Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00397507/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z zagospodarowaniem terenu w msc. Kołczygłowy w ramach inwestycji pn.: Budowa obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kołczygłowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁCZYGŁOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słupska 56
1.5.2.) Miejscowość: Kołczygłowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-140
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598213909
1.5.8.) Numer faksu: 598213597
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolczyglowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b70820e-37b2-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z zagospodarowaniem terenu w msc. Kołczygłowy w ramach inwestycji pn.: Budowa obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kołczygłowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b70820e-37b2-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040348/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kołczygłowy (Polski Ład)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397507
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MK.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3701763,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku remizy ochotniczej straży pożarnej wraz z wieżą komunikacyjną i infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Kołczygłowy w formie wolnostojącego budynku parterowego, niepodpiwniczonego i zadaszonego dachem płaskim na dwóch poziomach, otoczonego murem attykowym o pow. zabudowy 448,57 m2 i pow. użytkowej 389,83 m2 wykonanego z wykorzystaniem nowoczesnych technologii budowlanych i instalacyjnych w celu niskoenergetycznej eksploatacji oraz optymalnych powiazań funkcjonalnych. Zakres prac polega na wykonaniu kompleksowych prac budowlanych o charakterze ogólnym, konstrukcyjnym, architektonicznym, wykończeniowym i instalacyjnym oraz elementów związanych z zagospodarowaniem terenów i przestrzeni publicznej. Obiekt będzie się składał z takich pomieszczeń jak: korytarz, biuro, 2 x WC, pomieszczenie socjalne, szatnia, umywalnia, sanitariat, pralnia/brudownik, pomieszczenie z przeznaczone do suszenia węży i dezynfekcji, magazyn, MPS, dyżurka, 2 x garaż oraz wieża komunikacyjna ze schodami wejściowymi.
2. Realizacja zamówienia obejmuje:
1) w zakresie robót ogólnobudowlanych przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie stanu zerowego – fundamenty z ław i stóp żelbetowych oraz dwuwarstwowe ściany fundamentowe,
b) wykonanie dwuwarstwowych ścian zewnętrznych parteru z o grubości 24 cm silikat oraz jednowarstwowych ścian wewnętrznych o grubości 12 i 24 cm z silikatu,
c) wykonanie izolacji termicznych oraz przeciwwodnych poziomych i pionowych,
d) wykonanie dachu pokrytego papą termozgrzewalną i docieplonego styropianem spadkowym oraz montaż rur spustowych i opierzenia z blachy powlekanej,
e) wykonanie posadzki przemysłowej w części garażowej oraz posadzki betonowej wykończonej płytkami ceramicznymi w pozostałych pomieszczeniach,
f) wykonanie robót wewnętrznych wykończeniowych,
g) montaż aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej oraz bram garażowych,
h) wykonanie wieży komunikacyjnej o konstrukcji stalowej posadowionej na obiekcie.
2) w zakresie robót instalacyjnych sanitarnych przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie instalacji oraz przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej dla planowanych elementów (budynków) w ramach zagospodarowania całej działki,
b) wykonanie instalacji i przyłącza kanalizacji deszczowej,
c) wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
d) wykonanie systemu wentylacji mechanicznej,
e) wykonanie centralnego ogrzewania w systemie trójnikowym zasilana z projektowanej pompy ciepła powietrze-woda o mocy grzewczej jednostki zewnętrznej 11,7kW i jednostki wewnętrznej - cylindra split o mocy 9kW ze zintegrowanym zbiornikiem o poj. V=200,
f) wykonanie instalacji ogrzewania podłogowego,
3) w zakresie instalacji elektrycznej przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia ogólnego,
b) wykonanie instalacji elektrycznej gniazd wtyczkowych i zasilania urządzeń,
c) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
d) montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
e) instalacja przeciwprzepięciowa,
f) instalacja przeciwpożarowa,
g) instalacja połączeń wyrównawczych,
h) uziom fundamentowy,
i) instalacja odgromowa,
j) wykonanie WLZ,
k) wykonanie systemu powiadamiania,
l) opracowanie dokumentacji wykonawczej i uzgodnienie z ENERGA wykonania obostrzeń na słupach i linii napowietrznej 15kV,
m) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 10,12 kWp,
4) w zakresie robót dotyczących zagospodarowania terenu jest:
a) wykonanie miejsc ostojowych dla samochodów osobowych oraz 1 miejsca postojowego dla samochodów użytkowanych przez osoby niepełnosprawne,
b) wykonanie miejsca do składowania odpadów komunalnych,
c) wykonanie utwardzeń dróg i placów z kostki betonowej bezfazowej,
d) wykonanie utwardzeń chodników z kostki betonowej,
e) wykonanie chodnika o nawierzchni z betonu jamistego barwionego w masie,
f) wykonanie utwardzeń parkingów z płyt ażurowych MEBA,
g) wykonanie utwardzeń skarp z płyt ażurowych,
h) wykonanie ogrodzenia panelowego,
i) zjazd z drogi powiatowej dla pojazdów uprzywilejowanych,
j) zjazd z drogi powiatowej dla pojazdów cywilnych,
k) obsługa komunikacyjna dla nowoprojektowanego chodnika,
l) wykonanie oświetlenie zewnętrznego terenu.
3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje pełnego zakresu dotyczącego zagospodarowania terenu wskazanego na Projekcie Zagospodarowania Terenu w zakresie nawierzchni utwardzonych i ogrodzenia terenu. Zakres rzeczowy do wykonania w ramach zagospodarowania terenu dotyczący utwardzeń terenu i lokalizacji ogrodzenia do wykonania należy wykonać w ilości wskazanych w przedmiarze robót oraz w oparciu rysunki poglądowe D1 i D2 załączone do postępowania.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja projektowa (Projekt Zagospodarowania terenu, Rysunki poglądowe D1 i D2, Projekt techniczny – architektura, Załączniki do projektu budowlanego, Projekt techniczny: branża konstrukcyjna, branża drogowa, branża elektryczna, instalacja fotowoltaiczna, branża sanitarna), Załączniku nr 2 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (branża budowlana, elektryczna, sanitarna i instalacja fotowoltaiczna) oraz w Przedmiarze robót (branża budowlana, elektryczna, sanitarna i instalacja fotowoltaiczna) – Załącznik nr 3 do SWZ.
5. Zamawiający realizuje przedmiotową inwestycję na podstawie:
1) Wstępnej Promesy Nr Edycja8/2023/8906PolskiLad dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
6. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi: okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji dla stanowić będzie kryterium oceny ofert. Szczegółowe postanowienia znajdują się w Rozdziale nr 19.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45262522-6 - Roboty murarskie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45314310-7 - Układanie kabli
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4098743,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5238884,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4098743,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Wojciech Cyrzan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220143723
7.3.3) Ulica: ul. Łabędzia 22
7.3.4) Miejscowość: Udorpie
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE WOJCIECH CYRZAN
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE WOJCIECH CYRZAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4098743,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- "Budowa sieci ciepłowniczej łączącej kotłownię przy ul. Partyzantów 34A w Kazimierzy Wielkiej z kotłownią przy ul. Partyzantów 5 w Kazimierzy Wielkiej" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.