Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00414724/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00470167/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu
1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Daszyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-064
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opole.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-febd907c-ce08-4b29-8354-0dd362fc7fc01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-febd907c-ce08-4b29-8354-0dd362fc7fc0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232054/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414724
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.261.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 564893,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy są roboty budowlane obejmujące: „Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych”, stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane w czynnym budynku, objętym decyzją o pozwoleniu na budowę – Decyzją Nr 78/2022 z dnia 15.04.2022r. dotyczącą przebudowy, remontu i częściową
zmianę sposobu użytkowania budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach przy ul. Kochanowskiego 1 wraz z przebudową wewnętrznych instalacji, która obejmuje realizację przedmiotu niniejszej Umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący: zakres, charakterystykę robót oraz parametry techniczne, został określony w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty.
3. Określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zakres robót obejmuje między innymi:
- Wykonanie nowej instalacji sygnalizacji pożarowej i włączenie do istniejącej centrali ppoż;
- Wykonanie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w korytarzach i klatce schodowej o natężeniu 5 lx;
- Wykonanie odrębnego przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla zasilania awaryjnego przez UPS;
- Wykonanie w piwnicy instalacji z hydrantem wewnętrznym DN 52 z wężem płasko składanym;
- Przeniesienie zaworu gazu systemu wykrywania stanów awaryjnych instalacji gazowej w kotłowni z budynku do przyłącza na ścianie zewnętrznej po stronie południowej;
- Zabezpieczenie środkiem ogniochronnym drewnianych ławek i schodów wewnętrznych prowadzących do Sali rozpraw;
- Wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej;
- Malowanie pomieszczeń biurowych, pomieszczeń archiwum i korytarzy.
Pozostała cześć OPZ w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 667146,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 856000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667146,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Beta-Elektro Józef Tonderys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491047953
7.3.3) Ulica: ul. Pusta 3
7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
7.3.5) Kod pocztowy: 47-220
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Józef Tonderys P.H.U. BETA-ELEKTRO
jakie przetargi wygrała firma
Józef Tonderys P.H.U. BETA-ELEKTRO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667146,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa echokardiografu przezprzełykowego na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu wraz z przeszkoleniem personelu z obsługi sprzętu.
- Wykonanie instalacji teletechnicznej i elektrycznej dla Zakładu Patomorfologii i Bloku Operacyjnego oraz przeniesienie Lokalnego Punktu Dystrybucyjnego K.
- D/79/2024 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego oraz rozbudowa systemu do zarządzania sesjami symulacyjnymi w WCSM
- Usługi polegające na wycince i pielęgnacji drzew oraz krzewów na terenach należących do Gminy Opole w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków w Domu Pomocy Społecznej w Opolu.
- TP.D.BO.63.24 Zakup wraz z dostawą asortymentu jednorazowego sterylnego do zabiegów małoinwazyjnych z zakresu laparoskopii
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu Etap I
- Przebudowa segmentów F i G budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- Wyprofilowanie i ulepszenie nawierzchni poprzez wykonanie związanej warstwy bitumicznej na drogach gminnych w Gminie Świlcza w 2024 r.
- Przebudowa i nadbudowa zbiornika wody czystej na Stacji Uzdatniania Wody na terenie działki nr ew. 85/39 w m. Kozery Nowe gm. Grodzisk Mazowiecki
- Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Pomorze w roku 2024.
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.