Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00437432/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZEWÓZ AUTOBUSAMI DZIECI WRAZ Z OPIEKĄ ORAZ DORAŹNY PRZEWÓZ AUTOBUSAMI OSÓB W ROKU SZKOLNYM 2024 - 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA KARCZMA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościerska 9
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Karczma
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-404
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 586877127
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowakarczma.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowakarczma.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowa_karczma/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEWÓZ AUTOBUSAMI DZIECI WRAZ Z OPIEKĄ ORAZ DORAŹNY PRZEWÓZ AUTOBUSAMI OSÓB W ROKU SZKOLNYM 2024 - 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a42562ab-e654-4993-baf5-8c009d3000a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000209/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przewóz uczniów szkół Gminy Nowa Karczma wraz z opieką oraz doraźny przewóz osób w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437432
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.13.2024.RJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 662678,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I „Grabowo Kościerskie” – Przewóz dzieci uczęszczających do Zespołu Szkół w Grabowie Kościerskim w dni nauki realizowane autobusem z minimum 45 miejscami w tym 30 + 1 siedzącymi wraz z zapewnieniem opieki oraz doraźny przewóz osób na potrzeby gminnych jednostek budżetowych. Dowóz obejmuje jednokrotne przejechanie trasy Puc - Grabowo Kościerskie - Sztofrowa Huta - Grabowo Kościerskie - Grabowska Huta - Grabowo Kościerskie od godziny 6.50. Odwóz obejmuje dwukrotne przejechanie trasy od godziny 12.30. Planowana ilość kilometrów wynosi 17 480. Odbiorcą usług będzie Urząd Gminy Nowa Karczma lub Zespół Szkół w Grabowie Kościerskim.4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 147045,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II „Lubań”- Przewóz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Lubaniu w dni nauki realizowane autobusem z minimum 70 miejscami w tym 40 + 1 siedzącymi wraz z zapewnieniem opieki oraz doraźny przewóz osób na potrzeby gminnych jednostek budżetowych. Dowóz obejmuje jednokrotne przejechanie trasy Zielenin - Rekownica – Mały Lubań – Lubań - Stary Barkoczyn - Nowy Barkoczyn – Liniewko – Lubań - Nowy Barkoczyn – Lubań – od godziny 6.45. Odwóz obejmuje dwukrotne przejechanie trasy Lubań – Liniewko – Nowy Barkoczyn - Stary Barkoczyn - Lubań – Rekownica – Zielenin od godziny 12.30. Planowana ilość kilometrów wynosi 21 616. Odbiorcą usług będzie Urząd Gminy Nowa Karczma lub Szkoła Podstawowa w Lubaniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 181510,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III „Nowa Karczma” - Przewóz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Nowej Karczmie i Szkoły Podstawowej w Szatarpach w dni nauki realizowane autobusem z minimum 60 miejscami w tym 40 +1 siedzącymi wraz z zapewnieniem opieki oraz doraźny przewóz osób na potrzeby gminnych jednostek budżetowych. Dowóz obejmuje jednokrotne przejechanie trasy Grabówko - Nowa Karczma - Szumleś Królewski - Nowa Karczma – Guzy - Szatarpy (Szkoła Podstawowa) – Nowa Karczma od godziny 6.45. Odwóz obejmuje dwukrotne przejechanie trasy Nowa Karczma - Grabówko – Nowa Karczma - Szumleś Królewski - Nowa Karczma - Szatarpy (Szkoła Podstawowa) – Guzy – Nowa Karczma (trasa drugiego odwozu kończy się w Guzach lub Szatarpach) od godziny 12.30. Planowana ilość kilometrów wynosi 21 990. Odbiorcą usług będzie Urząd Gminy Nowa Karczma lub Szkoła Podstawowa w Nowej Karczmie lub Szkoła Podstawowa w Szatarpach.4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 185319,42 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV „Kościerzyna” - Przewóz dzieci z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kościerzynie w dni realizacji zajęć wykonywany autobusem z minimum 17 + 1 miejscami siedzącymi (łącznie z kierowcą) wraz z zapewnieniem opieki. Dowóz obejmuje jednokrotne przejechanie trasy Grabowo Kościerskie - Sztofrowa Huta –- Grabówko – Szumleś Szlachecki – Nowa Karczma – Kościerzyna od godziny 6.40. Odwóz obejmuje jednokrotne przejechanie trasy powrotnej od godziny 14.30. Planowana ilość kilometrów wynosi 18 612 km. Odbiorcą usług będzie Urząd Gminy Nowa Karczma.4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 148802,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z informacją, która stosownie do art. 222 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych przed otwarciem ofert została udostępnioną na stronie internetowej prowadzonego postepowania, Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć następujące kwoty:
1) Część 1 – 122 160,74 zł.,
2) Część 2 – 150 793,44 zł.,
3) Część 3 – 153 957,67 zł.
Spośród złożonych ofert w postępowaniu oferta z najniższą ceną opiewa na następujące kwoty:
1) Część 1 – 133 980,00 zł.,
2) Część 2 – 161 797,00 zł.,
3) Część 3 – 163 814,00 zł.
W związku z powyższym oferta z najniższą ceną zamówienia podstawowego przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o następujące kwoty:
1) Część 1 – 11 819,26 zł.,
2) Część 2 – 11 003,56 zł.,
3) Część 3 – 9 856,33 zł.
Po analizie dotychczasowych cen, wskaźnika cen usług transportowych publikowanego przez GUS oraz możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż nie jest celowe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133980 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245419,20 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z informacją, która stosownie do art. 222 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych przed otwarciem ofert została udostępnioną na stronie internetowej prowadzonego postepowania, Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć następujące kwoty:
1) Część 1 – 122 160,74 zł.,
2) Część 2 – 150 793,44 zł.,
3) Część 3 – 153 957,67 zł.
Spośród złożonych ofert w postępowaniu oferta z najniższą ceną opiewa na następujące kwoty:
1) Część 1 – 133 980,00 zł.,
2) Część 2 – 161 797,00 zł.,
3) Część 3 – 163 814,00 zł.
W związku z powyższym oferta z najniższą ceną zamówienia podstawowego przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o następujące kwoty:
1) Część 1 – 11 819,26 zł.,
2) Część 2 – 11 003,56 zł.,
3) Część 3 – 9 856,33 zł.
Po analizie dotychczasowych cen, wskaźnika cen usług transportowych publikowanego przez GUS oraz możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż nie jest celowe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161787 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280143,36 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z informacją, która stosownie do art. 222 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych przed otwarciem ofert została udostępnioną na stronie internetowej prowadzonego postepowania, Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć następujące kwoty:
1) Część 1 – 122 160,74 zł.,
2) Część 2 – 150 793,44 zł.,
3) Część 3 – 153 957,67 zł.
Spośród złożonych ofert w postępowaniu oferta z najniższą ceną opiewa na następujące kwoty:
1) Część 1 – 133 980,00 zł.,
2) Część 2 – 161 797,00 zł.,
3) Część 3 – 163 814,00 zł.
W związku z powyższym oferta z najniższą ceną zamówienia podstawowego przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o następujące kwoty:
1) Część 1 – 11 819,26 zł.,
2) Część 2 – 11 003,56 zł.,
3) Część 3 – 9 856,33 zł.
Po analizie dotychczasowych cen, wskaźnika cen usług transportowych publikowanego przez GUS oraz możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż nie jest celowe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163814 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237492 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z informacją, która stosownie do art. 222 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych przed otwarciem ofert została udostępnioną na stronie internetowej prowadzonego postepowania, Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 123 620,90 zł. Spośród złożonych ofert w postępowaniu oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 128 646,14 zł. W związku z powyższym oferta z najniższą ceną zamówienia podstawowego przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o kwotę 5 025,24 zł.
Po analizie dotychczasowych cen, wskaźnika cen usług transportowych publikowanego przez GUS oraz możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż nie jest celowe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128646 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139299,65 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Wynajem autokaru z kierowcą w terminie 16.01.2025 r. na trasie Warszawa - Sokołów /k. Warszawy - Warszawa
- Dowożenie uczniów z terenu Gminy Bargłów Kościelny do szkół
- zorganizowanie i przeprowadzenie sześciodniowego wyjazdu profilaktyczno-edukacyjnego (5 noclegów) dla 16 osób zgodnie z założeniami projektu pn. "Rodzina z przyszłością".
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Maszewo do Placówek Oświatowych w Goleniowie, Przybiernowie, Nowogardzie i Radowie Wielkim wraz z zapewnieniem opieki
- Usługi transportu autokarowego w okresie styczeń-marzec 2025 r., na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.