Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386745/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Biuro Wystaw Artystycznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Tomasz Oszczęda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000771795
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 822 48 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bwasieradz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bwasieradz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00051abe-347f-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00051abe-347f-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00371416/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386745
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BWA.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zabytkowego budynku jednostki kultury - Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu.
1) Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych zewnętrznych i wewnętrznych w następującym zakresie:
a. Roboty zewnętrzne:
remont elewacji budynku (uzupełnienie tynków, gruntowanie podłoży i dwukrotne malowanie elewacji),
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
b. Roboty wewnętrzne:
remont sal wystawienniczych (uzupełnienie i naprawa tynków, gipsowanie, gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian),
remont podłóg (rozebranie starych posadzek i położenie nowych),
wymiana drewnianych policzków schodowych wraz z montażem nowych drewnianych balustrad,
modernizacja systemu grzewczego w salach wystawowych na parterze budynku, która polegać będzie na demontażu starych grzejników i wykonaniu nowego systemu ogrzewania podłogowego, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej do sal wystawienniczych Biura Wystaw Artystycznych.
UWAGA: Zamawiający nie przewiduje remontu całych pomieszczeń sal wystawienniczych. Przedmiot zamówienia obejmuje w tym zakresie jedynie zamurowania wnęk po demontażu grzejników a następnie uzupełnienie i naprawę tynków oraz gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian.
3. Szczegółowy opis i zakres robót został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysach i przedmiarach robót. Załączona do SWZ dokumentacja oraz inne dodatkowe dokumenty udostępnione w postępowaniu przez Zamawiającego, wiążą Wykonawcę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, w zakresie wszystkich wymagań wynikających z każdego z dokumentów. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach, a o ich wykryciu powinien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany jest do dokonania odpowiednich zmian lub poprawek. Wszystkie wymagania określone w dokumentacji postępowania stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie określonych przez Zamawiającego wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z:
- przedmiarami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
- wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1291500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2597760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1291500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8272307768
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 102/112
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1291500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- wynajęcie sali wykładowej oraz świadczenie usługi cateringowej realizowanej w takcie warsztatów w dwóch terminach, współfinansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- przeprowadzenie dwóch warsztatów "Kształtowanie zdolności zarządzania sobą w czasie i rozwój umiejętności pracy z emocjami"
- Usługa edukacyjna korepetycje , w ramach projektu "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus dla łódzkiego 2021 - 2027
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Remont drogi gminnej nr 114263E w miejscowości Kłocko
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Okólnej w m. Nowe Skalmierzyce.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 604301K "Kasina Wielka - Szymony - Gruszowiec" w miejscowości Kasina Wielka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.