Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408419/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00422185/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykorzystanie OZE na potrzeby działalności placówek pomocy społecznej Powiatu Kluczborskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774185218
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiatkluczborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykorzystanie OZE na potrzeby działalności placówek pomocy społecznej Powiatu Kluczborskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71aaca75-8a20-4300-8563-5c788a645319
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466902
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052264/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykorzystanie OZE na potrzeby działalności placówek pomocy społecznej Powiatu Kluczborskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408419
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FP.272.8.2024.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa zamówienia: „Wykorzystanie OZE na potrzeby działalności placówek pomocy społecznej Powiatu Kluczborskiego”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp zlokalizowanej na gruncie na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku przy ul. Wołczyńskiej 25 oraz dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy 26,4 kWp zlokalizowanej na gruncie na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kluczborku przy ul. Sienkiewicza 20A oraz dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy 23,1 kWp zlokalizowanej na gruncie wraz z dostawą i montażem kotłów gazowych wraz z osprzętem niezbędnym do prawidłowego działania instalacji, na potrzeby Powiatowego Ośrodka Rehabilitacji w Kluczborku przy ul. Sienkiewicza 20B (Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kluczborku, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej).
3.Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji wynosi 5 lat. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 5 lat, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
4. Inwestycja realizowana jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, Edycja8/2023/786/PolskiLad (https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/)
5.Stosownie do treści art.102 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w dokumentacjach projektowych przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.
6.Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał nazwę, znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
7.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
8.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
9.Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej.
10. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
11. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy. Szczegółowe informacje na temat wizji lokalnej zawiera pkt. 15 Rozdziału V. Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
44621200-1 - Kotły grzewcze
45331110-0 - Instalowanie kotłów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 790890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 569999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FEBE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943143326
7.3.3) Ulica: Legnicka 57W/17
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-203
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 569999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Strzeleckiej od kampusu "STOBRAWA" do zalewu Kluczbork oraz parkingu PARK&RIDE przy hali sportowej i domu rekolekcyjnym wraz z infrastrukturą techniczną
- Modernizacja szatni w budynku Krytej pływalni w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania z wymianą tablic rozdzielczych elektroenergetycznych w Zespole Szkół Handlowych w Poznaniu
- Budowa jednokomorowego zbiornika wody czystej w miejscowości Łomnica-Zdrój".
- Wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem oddziału żłobka miejskiego przy ul. Wojciecha 23a do wymogów p.poż. oraz utworzeniem dodatkowych miejsc w ramach programu "Aktywny Maluch"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.