Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00405616/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00417141/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa macierzy dyskowej, dwóch serwerów oraz oprogramowania do wirtualizacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.3.) Oddział zamawiającego: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 72
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-602
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3470480
1.5.8.) Numer faksu: 41 3470470
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szdw.kielce.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szdw-kielce.logintrade.net/zapytania_email,169947,41c5cd808a72125bfa6c8705043ea1ca.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa macierzy dyskowej, dwóch serwerów oraz oprogramowania do wirtualizacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2436ccd-2903-47b6-8861-701ce2e7e61c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093495/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup serwerów, macierzy dyskowej i oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 45.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185639,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa macierzy dyskowej, dwóch serwerów oraz oprogramowania do wirtualizacji.
2. W zakres przedmiot zamówienia wchodzi:
1) Wykonawca dostarczy oraz skonfiguruje, we wskazanym przez Zmawiającego miejscu macierz, serwery oraz oprogramowanie do wirtualizacji. Macierz, serwery powinny dotrzeć do zamawiającego w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta. Dostarczone serwery i macierz powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane nie dalej niż 6 miesięcy od daty podpisania umowy. Rozpakowanie oraz montaż urządzeń w szafach RACK nastąpi w siedzibie Zamawiającego (ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce) w ustalonym wcześniej przez obie strony terminie. Zamawiający udostępni pomieszczenie, w którym Wykonawca będzie mógł skonfigurować macierz, serwery oraz oprogramowanie do wirtualizacji we współpracy z Zamawiającym. Zakończenie procesu dostawy, instalacji oraz konfiguracji zostanie potwierdzone stosownym protokołem;
2) W okresie gwarancji zamawiający wymaga Asysty Technicznej Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania będącego przedmiotem Umowy oraz aktualizacji oprogramowania w łącznej ilości 90 roboczogodzin. Przez „Roboczogodzinę” należy rozumieć pełną godzinę zegarową pracy inżyniera w ramach usługi Asysty Technicznej, nie wliczając czasu dojazdu do siedziby zamawiającego;
3) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy voucher na autoryzowane przez Vmware szkolenie Vmware vSphere: Fast Track [v8]. Dostarczony voucher zachowa ważność przez minimum 24 miesiące od momentu podpisania protokołu odbioru.
4) W cenie urządzeń muszą być ujęte wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (tj. koszty dostawy, konfiguracji sprzętu i oprogramowania, asysty technicznej oraz szkolenia).
5) Dla dostarczonych urządzeń w dniu dostawy Wykonawca przedłoży niżej wymienione dokumenty:
a. dot. Normy ISO 9001:2008 lub równoważnej dla producenta;
b. dot. Normy ISO 14001 lub równoważnej dla producenta;
c. dot. zgodności CE;
d. dokument wydany przez producenta lub jego polskiego przedstawiciela, potwierdzający, że sprzęt jest nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty podpisania umowy (potwierdzający datę produkcji), pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucji, pochodzi z bieżącej produkcji i objęty jest wsparciem serwisowym producenta przez okres minimum 3 lat.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ oraz wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225077,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279895,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225077,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ncNETcom Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572923418
7.3.3) Ulica: ul. Domaniówka 1 lok. B
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-413
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225077,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Sukcesywne dostawy akcesoriów elektrochirurgicznych kompatybilnych z aparatami do koagulacji będącymi na wyposażeniu Zamawiającego dla potrzeb Bloku Operacyjnego WSzZ w Kielcach"
- Zakup paliwa na potrzeby Zakładu Profilaktyki Onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii. IZP.2411.30.2025.AJ
- EZ/19/2025/UG Sukcesywna dostawa leków, płynów infuzyjnych dla potrzeb Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby Urzędu Miasta Kielce
- Usługa przeprowadzenia badań laboratoryjnych, obrazowych, zabiegów rehabilitacyjnych, wizyt lekarskich oraz konsultacji z dietetykiem i psychologiem dla 78 pracowników Starostwa Powiatowego w Kielcach
- Dostawa systemu monitoringu, kontroli, rejestracji i audytu zdalnych sesji w ruchu sieciowym
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Żagań realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa informacji w Gminie Chorkówka
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla gminy Szydłów
- Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług
- Zakup i wdrożenie klastra serwerów z współdzieloną pamięcią masową wraz z licencjami CAL oraz zakup switchy klasy Enterprise w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" ...
- Cyberbezpieczny samorząd
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.