eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołczygłowyBudowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z zagospodarowaniem terenu w msc. Kołczygłowy w ramach inwestycji pn.: Budowa obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kołczygłowy



Ogłoszenie z dnia 2024-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z zagospodarowaniem terenu w msc. Kołczygłowy w ramach inwestycji pn.: Budowa obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kołczygłowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁCZYGŁOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słupska 56

1.5.2.) Miejscowość: Kołczygłowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-140

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598213909

1.5.8.) Numer faksu: 598213597

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolczyglowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b70820e-37b2-11ef-b37c-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z zagospodarowaniem terenu w msc. Kołczygłowy w ramach inwestycji pn.: Budowa obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kołczygłowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b70820e-37b2-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466650

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040348/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kołczygłowy (Polski Ład)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397507

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MK.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3701763,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku remizy ochotniczej straży pożarnej wraz z wieżą komunikacyjną i infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Kołczygłowy w formie wolnostojącego budynku parterowego, niepodpiwniczonego i zadaszonego dachem płaskim na dwóch poziomach, otoczonego murem attykowym o pow. zabudowy 448,57 m2 i pow. użytkowej 389,83 m2 wykonanego z wykorzystaniem nowoczesnych technologii budowlanych i instalacyjnych w celu niskoenergetycznej eksploatacji oraz optymalnych powiazań funkcjonalnych. Zakres prac polega na wykonaniu kompleksowych prac budowlanych o charakterze ogólnym, konstrukcyjnym, architektonicznym, wykończeniowym i instalacyjnym oraz elementów związanych z zagospodarowaniem terenów i przestrzeni publicznej. Obiekt będzie się składał z takich pomieszczeń jak: korytarz, biuro, 2 x WC, pomieszczenie socjalne, szatnia, umywalnia, sanitariat, pralnia/brudownik, pomieszczenie z przeznaczone do suszenia węży i dezynfekcji, magazyn, MPS, dyżurka, 2 x garaż oraz wieża komunikacyjna ze schodami wejściowymi.
2. Realizacja zamówienia obejmuje:
1) w zakresie robót ogólnobudowlanych przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie stanu zerowego – fundamenty z ław i stóp żelbetowych oraz dwuwarstwowe ściany fundamentowe,
b) wykonanie dwuwarstwowych ścian zewnętrznych parteru z o grubości 24 cm silikat oraz jednowarstwowych ścian wewnętrznych o grubości 12 i 24 cm z silikatu,
c) wykonanie izolacji termicznych oraz przeciwwodnych poziomych i pionowych,
d) wykonanie dachu pokrytego papą termozgrzewalną i docieplonego styropianem spadkowym oraz montaż rur spustowych i opierzenia z blachy powlekanej,
e) wykonanie posadzki przemysłowej w części garażowej oraz posadzki betonowej wykończonej płytkami ceramicznymi w pozostałych pomieszczeniach,
f) wykonanie robót wewnętrznych wykończeniowych,
g) montaż aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej oraz bram garażowych,
h) wykonanie wieży komunikacyjnej o konstrukcji stalowej posadowionej na obiekcie.
2) w zakresie robót instalacyjnych sanitarnych przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie instalacji oraz przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej dla planowanych elementów (budynków) w ramach zagospodarowania całej działki,
b) wykonanie instalacji i przyłącza kanalizacji deszczowej,
c) wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
d) wykonanie systemu wentylacji mechanicznej,
e) wykonanie centralnego ogrzewania w systemie trójnikowym zasilana z projektowanej pompy ciepła powietrze-woda o mocy grzewczej jednostki zewnętrznej 11,7kW i jednostki wewnętrznej - cylindra split o mocy 9kW ze zintegrowanym zbiornikiem o poj. V=200,
f) wykonanie instalacji ogrzewania podłogowego,
3) w zakresie instalacji elektrycznej przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia ogólnego,
b) wykonanie instalacji elektrycznej gniazd wtyczkowych i zasilania urządzeń,
c) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
d) montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
e) instalacja przeciwprzepięciowa,
f) instalacja przeciwpożarowa,
g) instalacja połączeń wyrównawczych,
h) uziom fundamentowy,
i) instalacja odgromowa,
j) wykonanie WLZ,
k) wykonanie systemu powiadamiania,
l) opracowanie dokumentacji wykonawczej i uzgodnienie z ENERGA wykonania obostrzeń na słupach i linii napowietrznej 15kV,
m) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 10,12 kWp,
4) w zakresie robót dotyczących zagospodarowania terenu jest:
a) wykonanie miejsc ostojowych dla samochodów osobowych oraz 1 miejsca postojowego dla samochodów użytkowanych przez osoby niepełnosprawne,
b) wykonanie miejsca do składowania odpadów komunalnych,
c) wykonanie utwardzeń dróg i placów z kostki betonowej bezfazowej,
d) wykonanie utwardzeń chodników z kostki betonowej,
e) wykonanie chodnika o nawierzchni z betonu jamistego barwionego w masie,
f) wykonanie utwardzeń parkingów z płyt ażurowych MEBA,
g) wykonanie utwardzeń skarp z płyt ażurowych,
h) wykonanie ogrodzenia panelowego,
i) zjazd z drogi powiatowej dla pojazdów uprzywilejowanych,
j) zjazd z drogi powiatowej dla pojazdów cywilnych,
k) obsługa komunikacyjna dla nowoprojektowanego chodnika,
l) wykonanie oświetlenie zewnętrznego terenu.
3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje pełnego zakresu dotyczącego zagospodarowania terenu wskazanego na Projekcie Zagospodarowania Terenu w zakresie nawierzchni utwardzonych i ogrodzenia terenu. Zakres rzeczowy do wykonania w ramach zagospodarowania terenu dotyczący utwardzeń terenu i lokalizacji ogrodzenia do wykonania należy wykonać w ilości wskazanych w przedmiarze robót oraz w oparciu rysunki poglądowe D1 i D2 załączone do postępowania.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ – Dokumentacja projektowa (Projekt Zagospodarowania terenu, Rysunki poglądowe D1 i D2, Projekt techniczny – architektura, Załączniki do projektu budowlanego, Projekt techniczny: branża konstrukcyjna, branża drogowa, branża elektryczna, instalacja fotowoltaiczna, branża sanitarna), Załączniku nr 2 do SWZ - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (branża budowlana, elektryczna, sanitarna i instalacja fotowoltaiczna) oraz w Przedmiarze robót (branża budowlana, elektryczna, sanitarna i instalacja fotowoltaiczna) – Załącznik nr 3 do SWZ.
5. Zamawiający realizuje przedmiotową inwestycję na podstawie:
1) Wstępnej Promesy Nr Edycja8/2023/8906PolskiLad dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
6. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi: okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji dla stanowić będzie kryterium oceny ofert. Szczegółowe postanowienia znajdują się w Rozdziale nr 19.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45262522-6 - Roboty murarskie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45314310-7 - Układanie kabli

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4098743,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5238884,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4098743,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Wojciech Cyrzan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220143723

7.3.3) Ulica: ul. Łabędzia 22

7.3.4) Miejscowość: Udorpie

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4098743,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.