnych ulicznych na terenie Gminy Kruszyna w ilości 63 szt. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na etapie realizacji zadania.
Wymagane parametry techniczne i konstrukcyjne dla latarni fotowoltaicznych określono w załączonej do SWZ dokumentacji.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) uzgodnienia przed przystąpieniem do prac, szczegółów organizacyjno–technicznych z Biurem Obsługi Oświetlenia Gliwice (NMG), w tym zawarcia porozumienia o współpracy w zakresie modernizacji oświetlenia drogowego – dotyczy obszaru zasilanego z sieci dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja S.A.
b) zgłoszenia do Rejonu Energetycznego Piotrków Trybunalski zespołu pracowników delegowanych do realizacji prac oraz poinformowania o terminie wykonania robót – dotyczy obszaru zasilanego z sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A.
c) opracowania i zatwierdzenia przed przystąpieniem do realizacji zadania Projektów Czasowej Organizacji Ruchu w odniesieniu do dróg powiatowych.
d) opracowania dokumentacji powykonawczej zawierającej schematy powykonawcze i protokoły pomiarów wymaganych parametrów.
3. Wszelkie koszty związane z wymaganiami opisanymi w pkt. 2 pokryje Wykonawca.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt wykonawczy dla modernizacji oświetlenia, projekty techniczne budowy linii oświetlenia ulicznego, projekt wykonawczy zabudowy lamp solarnych, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Kompletna dokumentacja zamówienia jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Więcej informacji w pkt 5 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1805686,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1805686,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZABERD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943163837

7.3.3) Ulica: Bystrzycka 24

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-215

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1805686,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.