Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanej frezarki do nawierzchni asfaltowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej TRANS-NET S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810048586
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tanowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tn@trans-net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trans-net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ac1da2f3-e724-4bfb-83aa-01e378bae10b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa używanej frezarki do nawierzchni asfaltowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac1da2f3-e724-4bfb-83aa-01e378bae10b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 15.03.2024 r. zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówieniu nr 2024/BZP .
Niniejsze postępowanie prowadzone było na platformie e-zamówienia.
Termin składania ofert upłynął w dniu 25.03.02024 r. Do terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Zawiadomienie o unieważnieniu postepowania zostało opublikowane na stronie prowadzonego postępowania w dniu 26.03.2024 r.
W dniu 26.03.2024 r. zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych \ ogłoszenie o wyniku postępowania tj. UNIEWAŻNIENIU nr 2024/BZP 00259430.
W związku z powyższym powołując się na art. 305 pkt. 2 ustawy PZP możliwe jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki, którego pierwotne warunki nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-64f46f0e-e2b6-11ee-a01e-f641a8763d5f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PR/0018/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa uzywanej frezarki do nawierzchni asfaltowych - dane techniczne:
4 - kołowa frezarka asfaltu
- rok produkcji: nie starsza niż 2008
- motogodziny: max 8.000
- waga: max 8.000 kg
- silnik o mocy min. 125 KM
- taśma wysypowa o długości min. 5 m
- dach / składany elektrycznie
- niwelacja Level Pro
- szerokość frezowania: 500 mm
- głębokość frezowania: 0 - 210 mm
- maszyna regularnie serwisowana
- certyfikat CE1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 15.04.2024 r. zostało wysłane zaproszenie do złożenia oferty na dostawę używanej frezarki do nawierzchni asfaltowych do firmy Bellator Maszyny Budowlane Sp. z o.o. W wyznaczonym terminie, tj. do dnia 18.04.2024 r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z POLIC
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i placów na terenie Gminy Police
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonywanie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg publicznych na terenie Powiatu Polickiego oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych.
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczą przy istniejącej remizie OSP Trzebież
więcej: przetargi w Policach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.