Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00446596/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa Artykułów Żywnościowych do Internatu
Zespołu Szkół Leśnych w Lesku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ LEŚNYCH W LESKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180353121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Al. Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Lesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 660508892
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@zsllesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsllesko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be4d20f1-328c-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa Artykułów Żywnościowych do InternatuZespołu Szkół Leśnych w Lesku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be4d20f1-328c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021522/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa żywności do Internatu Zespołu Szkół Leśnych w Lesku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446596
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSL.342-01/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 475000
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 450000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów ogólnospożywczych4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 210000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wędlin i mięsa4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 140000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa warzyw i owoców4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mrożonych warzyw i owoców4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawcy nie wypełnili formularza ofertowego na stronie eZamówienia, co uniemożliwiło prawidłowe wygenerowanie informacji z sesji otwarcia ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawcy nie zamieści formularza ofertowego na stronie eZamówienia, co uniemożliwiło prawidłowe wygenerowanie informacji z sesji otwarcia ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawcy nie zamieści formularza ofertowego na stronie eZamówienia, co uniemożliwiło prawidłowe wygenerowanie informacji z sesji otwarcia ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawcy nie zamieści formularza ofertowego na stronie eZamówienia, co uniemożliwiło prawidłowe wygenerowanie informacji z sesji otwarcia ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawcy nie zamieści formularza ofertowego na stronie eZamówienia, co uniemożliwiło prawidłowe wygenerowanie informacji z sesji otwarcia ofert
INNE PRZETARGI LESKO
- Odbiór, transport i zagospodarowanie innych odpadów komunalnych z terenu Gminy Lesko
- "Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2293R Olszanica - Ropienka - Wojtkówka w miejscowości Wańkowa"
- Modernizacja infrastruktury zaopatrzenia w wodę miejscowości Lesko
więcej: przetargi LESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 11 "Pentliczek " w Koninie w 2025 r.
- "Zakup i dostawa produktów spożywczych dla ZSP3 w Gdyni"
- Sukcesywne dostawy prowiantu na statek s/y "OCEANIA"
- Zakup i dostawa żywności na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.
- Sukcesywne dostawy mięsa i produktów wędliniarskich z drobiu
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych (warzyw i owoców) do filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku i Białobrzegach.
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.