eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lelkowo"Budowa dwóch Stacji Podnoszenia Ciśnienia wody w gminie Lelkowo wraz z wykonaniem sieci wodociągowej z przyłączeniami" w systemie zaprojektuj wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2024-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa dwóch Stacji Podnoszenia Ciśnienia wody w gminie Lelkowo wraz z wykonaniem sieci wodociągowej z przyłączeniami” w systemie zaprojektuj wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LELKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 21

1.5.2.) Miejscowość: Lelkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-521

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uglelkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uglelkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4e9a58e-a256-4c73-9acb-43260afcc717

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa dwóch Stacji Podnoszenia Ciśnienia wody w gminie Lelkowo wraz z wykonaniem sieci wodociągowej z przyłączeniami” w systemie zaprojektuj wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4e9a58e-a256-4c73-9acb-43260afcc717

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007913/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa dwóch stacji podnoszenia ciśnienia wody w Gminie Lelkowo wraz z wykonaniem sieci wodociągowej z przyłączami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403788

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.P.271.VIII.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2427530,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa dwóch Stacji Podnoszenia Ciśnienia wody w gminie Lelkowo wraz z wykonaniem sieci wodociągowej z przyłączeniami w systemie zaprojektuj wybuduj
2. Zakres inwestycji obejmuje obszar miejscowości Lelkowo oraz Wyszkowo.
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony jest w programie funkcjonalno – użytkowym – dalej PFU, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty. Program funkcjonalno – użytkowy określa rodzaj i zakres robót niezbędnych do wykonania w ramach budowy we wskazanym zakresie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania zadań wskazanych w PFU, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięć, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać także wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje, wykonać wszystkie wymagane działania wymagane decyzjami, warunkami technicznymi itp. Wykonawca uwzględnić winien przeprowadzenie niezbędnych prac ziemnych, niwelację, a w razie potrzeby nawiezienie mas ziemnych.
5. Przedmiotem zamówienia jest zgodnie z PFU:
1) Wykonanie kompletnej dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z niezbędnymi pozwoleniami i uzgodnieniami dla całego zakresu zadania
W skład dokumentacji wchodzą następujące elementy:
a) dokumentacja koncepcyjna
b) projekt wstępny
c) projekt budowlany
d) dokumentacja z uzgodnień z właścicielami nieruchomości
e) dokumentacja powykonawcza
f) inna dokumentacja niezbędna do prawidłowego wykonania zadania
2) Wykonanie robót budowlano - montażowych w następującym zakresie:
a) stacja podnoszenia ciśnienia nr 1 w Lelkowie-zadaniem dla przedmiotowej stacji podnoszenia ciśnienia będzie wykonanie kompletnego układu modułów pompowych podwyższających i stabilizujących ciśnienie wody w istniejącej sieci wodociągowej przeznaczonej do celów socjalno-bytowych i gospodarczych, dla istniejących i przyszłych odbiorców oraz zabezpieczenie potrzeb w zakresie p.poż wraz z wymaganą armaturą.
b) stacja podnoszenia ciśnienia nr 2 w Wyszkowie -zadaniem dla przedmiotowej przepompowni strefowej wody będzie wykonanie stacji podnoszenia ciśnienia składającej się z podziemnej komory żelbetowej oraz kompletnego układu modułów pompowych, podwyższających i stabilizujących ciśnienie wody w istniejącej sieci wodociągowej przeznaczonej do celów socjalno-bytowych i gospodarczych, dla istniejących i przyszłych odbiorców oraz zabezpieczenie potrzeb w zakresie p.poż wraz z wymaganą armaturą.
c) rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Lelkowo-zakres przedsięwzięcia obejmuje budowę nowego wodociągu na odcinku około 1800m oraz dziewięciu przyłączy wody na odcinkach od wodociągu do studzienki wodomierzowej przy posesji.
d) budowy odcinka wodociągu w miejscowości Wyszkowo- zakres zadania obejmuje budowę łącznika kolektora zasilającego miejscowość Wyszkowo od istniejącej sieci do projektowanej stacji podnoszenia ciśnienia nr 2. Długość odcinka wyniesie około 100m, z przejściem pod asfaltową drogę powiatową.
e) odtworzenia nawierzchni dróg po zakończonych robotach związanych z budową sieci wodociągowej.
f) wykonania pozostałych prac głównych i towarzyszących
6. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania zadań wskazanych w PFU, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięć, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać także wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje, wykonać wszystkie wymagane działania wymagane decyzjami, warunkami technicznymi itp. Wykonawca uwzględnić winien przeprowadzenie niezbędnych prac ziemnych, niwelację, a w razie potrzeby nawiezienie mas ziemnych.
7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia Programu Funkcjonalno – Użytkowego, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2758890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2818151,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2758890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe MEL-KAN Sp z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761008485

7.3.3) Ulica: Ossowskiego 26

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2758890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.