Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00396123/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa Publicznego (...) – dostawa wyposażenia, zabawek”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pątnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pątnów 48
1.5.2.) Miejscowość: Pątnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-335
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@patnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.patnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7f95ab6-3900-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa Publicznego (...) – dostawa wyposażenia, zabawek”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7f95ab6-3900-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000240/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa Publicznego Przedszkola w Grębieniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Części 1-2 zostaną zrealizowane przy udziale środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396123
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Wyposażenie Gminnego Żłobka w Grębieniu – zakup mebli i wyposażeniaW ramach Części 1 zostanie zakupione fabrycznie nowe wyposażenie Gminnego Żłobka, posiadające niezbędne atesty i spełniające obowiązujące normy, pozwalające na bezpieczne i komfortowe korzystanie przez personel i dzieci do 3 lat. Szczegółowy wykaz wraz z podanym opisem i parametrami planowanych do zakupienia mebli i przedmiotów codziennego użytku (m. in. pościel, sztućce, kosze na śmieci) znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
UWAGA: Wykonawca składający ofertę na niniejszą część, zobowiązany jest do uzupełnienia punktu 6 (Część asortymentowo – cenowa) formularza ofertowego, zawierającego wykaz proponowanych mebli i wyposażenia.
Dostawa mebli i rolet wraz z montażem.
Adres dostawy: Grębień 107, 98-335 Pątnów.
Zamawiający dopuszcza odchylenia podanych wymiarów (dł., szer., wys.) w zakresie +/- 10%, przy czym łączne wymiary mebli nie mogą przekraczać wymiarów pomieszczeń. Przynajmniej 2 z 3 wymiarów muszą być zgodne z oczekiwaniami zamawiającego.
Meble w pomieszczeniach mają być utrzymane w jednolitej kolorystyce, kolor jasnego drewna zaproponowany przez Wykonawcę. Podane inne dodatkowe kolory mebli lub elementów np. biały, zielony itp. są to kolory preferowane, ale po uzgodnieniu z Zamawiającym mogą ulec zmianie.
Jeśli z opisu produktu wynika, że składa się z kilku elementów np. łóżeczko i materac, należy podać w części asortymentowo-cenowej formularza ofertowego informację dot. modelu/wersji/nr katalogowy/itp. w odniesieniu do każdego z tych elementów. Wskazane jest w takiej sytuacji, aby Wykonawca podał łączną cenę elementów składających się na oczekiwany produkt.
UWAGA: Prace dotyczące wszystkich Części będą realizowane w tym samym czasie, w związku z tym Wykonawcy ww. Części zobowiązani są do nieutrudniania sobie nawzajem dostępu do budynku oraz placu przy budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39300000-5 - Różny sprzęt
4.5.5.) Wartość części: 216775,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Wyposażenie Gminnego Żłobka w Grębieniu – zakup zabawek i pomocy dydaktycznychW ramach Części 2 zostaną zakupione fabrycznie nowe zabawki i pomoce dydaktyczne do Gminnego Żłobka, posiadające niezbędne atesty i spełniające obowiązujące normy, pozwalające na bezpieczne i komfortowe korzystanie przez personel i dzieci do 3 lat. Szczegółowy wykaz wraz z podanym opisem i parametrami planowanych do zakupienia zabawek i pomocy dydaktycznych znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
UWAGA: Wykonawca składający ofertę na niniejszą część, zobowiązany jest do uzupełnienia punktu 7 (Część asortymentowo – cenowa) formularza ofertowego, zawierającego wykaz proponowanych zabawek i pomocy dydaktycznych.
Dostawa mebli, elementów naściennych, sprzętu wraz z montażem.
Adres dostawy: Grębień 107, 98-335 Pątnów.
Zamawiający dopuszcza odchylenia podanych wymiarów w zakresie +/- 10%.Przynajmniej 2 z 3 podanych wymiarów poszczególnego asortymentu muszą być zgodne z żądanymi, z wyjątkiem mebli.
Meble w pomieszczeniach mają być utrzymane w jednolitej kolorystyce, kolor jasnego drewna zaproponowany przez Wykonawcę. Podane inne dodatkowe kolory mebli lub elementów np. biały, zielony itp. są to kolory preferowane, ale po uzgodnieniu z Zamawiającym mogą ulec zmianie.
Jeśli z opisu produktu wynika, że składa się z kilku elementów np. basen i piłeczki, należy podać w części asortymentowo-cenowej formularza ofertowego informację dot. modelu/wersji/nr katalogowy/itp. w odniesieniu do każdego z tych elementów. Wskazane jest w takiej sytuacji, aby Wykonawca podał łączną cenę elementów składających się na oczekiwany produkt.
UWAGA: Prace dotyczące wszystkich Części będą realizowane w tym samym czasie, w związku z tym Wykonawcy ww. Części zobowiązani są do nieutrudniania sobie nawzajem dostępu do budynku oraz placu przy budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 70650,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przeprowadzona została weryfikacja oferty złożonej na realizację Części 1 ww. postępowania. W jej wyniku jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2) ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
Mając powyższe na względzie Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie Części 1.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przeprowadzona została weryfikacja trzech ofert złożonych na realizację Części 2 ww. postępowania. W jej wyniku wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2) ustawy Pzp – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
Mając powyższe na względzie Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie Części 2.
INNE PRZETARGI PĄTNÓW
więcej: przetargi PĄTNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- ZAKUP MEBLI I WYPOSAŻENIA KOMPUTEROWEGO DLA ZSCKR W DOBROCINIE
- Zakup i dostawa narzędzi i zestawów dydaktycznych w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"
- Dostawa sprzętu TIK i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
więcej: Zabawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.