Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00354472/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
- 2022/BZP 00360687/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-22
- 2023/BZP 00576825/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-28
- 2023/BZP 00576854/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-28
- 2023/BZP 00576862/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-28
- 2023/BZP 00576866/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-28
- 2023/BZP 00576872/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-28
- 2023/BZP 00576879/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-28
- 2022/BZP 00465624/01 - Wynik z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa artykułów różnych na potrzeby Centralnej Sterylizatorni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL KLINICZNY IM. HELIODORA ŚWIĘCICKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288834
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 49
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-355
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spsk2.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skhs.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466551
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00465624/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 12) Przed zmianą:
12529,08
Po zmianie:
15333,84
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12) Przed zmianą:
Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
Po zmianie:
INFORMER MED SP. Z O.O.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12) Przed zmianą:
ul. Żółkiewskiego 20/26,
Po zmianie:
UL. Winogrady 118,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12) Przed zmianą:
Toruń
Po zmianie:
Poznań
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12) Przed zmianą:
87-100
Po zmianie:
61-626
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12) Przed zmianą:
kujawsko-pomorskie
Po zmianie:
wielkopolskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12) Przed zmianą:
Po zmianie:
Mały przedsiębiorca
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 12) Przed zmianą:
NIP 8790166790
Po zmianie:
NIP 7792099241
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.