Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406336/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00428373/01 - Wynik z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00467541/01 - Wynik z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00503140/01 - Wynik z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni „Karpik”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71953a29-673b-4668-b0ca-4a344a29df891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni „Karpik”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71953a29-673b-4668-b0ca-4a344a29df89
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016873/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni "Karpik" w sezonie 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.80.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107062,8 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni „Karpik” przy ul. ks. Rabija 4 w Rzeszowie w ilości 240 godzin w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r.Zajęcia prowadzone będą dla dzieci, młodzieży i dorosłych w dniach i w godzinach otwarcia pływalni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy określonych w art.1 ust.1) Ustawy o dniach wolnych od pracy (Dz.U. 2020, poz.1920) oraz dni wolnych wynikających z harmonogramu pracy pływalni. Dokładny termin zajęć nauki i doskonalenia pływania w dniach i godzinach ustalony zostanie przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania. Składając ofertę Wykonawca musi wziąć pod uwagę to, iż termin prowadzenia zajęć wynikających z danej części może pokrywać się z terminami zajęć prowadzonych na podstawie pozostałych części postępowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - odpowiednio dla każdej z pięciu części zamówienia
stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami - odpowiednio dla każdej z pięciu części zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
4.5.5.) Wartość części: 16471,2 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni „Karpik” przy ul. ks. Rabija 4 w Rzeszowie w ilości 240 godzin w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r.Zajęcia prowadzone będą dla dzieci, młodzieży i dorosłych w dniach i w godzinach otwarcia pływalni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy określonych w art.1 ust.1) Ustawy o dniach wolnych od pracy (Dz.U. 2020, poz.1920) oraz dni wolnych wynikających z harmonogramu pracy pływalni. Dokładny termin zajęć nauki i doskonalenia pływania w dniach i godzinach ustalony zostanie przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania. Składając ofertę Wykonawca musi wziąć pod uwagę to, iż termin prowadzenia zajęć wynikających z danej części może pokrywać się z terminami zajęć prowadzonych na podstawie pozostałych części postępowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - odpowiednio dla każdej z pięciu części zamówienia
stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami - odpowiednio dla każdej z pięciu części zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
4.5.5.) Wartość części: 16471,2 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni „Karpik” przy ul. ks. Rabija 4 w Rzeszowie w ilości 240 godzin w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r.Zajęcia prowadzone będą dla dzieci, młodzieży i dorosłych w dniach i w godzinach otwarcia pływalni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy określonych w art.1 ust.1) Ustawy o dniach wolnych od pracy (Dz.U. 2020, poz.1920) oraz dni wolnych wynikających z harmonogramu pracy pływalni. Dokładny termin zajęć nauki i doskonalenia pływania w dniach i godzinach ustalony zostanie przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania. Składając ofertę Wykonawca musi wziąć pod uwagę to, iż termin prowadzenia zajęć wynikających z danej części może pokrywać się z terminami zajęć prowadzonych na podstawie pozostałych części postępowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - odpowiednio dla każdej z pięciu części zamówienia
stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami - odpowiednio dla każdej z pięciu części zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
4.5.5.) Wartość części: 16471,2 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni „Karpik” przy ul. ks. Rabija 4 w Rzeszowie w ilości 240 godzin w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r.Zajęcia prowadzone będą dla dzieci, młodzieży i dorosłych w dniach i w godzinach otwarcia pływalni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy określonych w art.1 ust.1) Ustawy o dniach wolnych od pracy (Dz.U. 2020, poz.1920) oraz dni wolnych wynikających z harmonogramu pracy pływalni. Dokładny termin zajęć nauki i doskonalenia pływania w dniach i godzinach ustalony zostanie przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania. Składając ofertę Wykonawca musi wziąć pod uwagę to, iż termin prowadzenia zajęć wynikających z danej części może pokrywać się z terminami zajęć prowadzonych na podstawie pozostałych części postępowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - odpowiednio dla każdej z pięciu części zamówienia
stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami - odpowiednio dla każdej z pięciu części zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
4.5.5.) Wartość części: 16471,2 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa instruktorska zajęć nauki i doskonalenia pływania na Pływalni Krytej „Karpik” przy ul. ks. Rabija 4 w Rzeszowie w ilości 600 godzin w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 01.09.2024 r. do 30.06.2025 r.Zajęcia prowadzone będą dla dzieci, młodzieży i dorosłych w dniach i w godzinach otwarcia pływalni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy określonych w art.1 ust.1) Ustawy o dniach wolnych od pracy (Dz.U. 2020, poz.1920) oraz dni wolnych wynikających z harmonogramu pracy pływalni. Dokładny termin zajęć nauki i doskonalenia pływania w dniach i godzinach ustalony zostanie przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania. Składając ofertę Wykonawca musi wziąć pod uwagę to, iż termin prowadzenia zajęć wynikających z danej części może pokrywać się z terminami zajęć prowadzonych na podstawie pozostałych części postępowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - odpowiednio dla każdej z pięciu części zamówienia
stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami - odpowiednio dla każdej z pięciu części zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
4.5.5.) Wartość części: 41178 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Mendoń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133158827
7.3.3) Ulica: Antoniego Kościńskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Brzozów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa okluderów, reduktorów i balonów do Pracowni Radiologii Zabiegowej
- USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH Z BUDYNKÓW O/ZUS RZESZÓW: Al. Piłsudskiego 12 i ul. Siemiradzkiego 10.
- Świadczenie usług przechowywania zwłok, użyczenie sali do przeprowadzenia sekcji zwłok na rzecz Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- IX
- Roboty budowlane w formule zaprojektuj - zbuduj dla wykonania zagospodarowania terenu przy przedszkolu Publicznym nr 46 w Rzeszowie ul Iwonicka 45
- Usługa szkoleniowa nt. "Ochrona danych osobowych w projektach otrzymujących wsparcie z EFS+ w ramach FEP 2021-2027"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej w zespole obiektów basenowych Kryta Pływalnia Akwarium oraz Kryta Pływalnia Wodna Nuta w Opolu
- Wynajem, montaż, obsługa i eksploatacja oraz demontaż zadaszonego lodowiska - tj. zadania realizowanego pn. "Lodowisko we Włochach"
- Usługi ratownictwa wodnego na terenie pływalni Garnizonowy Ośrodka Szkolenia Sportowego (GOSS) przy ul. Rakowickiej 22 w Krakowie
więcej: Usługi w zakresie sportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.