Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00401503/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radziejów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIEJÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866672
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 20/22
1.5.2.) Miejscowość: Radziejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542853686
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ugradziejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radziejów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-734a46bc-f120-43b5-96c1-ec38d5b3b1d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040706/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg gminnych w gminie Radziejów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401503
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia: Przebudowa drogi gminnej dojazdowej Stary Radziejów Kolonia-Kolonia Opatowice.Zakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej na długości 820,0 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy – korekta geometrii drogi,
- wykonanie frezowania istniejącego powierzchniowego utrwalenia,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych – w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nowej warstwy podbudowy – wzmocnienie istniejącej konstrukcji drogi,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego – bariery ochronne,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 473327,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia: Przebudowa drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Stary Radziejów Kolonia.Zakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej na długości 989,90 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy – korekta geometrii drogi,
- wykonanie frezowania istniejącego powierzchniowego utrwalenia,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych – w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nowej warstwy podbudowy – wzmocnienie istniejącej konstrukcji drogi,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- wycięcie samosiewów drzew i krzewów,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 582284,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180401C Radziejów-Szczeblotowo.Zakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej na długości 994,15 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – profilowanie istniejącej konstrukcji pobocza - pod projektowane poszerzenia,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych (podbudowy pomocniczej bitumicznej) w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- wycięcie samosiewów drzew i krzewów,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 566761,64 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180402C Bieganowo-Szczeblotowo.Zakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej na długości 999,0 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni i poboczy – korekta geometrii drogi, zjazdów wraz z obramowaniami,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych – w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- przebudowy zjazdu z kostki betonowej wraz z obramowaniami – dowiązanie wysokościowe,
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego – bariery ochronne,
- odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- wycięcie samosiewów drzew i krzewów,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 656248,88 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180405C Biskupice – PruchnowoZakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy dróg gminnych na długości 496,0 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie frezowania istniejącego powierzchniowego utrwalenia,
- wykonanie rozbiórki istniejącej podbudowy jezdni i poboczy,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych jezdni,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- wycięcie samosiewów drzew i krzewów,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 499411,48 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180409C Kolonia Czołowo – KontrewersZakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej na długości 999,0 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni i poboczy – korekta geometrii drogi,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych – w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- wycięcie samosiewów drzew i krzewów,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 672760,86 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180413C Płowce – PścinnoZakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy dróg gminnych na długości 790,0 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni i poboczy – korekta geometrii drogi, zjazdów wraz z obramowaniami,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych – w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- przebudowy zjazdu z kostki betonowej wraz z obramowaniami – dowiązanie wysokościowe,
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego – bariery ochronne,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 460741,67 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180415C Skibin – LatkowoZakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy dróg gminnych na długości 999,0 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy – korekta geometrii drogi,
- wykonanie frezowania istniejącego powierzchniowego utrwalenia,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych – w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nowej warstwy podbudowy – wzmocnienie istniejącej konstrukcji drogi,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- wycięcie samosiewów drzew i krzewów,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 584831,91 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX: Przebudowa drogi gminnej nr 180417C Broniewek – Kolonia CzołowoZakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej na długości 999,0 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni i poboczy – korekta geometrii drogi, zjazdów wraz z obramowaniami,
- wykonanie frezowania istniejącego powierzchniowego utrwalenia,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych – w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nowej warstwy podbudowy – wzmocnienie istniejącej konstrukcji drogi,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- przebudowy zjazdu z kostki betonowej wraz z obramowaniami – dowiązanie wysokościowe,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 575970,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X: Przebudowa drogi gminnej nr 180425C Czołowo – Kontrewers wraz z odcinkiem drogi dojazdowej w miejscowości Czołówek.Zakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy dróg gminnych na długości 989,0 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy – korekta geometrii drogi,
- wykonanie frezowania istniejącego powierzchniowego utrwalenia,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych – w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nowej warstwy podbudowy – wzmocnienie istniejącej konstrukcji drogi,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wyskarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- wycięcie samosiewów drzew i krzewów,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 610975,62 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XI: Przebudowa drogi gminnej nr 180432C Stary Radziejów – Płowce IIZakres zadania obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej na długości 999,0 mb.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy – korekta geometrii drogi,
- wykonanie frezowania istniejącego powierzchniowego utrwalenia,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych – w miejscach poszerzeń,
- wykonanie nowej warstwy podbudowy – wzmocnienie istniejącej konstrukcji drogi
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego – bariery ochronne,
- oczyszczenie, wyprofilowanie i wystarpowanie terenów nieutwardzonych wraz usunięciem darniny,
- odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych,
- wycięcie samosiewów drzew i krzewów,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
44113810-6 - Wykończenia nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 814153,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 503055,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 534995,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 503055,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwa Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976
7.3.3) Ulica: Budowlana 38
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 503055,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619271,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 646078,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619271,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976
7.3.3) Ulica: Budowlana 38
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 619271,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 667574,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 672549,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667574,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynieryjno-Drogowa "DROGTOM" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882833998
7.3.3) Ulica: Krzywa Góra 8/10
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INŻYNIERYJNO-DROGOWA "DROGTOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INŻYNIERYJNO-DROGOWA "DROGTOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667574,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 715015,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 728246,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 715015,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976
7.3.3) Ulica: Budowlana 38
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 715015,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476831,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 520976,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476831,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976
7.3.3) Ulica: Budowlana 38
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 476831,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 744458,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 764189,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 744458,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Drogowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571697480
7.3.3) Ulica: Olsza 3
7.3.4) Miejscowość: Mogilno
7.3.5) Kod pocztowy: 88-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO DROGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO DROGOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 744458,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 507183,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514248,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 507183,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976
7.3.3) Ulica: Budowlana 38
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 507183,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 603212,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652381,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 603212,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976
7.3.3) Ulica: Budowlana 38
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 603212,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598859,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627253,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598859,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Drogowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571697480
7.3.3) Ulica: Olsza 3
7.3.4) Miejscowość: Mogilno
7.3.5) Kod pocztowy: 88-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO DROGOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNO DROGOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 598859,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649601,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 678616,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649601,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynieryjno-Drogowa "DROGTOM" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882833998
7.3.3) Ulica: Krzywa Góra 8/10
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INŻYNIERYJNO-DROGOWA "DROGTOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INŻYNIERYJNO-DROGOWA "DROGTOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649601,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 585003,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 791715,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 585003,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "INODROG" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560003976
7.3.3) Ulica: Budowlana 38
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "INODROG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 585003,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RADZIEJÓW
- Dzierżawa analizatorów hematologicznych z dostawą odczynników i obsługą serwisową na okres 36 mc-y oraz dzierżawa czytnika pasków moczu z dostawą odczynników i obsługą serwisową na okres 36 miesięcy
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- przebudowa dróg powiatowych 2.
więcej: przetargi RADZIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
więcej: Wykończenia nawierzchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.