Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00456171/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
- 2024/BZP 00461317/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-19
- 2024/BZP 00467184/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00504534/01 - Wynik z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wkładów drukujących, tonerów oraz akcesoriów do drukarek na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Akademia Mazowiecka w Płocku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pl. Dąbrowskiego 2
1.4.2.) Miejscowość: Płock
1.4.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466424
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00456171
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień Umowy określając
następujący rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowień Umowy:
1) Wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w
stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) w przypadku zmiany zakresu świadczenia Umowy w związku z zaistnieniem okoliczności, tj. zaistnienia okoliczności
nadzwyczajnych, np. działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej,
skażeń radioaktywnych oraz istnieniem/zaistnieniem epidemii/pandemii, klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie,
trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
2) Terminu realizacji Przedmiotu Umowy:
a) w przypadku niemożności wykonywania przedmiotu Umowy w razie zaistnienia okoliczności nadzwyczajnych, np. działań
wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych,
termin wykonania przedmiotu Umowy przedłużony zostanie o czas trwania okoliczności nadzwyczajnych uniemożliwiających
wykonanie przedmiotu Umowy i - jeśli dotyczy – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie
przedmiotu Umowy, powstałej w związku z okolicznościami nadzwyczajnymi, o których mowa powyżej,
b) w przypadku niemożności wykonywania przedmiotu Umowy w związku z zaistnieniem/istnieniem pandemii, klęski
żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki - termin wykonania przedmiotu Umowy
przedłużony zostanie o czas trwania okoliczności uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu Umowy, o których mowa
powyżej i - jeśli dotyczy – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy w
związku z okolicznościami, o których mowa powyżej,
c) w przypadku gdy podczas wykonywania roboty budowlanej zaistnieją warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację
prac dekarskich, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wydłużenie terminu wykonywanych prac o ilość dni, w
trakcie których roboty budowalne nie mogły być realizowane z wyżej wskazanej przyczyny.
3) Przedmiotu umowy, o parametrach nie gorszych niż spełniające wymagania zawarte w SWZ, za zgodą Zamawiającego –
w sytuacji wycofania wyposażenia z produkcji przez producenta lub zaprzestania ich produkcji. W takim przypadku Wykonawca może przedstawić Zamawiającemu materiał będący produktem zastępującym produkt wycofany przez
producenta.
4) Zmiany porządkujące i informacyjne zmiany postanowień umowy, w szczególności związane ze zmianą danych
identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) stron umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z
powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych);
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu strony w formie aneksu.
Po zmianie:
Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień Umowy określając
następujący rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowień Umowy:
1) Wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w
stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) w przypadku zmiany zakresu świadczenia Umowy w związku z zaistnieniem okoliczności, tj. zaistnienia okoliczności
nadzwyczajnych, np. działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej,
skażeń radioaktywnych oraz istnieniem/zaistnieniem epidemii/pandemii, klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie,
trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
2) Terminu realizacji Przedmiotu Umowy:
a) w przypadku niemożności wykonywania przedmiotu Umowy w razie zaistnienia okoliczności nadzwyczajnych, np. działań
wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych,
termin wykonania przedmiotu Umowy przedłużony zostanie o czas trwania okoliczności nadzwyczajnych uniemożliwiających
wykonanie przedmiotu Umowy i - jeśli dotyczy – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie
przedmiotu Umowy, powstałej w związku z okolicznościami nadzwyczajnymi, o których mowa powyżej,
b) w przypadku niemożności wykonywania przedmiotu Umowy w związku z zaistnieniem/istnieniem pandemii, klęski
żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki - termin wykonania przedmiotu Umowy
przedłużony zostanie o czas trwania okoliczności uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu Umowy, o których mowa
powyżej i - jeśli dotyczy – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy w
związku z okolicznościami, o których mowa powyżej,
3) Przedmiotu umowy, o parametrach nie gorszych niż spełniające wymagania zawarte w SWZ, za zgodą Zamawiającego –
w sytuacji wycofania wyposażenia z produkcji przez producenta lub zaprzestania ich produkcji. W takim przypadku Wykonawca może przedstawić Zamawiającemu materiał będący produktem zastępującym produkt wycofany przez
producenta.
4) Zmiany porządkujące i informacyjne zmiany postanowień umowy, w szczególności związane ze zmianą danych
identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) stron umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z
powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych);
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu strony w formie aneksu.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości wędzonych dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2025 roku.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Płocku w 2025 roku
- Dostawa używanego wielofunkcyjnego pojazdu utrzymania dróg wraz z używaną kosiarką
- Przygotowanie i dostarczanie pakietów żywnościowych dla dzieci uczęszczających do świetlic środowiskowych
- Przebudowa lokali mieszkalnych w budynku mieszkalnym w Płocku przy ul. 1 Maja 1 z instalacjami: elektryczną, wod-kan i c.o. oraz budową klatki schodowej
- Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna.
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- 4WOG-1200.2712.106.2024 Sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.