eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziejówPrzebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radziejów



Ogłoszenie z dnia 2024-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radziejów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIEJÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 20/22

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542853686

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ugradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radziejów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-734a46bc-f120-43b5-96c1-ec38d5b3b1d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040706/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych w gminie Radziejów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401503

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia: Przebudowa drogi gminnej dojazdowej Stary Radziejów Kolonia-Kolonia Opatowice.
Zakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej na długości 820,0 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy – korekta geometrii drogi,
- wykonanie frezowania istniejącego powierzchniowego utrwalenia,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych – w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nowej warstwy podbudowy – wzmocnienie istniejącej konstrukcji drogi,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego – bariery ochronne,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 473327,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia: Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Stary Radziejów Kolonia.

Zakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej na długości 989,90 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy – korekta geometrii drogi,
- wykonanie frezowania istniejącego powierzchniowego utrwalenia,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych – w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nowej warstwy podbudowy – wzmocnienie istniejącej konstrukcji drogi,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- wycięcie samosiewów drzew i krzewów,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 582284,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180401C Radziejów-Szczeblotowo.
Zakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej na długości 994,15 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – profilowanie istniejącej konstrukcji pobocza - pod projektowane poszerzenia,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych (podbudowy pomocniczej bitumicznej) w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- wycięcie samosiewów drzew i krzewów,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 566761,64 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180402C Bieganowo-Szczeblotowo.
Zakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej na długości 999,0 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni i poboczy – korekta geometrii drogi, zjazdów wraz z obramowaniami,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych – w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- przebudowy zjazdu z kostki betonowej wraz z obramowaniami – dowiązanie wysokościowe,
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego – bariery ochronne,
- odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- wycięcie samosiewów drzew i krzewów,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 656248,88 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180405C Biskupice – Pruchnowo
Zakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy dróg gminnych na długości 496,0 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie frezowania istniejącego powierzchniowego utrwalenia,
- wykonanie rozbiórki istniejącej podbudowy jezdni i poboczy,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych jezdni,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- wycięcie samosiewów drzew i krzewów,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 499411,48 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180409C Kolonia Czołowo – Kontrewers
Zakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej na długości 999,0 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni i poboczy – korekta geometrii drogi,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych – w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- wycięcie samosiewów drzew i krzewów,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 672760,86 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180413C Płowce – Pścinno

Zakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy dróg gminnych na długości 790,0 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni i poboczy – korekta geometrii drogi, zjazdów wraz z obramowaniami,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych – w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- przebudowy zjazdu z kostki betonowej wraz z obramowaniami – dowiązanie wysokościowe,
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego – bariery ochronne,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 460741,67 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180415C Skibin – Latkowo
Zakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy dróg gminnych na długości 999,0 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy – korekta geometrii drogi,
- wykonanie frezowania istniejącego powierzchniowego utrwalenia,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych – w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nowej warstwy podbudowy – wzmocnienie istniejącej konstrukcji drogi,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- wycięcie samosiewów drzew i krzewów,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 584831,91 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX: Przebudowa drogi gminnej nr 180417C Broniewek – Kolonia Czołowo
Zakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej na długości 999,0 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni i poboczy – korekta geometrii drogi, zjazdów wraz z obramowaniami,
- wykonanie frezowania istniejącego powierzchniowego utrwalenia,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych – w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nowej warstwy podbudowy – wzmocnienie istniejącej konstrukcji drogi,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- przebudowy zjazdu z kostki betonowej wraz z obramowaniami – dowiązanie wysokościowe,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 575970,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część X: Przebudowa drogi gminnej nr 180425C Czołowo – Kontrewers wraz z odcinkiem drogi dojazdowej w miejscowości Czołówek.
Zakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy dróg gminnych na długości 989,0 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy – korekta geometrii drogi,
- wykonanie frezowania istniejącego powierzchniowego utrwalenia,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych – w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nowej warstwy podbudowy – wzmocnienie istniejącej konstrukcji drogi,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- wycięcie samosiewów drzew i krzewów,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 610975,62 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XI: Przebudowa drogi gminnej nr 180432C Stary Radziejów – Płowce II
Zakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej na długości 999,0 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy – korekta geometrii drogi,
- wykonanie frezowania istniejącego powierzchniowego utrwalenia,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych – w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nowej warstwy podbudowy – wzmocnienie istniejącej konstrukcji drogi
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego – bariery ochronne,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wystarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych,
- wycięcie samosiewów drzew i krzewów,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 814153,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 503055,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 534995,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 503055,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwa Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976

7.3.3) Ulica: Budowlana 38

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 503055,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619271,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 646078,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619271,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976

7.3.3) Ulica: Budowlana 38

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 619271,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 667574,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 672549,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667574,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynieryjno-Drogowa "DROGTOM" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882833998

7.3.3) Ulica: Krzywa Góra 8/10

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667574,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 715015,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 728246,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 715015,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976

7.3.3) Ulica: Budowlana 38

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 715015,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476831,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 520976,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476831,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976

7.3.3) Ulica: Budowlana 38

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 476831,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 744458,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 764189,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 744458,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Drogowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571697480

7.3.3) Ulica: Olsza 3

7.3.4) Miejscowość: Mogilno

7.3.5) Kod pocztowy: 88-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 744458,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 507183,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514248,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 507183,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976

7.3.3) Ulica: Budowlana 38

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 507183,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 603212,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652381,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 603212,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976

7.3.3) Ulica: Budowlana 38

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 603212,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598859,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627253,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598859,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Drogowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571697480

7.3.3) Ulica: Olsza 3

7.3.4) Miejscowość: Mogilno

7.3.5) Kod pocztowy: 88-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 598859,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649601,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 678616,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649601,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynieryjno-Drogowa "DROGTOM" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882833998

7.3.3) Ulica: Krzywa Góra 8/10

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649601,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 585003,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 791715,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 585003,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976

7.3.3) Ulica: Budowlana 38

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 585003,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.