Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00432513/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Ryn w 2024 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ryn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ryn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-520
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874293960
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miastoryn@miastoryn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoryn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastoryn.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Ryn w 2024 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28815a54-5cb0-4b13-bd6d-59cb1a23d2ee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054739/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kredyt długoterminowy na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Ryn w 2024 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432513
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie i obsługa kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Ryn w 2024 roku.
2. Wysokość kredytu: 1 500 000,00 PLN (słownie: jeden miliony pięćset tysięcy 00/100).
3. Spłata kredytu nastąpi w 96 miesięcznych ratach płatnych na ostatni dzień roboczy miesiąca.
4. Zamawiający zamierza rozpocząć spłatę kredytu od 31.01.2025 r. i zakończyć 31.12.2032 r. z tym, że spłata odsetek rozpocznie się od miesiąca uruchomienia kredytu (tj. od faktycznie zaciągniętej kwoty kredytu).
5. Zamawiający zobowiązuje się spłacać kapitał kredytu wraz z odsetkami banku w okresach miesięcznych poczynając od miesiąca stycznia 2025 r. na koniec każdego miesiąca w ratach zaokrąglonych do pełnych złotych z pierwszą ratą wyrównującą.
6. Zamawiający przeznaczył na spłatę rat kredytu rocznie: 187 500,00 zł.
7. Do wyliczenia odsetek od kredytu należy zastosować kalendarz rzeczywisty.
8. Kredyt zaciągany jest na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Ryn w 2024 roku i zostanie on przeznaczony na częściowe sfinansowanie zadań inwestycyjnych
9. Zamawiający nie przewiduje żadnego potwierdzania wydatkowania środków.
10. Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M (z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy) powiększone o stałą marżę Banku.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z uruchomienia kredytu lub jego części i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat od wartości, z których Zamawiający zrezygnował.
12. Koszt kredytu na dzień składania ofert stanowić będzie:
13. prowizja przygotowawcza wyrażona w złotych, w wartościach zapisanych w ofercie – płatna w ciągu 5 dni po zawarciu umowy,
14. odsetki od wykorzystanego kredytu naliczone miesięcznie, stanowiące sumę stałej marży banku i zmiennej stopy procentowej opartej o WIBOR 1M,
15. inne.
16. W przypadku spłaty zarówno kapitału jak i odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi ostatniego dnia roboczego danego miesiąca.
17. Bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem; w przypadku wcześniejszej spłaty kapitału nie będą pobrane odsetki za okres który pierwotnie był wskazany do spłaty kapitału.
18. Zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420059,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435126,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420059,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mazurski Bank Spółdzielczy w Giżycku Oddział w Rynie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8450000228
7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 22
7.3.4) Miejscowość: Ryn
7.3.5) Kod pocztowy: 11-520
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZURSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W GIŻYCKU
jakie przetargi wygrała firma
MAZURSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W GIŻYCKU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 96 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.