eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płoniawy-BramuraDowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Płoniawy-Bramura w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Płoniawy-Bramura w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁONIAWY-BRAMURA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płoniawy-Bramura 83A

1.5.2.) Miejscowość: Płoniawy-Bramura

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-210

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ploniawy-bramura.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ploniawy-bramura.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5667dfc0-c637-4b32-a129-938503564356

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Płoniawy-Bramura w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5667dfc0-c637-4b32-a129-938503564356

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071216/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Płoniawy-Bramura w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426924

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.SIiZP.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Płoniawy-Bramura w roku szkolnym 2024/2025.
3. Przedmiot zamówienia polega na zapewnieniu transportu związanego z realizacją usługi dowozu uczniów do szkół z terenu Gminy Płoniawy-Bramura. Przewóz obejmuje trasę: dom – szkoła – dom, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2024 r. poz. 737) oraz zgodnie z rozkładem jazdy autobusów stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4. Dowożenie i odwożenie dzieci odbywać się będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych w terminie od 2 września 2024 do 27 czerwca 2025, to jest przez 10 miesięcy przewozowych.
5. Do realizacji zamówienia wymagane są cztery autobusy o następującej minimalnej ilości miejsc siedzących:
• minimum 55 miejsc - 1 szt.
• minimum 45 miejsc - 1 szt.
• minimum 35 miejsc - 1 szt.
• minimum 25 miejsc - 1 szt.
6. Dzienna ilość kilometrów do przejechania dla czterech autobusów wynosi maksymalnie 330 km i taką ilość należy przyjąć do określenia ceny jednostkowej za przejechany 1 km,
7. Ilość dzieci dowożonych autobusami na terenie gminy jest wartością zmienną (może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu), według posiadanych danych na dzień dzisiejszy wynosi 161, rozkład jazdy autobusów z ilością dzieci stanowi załącznik nr 4 do SWZ,
8. W przypadku awarii autobusu wykonującego przewóz, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił pojazd zastępczy w maksymalnym czasie 45 minut.
9. Pojazd przewożący zorganizowaną grupę dzieci lub młodzieży do 18 lat oznacza się z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej. W warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone, chyba że są wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący tym pojazdem jest obowiązany włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania dzieci lub młodzieży (art. 57, 57a ustawy o ruchu drogowym).
10. Każdy uczeń musi mieć zapewnione bezpieczne miejsce siedzące w autobusie.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rozkładu jazdy autobusów, wynikającej z bieżącej działalności szkoły np. dzień rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego, dzień Edukacji Narodowej itp.
12. Przewozy będą realizowane w dni robocze w ciągu roku szkolnego 2024/2025 z wyłączeniem, ferii, przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć oraz dni w których szkoły będą całkowicie zamknięte z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m.in. wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19). W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom zgodnie z ustaleniami z osobami reprezentującymi placówki oświatowe objęte niniejszym zamówieniem.
13. Transport powinien być zorganizowany z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa, a w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 728).
14. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontrolowania trzeźwości kierowców prowadzących autobusy, które przewożą uczniów.
15. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania poszczególnych kursów lub całkowitego odwołania dowozów w konkretne dni, wynikające ze szczególnych lub nieprzewidzianych okoliczności.
16. Przewóz dzieci zgodnie z rozkładem będzie odbywał się na zasadzie zakupu biletów miesięcznych. Wykonawca poda w ofercie cenę biletu miesięcznego (netto i brutto).
17. Zamawiający zapewnia opiekunów podczas przewozów.
18. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia bezpłatnego biletu do przejazdu opiekunów dzieci.
19. Ilość kupowanych biletów w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie, z zastrzeżeniem, że zmiany w ilości uczniów objętych przewozami nie skutkują zmianą w jednostkowej cenie biletów.
20. Rozliczenia będą wykonywane w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia biletów miesięcznych.
21. Strony ustalają, że rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie następowało fakturami miesięcznymi wystawianymi przez Wykonawcę według poniższego wzoru:

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Arkadiusza Gołasia w Płoniawach-Bramurze
Nabywca:
Gmina Płoniawy-Bramura, Płoniawy-Bramura 83A, 06-210 Płoniawy-Bramura, NIP 7571412314
Odbiorca:
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Arkadiusza Gołasia w Płoniawach-Bramurze, Płoniawy Bramura 80A, 06-210 Płoniawy-Bramura
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej-Curie w Krasińcu
Nabywca:
Gmina Płoniawy-Bramura, Płoniawy-Bramura 83A, 06-210 Płoniawy-Bramura, NIP 7571412314
Odbiorca:
Publiczna Szkoła Podstawowa im Marii Skłodowskiej-Curie w Krasińcu, Krasiniec 18, 06 211 Płoniawy Bramura
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Września w Węgrzynowie
Nabywca:
Gmina Płoniawy-Bramura, Płoniawy-Bramura 83A, 06-210 Płoniawy-Bramura, NIP 7571412314
Odbiorca:
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Września w Węgrzynowie, Węgrzynowo 150, 06-211 Płoniawy-Bramura
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Św. Stanisława Kostki w Chodkowie Wielkim
Nabywca:
Gmina Płoniawy-Bramura, Płoniawy-Bramura 83A, 06-210 Płoniawy-Bramura, NIP 7571412314
Odbiorca:
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Św. Stanisława Kostki w Chodkowie Wielkim, Chodkowo Wielkie 29, 06-210 Płoniawy-Bramura.
22. Imienna lista uczniów, dla których zostaną zakupione bilety zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez Dyrektorów szkół - przed rozpoczęciem każdego miesiąca.
23. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przedstawionego planu dowozu.
24. Pojazdy Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie OC, AC i NNW.
25. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306612,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306612,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306612,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy krajowe i zagraniczne osób Czapliccy Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 550204797

7.3.3) Ulica: Makowska 108

7.3.4) Miejscowość: Przasnysz

7.3.5) Kod pocztowy: 06-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306612,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.