eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JordanówBudowa obiektu rekreacyjno-sportowego w Gminie Miasto Jordanów.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa obiektu rekreacyjno-sportowego w Gminie Miasto Jordanów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Jordanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-274d86f9-321c-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa obiektu rekreacyjno-sportowego w Gminie Miasto Jordanów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-274d86f9-321c-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062199/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa obiektu rekreacyjno-sportowego w gminie Miasto Jordanów Zielony Zakątek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384460

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Budowa obiektu rekreacyjno-sportowego w Gminie Miasto Jordanów stanowiaca realizację programu „Małopolska infrastruktura rekreacyjno-sportowa MIRS
obejmujące:

- Roboty ziemne i przygotowawcze: polegające na wykonywanie niwelacji terenu
zmieniającej ukształtowanie działki aby uzyskać jednolity poziom terenu. Powstałe z wykopów
nadmiary mas ziemnych zostaną rozplantowane w obrębie działki.
- Wykonanie Boiska do gry w Bule ( z warstwa wierzchnia trawy z roli). Posadowienie obrzeży na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin.
- Roboty polegające na wykonaniu ścieżki komunikacyjnej z korytowaniem, podbudową i warstwą grysu kamiennego wraz ze żwirkiem dekoracyjnym. Posadowienie obrzeży na ławie betonowej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin.
- Roboty polegające na wykonaniu chodników z płyt betonowych z korytowaniem i wypełneineim spoin.
- Zainstalowane urządzenia budowlane niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu tj.:
- wewnętrzne tereny utwardzone: dojścia, place pod sprzęty.
- altana o średnicy 2,3m 6-kątna
- 3 lampy solarne
- 8 ławek
- 3 kosze z segregacją będące w jednym zestawie
- 1 stojak rowerowy
- 2 sprzęty typu workout
- huśtawka podwójna
- 6 sprzętów siłowni plenerowej: wioślarz, orbitek, biegacz, prasa nożna, twister i wahadło, wyciskanie siedząc
- ogrodzenie terenu (ogrodzenie z siatki o wysokości 1,50 m, na słupkach stalowych o rozstawie 2,10m z rur o średnicy 70 mm, obsadzonych w betonie) (86 m.b.) oraz dwie furtki
- utwardzenie terenu (powierzchnia piaszczysta, kamienna i płyta chodnikowa)
- urządzenie terenu wokół placu: niwelacja terenu, zieleń niska i krzewy.
UWAGA:
1.W związku z tym, że prace będą wykonywane przy obiektach mieszkalnych, wszystkie prace
należy prowadzić w taki sposób, aby nie zakłócać funkcjonowania mieszkańców osiedla.
2. Placu budowy komunikacyjnie obsługiwany jest drogą wewnętrzna, która po zakończeniu prac należy doprowadzić do właściwego stanu technicznego.
3. Wykonawca ma obowiązek wykonania 2 tablic informacyjnych wykonanych z trwałego materiału w rozmiarze minimalnym 100 cm / 70 cm (dopuszczalna różnica +/- 10 cm na każdym wymiarze), jedna zgodnie z projektem zawartym w SWZ.
Druga informująca o realizacji zadania w ramach Budżetu Obywatelskiego Miasta Jordanowa na rok 2024r.( zawierająca tytuł projektu, źródło finansowania, herb miasta której ostateczna treść zostanie ustalona na etapie realizacji).
Gwarancja na przedmiot zamówienia wskazana w SWZ: wymagana – minimum 36 miesięcy, oceniana – maksymalnie do 60 miesięcy.
Wynagrodzenie ma zawierać koszty pobierania i badania próbek wskazanych w STWIORB jak również koniecznych wynikających z polecenia inspektora nadzoru inwestorskiego, przygotowanie i organizację terenu budowy, oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót, opracowanie planu BIOZ.
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

9.UWAGA:
Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego dokumentacji technicznej. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w PFU oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242327,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371674,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242327,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane LURKA, Łukasz Lurka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356746382

7.3.3) Ulica: 195

7.3.4) Miejscowość: Białka

7.3.5) Kod pocztowy: 34-220

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242327,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.