Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00325012/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
- 2023/BZP 00337757/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-02
- 2023/BZP 00348347/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-10
- 2023/BZP 00352341/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku z budynku administracyjno-biurowego na potrzeby Bielskiego Centrum Psychiatrii oraz dobudową dźwigu zewnętrznego, remontem konserwatorskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIELSKIE CENTRUM PSYCHIATRII - OLSZÓWKA W BIELSKU-BIAŁEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001270180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Olszówka
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-309
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 8123041 wew. 111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bcp@psychiatria.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://psychiatria-bielsko.logintrade.net/zapytania_email,135781,dffdda33731cca6a23d3c029b5b1f9f5.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku z budynku administracyjno-biurowego na potrzeby Bielskiego Centrum Psychiatrii oraz dobudową dźwigu zewnętrznego, remontem konserwatorskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53db9eb1-2b1a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057243/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku administracyjno-biurowego na potrzeby Bielskiego Centrum Psychiatrii oraz dobudową dźwigu zewnętrznego i remontem konserwatorskim .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325012
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3/RB/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8026032,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku z budynku administracyjno-biurowego, pełniącego funkcję izb lekarskich na potrzeby Bielskiego Centrum Psychiatrii oraz dobudową dźwigu zewnętrznego, remontem konserwatorskim w/w budynku i budową sieci kanalizacji deszczowej .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót, które stanowią integralną część SWZ.
Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach w dokumentacji projektowej, które mogłyby przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót.
2. Wizja lokalna
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej.
Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 31.07.2023r. godz. 10.00
Chęć udziału w wizji lokalnej zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest zgłosić e-mailem na adres: monika.handzlik@wp.pl bądź poprzez stronę internetową prowadzonego postępowania, najpóźniej na godzinę przed terminem planowanej wizji. Zgłoszenie powinno zawierać nazwę wykonawcy oraz imiona i nazwiska osób, które mają wziąć udział w wizji.
Zamawiający dopuszcza również możliwość sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego (wersja papierowa dokumentacji udostępnianej na stronie prowadzonego postępowania).
3. Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy
Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związane z wykonaniem robót budowlanych, instalacji elektrycznych, teletechnicznych i niskoprądowych, sanitarnych, wodno-kanalizacyjnych, wentylacji i klimatyzacji, centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu na podstawie dokumentacji projektowej, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
Wymaganie, o którym mowa, nie dotyczy osobistego wykonywania zamówienia przez osobę fizyczną, w tym również przedsiębiorcę prowadzącego indywidualną działalność gospodarczą.
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, sposób kontroli spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w projekcie umowy.
Zamawiający nie określa innych niż określone w art. 95 ust. 1 wymagania związane z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia.
4. Gwarancja/rękojmia
Na wykonane roboty, w tym zastosowane materiały i zamontowane urządzenia, Wykonawca udzieli gwarancji na okres, jaki został wskazany w formularzu ofertowym, licząc od daty odbioru końcowego robót (potwierdzonego pisemnie protokołem odbioru), co oznacza, że jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne wykonanych robót, Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego całość lub część robót wykona ponownie (nieodpłatnie).
Na podstawie art. 558 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona na okres równy okresowi udzielonej gwarancji jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
32546100-3 - Centrale cyfrowe
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
42961100-1 - System kontroli dostępu
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
32360000-4 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej
31711310-9 - System do rejestrowania obecności
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8390000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13960500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9127258,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych „BESKID” Nr VI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 547 004 59 94
7.3.3) Ulica: Żywiecka 13
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
"EL-GAZ" Sp. z o.o. - roboty sanitarne
"Karo Elektro Plus" Sp. z o.o. - roboty elektryczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "BESKID" NR VI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "BESKID" NR VI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9127258,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg na terenie miasta Bielska-Białej
- Świadczenie usług kompleksowej konserwacji oraz napraw urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej i podległych Inspektoratach w Cieszynie i Żywcu
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Władysława Orkana 2 i ul. Wzgórze 15 w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz laptopów
- "Przebudowa i modern. budynku Przedszkola nr 25 przy ul. Widok 28 w BB w celu dost. do przepisów ppoż w ramach zadania "Wykonanie zabezp. ppoż zleconych decyzjami PSP w obiektach przedszkolnych".
- Remont posadzki w Hali Stacji Kontroli Pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Dostawa systemu łączności bezprzewodowej
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.