Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00418378/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
- 2023/BZP 00297806/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony obiektów, osób i mienia Muzeum Okręgowego w Pile oraz Muzeum Kultury Ludowej w Osieku nad Notecią - Oddział Muzeum Okręgowego w Pile.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM OKRĘGOWE IM.STANISŁAWA STASZICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000677553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Browarna 7
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akowalik@muzeum.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Muzealnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony obiektów, osób i mienia Muzeum Okręgowego w Pile oraz Muzeum Kultury Ludowej w Osieku nad Notecią - Oddział Muzeum Okręgowego w Pile.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4b2e922-5a7f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418378/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi:
1) ochrony fizycznej budynku Muzeum Okręgowego w Pile przy ul. Browarnej 7 w dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 16:00, w soboty i niedziele w godzinach 11:00 – 16:00. Po godzinach ochrony fizycznej funkcjonować będzie system ochrony elektronicznej (montaż systemu nie wchodzi w zakres zamówienia),
2) całodobowo ochrony fizycznej obiektów wraz z terenem przyległym do budynków Muzeum Kultury Ludowej w Osieku nad Notecią - Oddział Muzeum Okręgowego w Pile przy ul. Dworcowej 12 w Osieku nad Notecią oraz ochrona znajdujących się w nich osób i mienia zgodnie z aktualnym Planem Ochrony,
3) ochrony fizycznej w zakresie ochrony osób i mienia w trakcie organizowanych przez Zamawiającego imprez:
a) w maju każdego roku Noc Muzeów – ochrona przez 12 godzin (dwóch pracowników przez 6 godzin),
b) plenerowych na terenie Muzeum Kultury Ludowej w Osieku nad Notecią,
4) dozoru sygnałów gromadzonych, przesyłanych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach alarmowych i podejmowania interwencji,
5) wykonywania konserwacji i przeglądów oraz serwisu alarmowego systemów SSWiN i SSP, a także TV przemysłowej CTTV funkcjonującej w Muzeum w Osieku.
Czynności ochrony będą wykonywane zgodnie z przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa narodowego z dnia 02.09.2014r w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą.
Celowym jest aby wykonawcy zapoznali się z położeniem obiektów oraz systemem nadzoru i alarmowania funkcjonującym w obiektach podlegających ochronie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1354507,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1354507,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1354507,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): STEKOP S.A. - Pełnomocnik
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: STEKOP – OCHRONA Sp. z o.o. - Partner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421023917
7.3.3) Ulica: Mołdawska 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-127
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135450798 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Świadczenie usług transportowych dwoma pojazdami wraz z kierowcami, obejmujących przewóz łączny materiałów i osób do budynków komunalnych oraz lokali mieszkalnych będących własnością Gminy, (...)
- Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z cmentarzy komunalnych w mieście Piła w 2025r.
- Usługi w zakresie ochrony obiektów przy ul. Podchorążych 10 i ul. Żeromskiego 14 - Dom Studenta
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szkoły Policji w Pile.
- PREPARATY DEZYNFEKCYJNE DO APARATÓW DO HEMODIALIZY
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.