eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi FajsławicePoprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Fajsławice



Ogłoszenie z dnia 2024-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Fajsławice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Fajsławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fajsławice 107

1.5.2.) Miejscowość: Fajsławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-060

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@fajslawice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugfajslawice.bip.e-zeto.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8ab622a-6af5-4f47-8da3-70cd346acec3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Fajsławice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8ab622a-6af5-4f47-8da3-70cd346acec3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006208/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Fajsławice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402985

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3234802,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.3. Zakres robót obejmuje:
1. Budowę kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w m. Suchodoły -Etap 2.
Zamówienie obejmuje budowę rurociągów kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w zachodnim krańcu m. Suchodoły, w rejonie zabudowań mieszkalnych zlokalizowanych wzdłuż doliny rzeki Marianki (w części północnej).
Projektowana sieć kanalizacyjna będzie włączona do istniejących pozostawionych zakończeń sieci zrealizowanych w ramach Etapu 1 budowy kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej w m. Suchodoły.
Zakres projektu obejmuje skanalizowanie posesji położonych wzdłuż dróg gminnych znajdujących się na przedmiotowym obszarze.
W ramach budowy kanalizacji sanitarnej dla przedmiotowego obszaru wykonana zostanie sieć przewodów podciśnieniowych oraz grawitacyjnych. Zakres projektu nie obejmuje przyłączy domowych.
Dodatkowo wykonany zostanie jeden odcinek kanalizacji ciśnieniowej ujmujący ścieki z gospodarstwa usytuowanego w zaniżonym wysokościowo punkcie przedmiotowego obszaru, a następnie transportujący je do zaprojektowanego układu grawitacyjnego.
CHARAKTERYSTYKA INWESTYCJI:
• sieć kanalizacyjna podciśnieniowa: PE160 L= 1 675,0 m
PE125 L= 921,0 m
PE90 L= 592,0 m
• sieć kanalizacyjna grawitacyjna : PVC200 L= 411,0 m
PVC160 L= 518,0 m
PE200 L= 132,0 m
PE160 L= 7,0 m
• sieć kanalizacyjna ciśnieniowa : PE63 L= 98,0 m
• studzienki zbiorczo-zaworowe o wymiarach 1,0x1,0x2,05m (2,55m) z zaworem podciśnieniowym dz 90mm 51 kpl.
• studzienki rewizyjne z tworzywa sztucznego o śr. 425mm 54 kpl.
• przydomowe przepompownie ścieków 1 szt.

2 Remont zbiornika podciśnieniowego na stacji podciśnieniowej w Fajsławicach obejmuje wymianę stóp sprzęgających pomp tłocznych (2szt.) w istniejącym zbiorniku podciśnieniowym znajdującym się na działce o nr ewid. 2276/1, obręb Fajsławice, wraz z wymianą orynnowania wewnętrznego zbiornika-rury wznoszące DN100, zawory zwrotne kulowe kołnierzowe DN100, rozdzielacz DN100, amortyzator DN100. Orurowanie wykonane będzie z rur i kształtek kołnierzowych ze stali kwasoodpornej. Dopuszcza się również zamiennie zastosowanie orurowania z poliuretanu PE100 SDR17 PN10 z tulejami kołnierzowymi i śrubami ze stali kwasoodpornej. W zakresie robót w obrębie zbiornika wymienić należy na nowe górne uchwyty prowadnic pomp z tulejami gumowymi do prowadnic 2” oraz prowadnice pomp na nowe ze stali kwasoodpornej 2” (4 kpl.). W ramach robót remontowych zbiornika należy również wymiany na nowe 2 komplety pomp tłocznych zatapialnych o parametrach: Q=14l/s, H=17,4m, NPSH=209m, NPSH=2,9m, N=5,9kW.
3. Poprawa gospodarki wodnej na terenie Gminy Fajsławice.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej armatury i uzbrojenia sieci wodociągowej. W ramach zadania wymienione zostaną 22 węzły znajdujące się na rozdzieleniu sieci wodociągowej trójnik wraz z kompletem zasuw).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000000,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3415710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000000,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361915019

7.3.3) Ulica: Codzienna 20

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-668

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000000,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.