Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395180/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00401919/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia do budynku hali sportowej przy ul. Ogrodowej 2 w Brusach w ramach zadania pn. „Budowa II etapu hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brusach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brusy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Na Zaborach 1
1.5.2.) Miejscowość: Brusy
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-632
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523969300
1.5.8.) Numer faksu: 523969303
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brusy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-daedb9f6-3934-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia do budynku hali sportowej przy ul. Ogrodowej 2 w Brusach w ramach zadania pn. „Budowa II etapu hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brusach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daedb9f6-3934-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466287
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065494/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Budowa II etapu hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brusach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395180
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr ZP.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 464104,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do budynku hali sportowej przy ul. Ogrodowej 2 w Brusach w ramach zadania pn. „Budowa II etapu hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brusach” dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – edycja 2022 wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: załadunku, dostarczenia, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne).2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
CZĘŚĆ I obejmująca dostawę umeblowania i wyposażenia, zgodnie z Załącznikiem nr 1A do SWZ,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39121000-6 - Biurka i stoły
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39200000-4 - Wyposażenie domowe
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 145101,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do budynku hali sportowej przy ul. Ogrodowej 2 w Brusach w ramach zadania pn. „Budowa II etapu hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Brusach” dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – edycja 2022 wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: załadunku, dostarczenia, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne).2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
CZĘŚĆ II obejmująca dostawę i montaż wyposażenia sportowego zgodnie z Załącznikiem nr 1B do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1 B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 319002,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162896,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347489,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162896,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAVO MEBLE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 528772076
7.3.3) Ulica: Szczęśliwa 46
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-176
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162896,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241995,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 678930,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241995,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPORTPLUS.PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 3816867650
7.3.3) Ulica: Słowackiego 75A
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241995,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI BRUSY
więcej: przetargi BRUSY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029
- Przebudowa Szkoły Podstawowej w Lisich Jamach - dostawa wyposażenia
- Wyposażenie pracowni ZSP/BR w nowoczesne sprzęty i materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia w ramach projektu "Bialscy uczniowie kompetentni, wykwalifikowani, aktywni zawodowo"
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji projektu: " Rozwój CUS w Opolu Lubelskim"
- Zagospodarowanie terenu zielonego w s. Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elementów małej architektury oraz ciągów komunikacyjnych
- "Wyposażenie budynku hali sportowej etap I w ramach zadania budowy pełnowymiarowej hali sportowej w Radłowie"
więcej: Sprzęt do ćwiczeń fizycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.