eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PępowoOdnowienie elewacji oraz wymiana i odnowienie stolarki budynku Urzędu Gminy w Pępowie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnowienie elewacji oraz wymiana i odnowienie stolarki budynku Urzędu Gminy w Pępowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘPOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisławy Nadstawek 6

1.5.2.) Miejscowość: Pępowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-830

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pepowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pepowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/963395

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowienie elewacji oraz wymiana i odnowienie stolarki budynku Urzędu Gminy w Pępowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9663c610-3592-4af7-9b6a-08d235adf5b7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016396/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Odnowienie elewacji oraz wymiana i odnowienie stolarki budynku Urzędu Gminy w Pępowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443329

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 504581,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku przygotowany na podstawie badań konserwatorskich oraz zaleceń wydanych przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Prace konserwatorskie powinny dążyć możliwie do przywrócenia pierwotnego charakteru budynku z okresu jego powstania oraz poprawy walorów estetycznych i użytkowych z uwzględnieniem zachowania oryginalnej substancji. Zakresem opracowania objęto frontową zabytkową część gmachu Urzędu Gminy. Budynek Urzędu Gminy w Pępowie (stara część objęta postepowaniem) wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 6.03.1970 r. pod nr rej. 971/A.
Zakres rzeczowy zamówienia:
a) Część I: Odnowienie elewacji budynku Urzędu Gminy w Pępowie
- usunięcie nawarstwień mikrobiologicznych, smółki, sadzy i innych zanieczyszczeń,
- wykonanie koniecznych przemurowań wraz z uzupełnieniem ubytków w cegłach i kształtkach oraz odtworzenie brakujących zapraw spoinujących;
- odtworzenie uszkodzonego szkliwa
- okazanie do oględzin organowi konserwatorskiemu elewacji zachodniej (tylnej) po skuciu tynku, przed przystąpieniem do dalszych prac przy tej części budynku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa i techniczna, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące Załącznik nr 8 i 9 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262690-4 - Remont starych budynków

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 345148,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku przygotowany na podstawie badań konserwatorskich oraz zaleceń wydanych przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Prace konserwatorskie powinny dążyć możliwie do przywrócenia pierwotnego charakteru budynku z okresu jego powstania oraz poprawy walorów estetycznych i użytkowych z uwzględnieniem zachowania oryginalnej substancji. Zakresem opracowania objęto frontową zabytkową część gmachu Urzędu Gminy. Budynek Urzędu Gminy w Pępowie (stara część objęta postepowaniem) wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 6.03.1970 r. pod nr rej. 971/A.
Część II: Wymiana i odnowienie stolarki budynku Urzędu Gminy w Pępowie
- wykonanie, na wzór okien historycznych, nowych okien zgodnie ze współczesnymi normami;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa i techniczna, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące Załącznik nr 8 i 9 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421132-8 - Instalowanie okien

4.5.5.) Wartość części: 159433,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania
informację, że na sfinansowanie Zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę do wysokości
420 000,00 zł brutto. W postępowaniu wpłynęła 1 oferta, która przekracza wskazaną kwotę.
Hołdując racjonalności Zamawiający odstąpił od badania i oceny ofert w celu wyboru oferty
najkorzystniejszej gdyż cena oferty nie mieści się w ustalonym limicie, a zamawiający nie może
zwiększyć kwoty pokrycia finansowego. Zaoferowanie za realizację zamówienia kwoty
przekraczającej możliwości finansowe zamawiającego jest przesłanką unieważnienia
postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację, że na sfinansowanie Zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę do wysokości 80 000,00 zł brutto. W postępowaniu wpłynęły 4 oferty, które przekraczają wskazaną kwotę. Hołdując racjonalności Zamawiający odstąpił od badania i oceny ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej gdyż cena wszystkich ofert nie zmieści się w ustalonym limicie, a zamawiający nie może zwiększyć kwoty pokrycia finansowego. Zaoferowanie za realizację zamówienia kwoty przekraczającej możliwości finansowe zamawiającego jest przesłanką unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.