Ogłoszenie z dnia 2023-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339878/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
- 2023/BZP 00362572/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont polegający na zmianie sposobu użyt pomieszczeń byłego aresztu w budynku SR w Wąbrzeźnie na potrzeby archiwum SO w Toruniu oraz remont elewacji budynku sądu wraz z ogrodzeniem w Wąbrzeźnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571493
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piekary 51
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: (56) 61 05 566
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@torun.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/public/postepowanie?postepowanie=511375671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont polegający na zmianie sposobu użyt pomieszczeń byłego aresztu w budynku SR w Wąbrzeźnie na potrzeby archiwum SO w Toruniu oraz remont elewacji budynku sądu wraz z ogrodzeniem w Wąbrzeźnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f143f0a0-3120-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00146126/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont polegający na zmianie sposobu użyt. pomieszczeń byłego aresztu w budynku SR w Wąbrzeźnie na potrzeby archiwum SO w Toruniu oraz remont elewacji budynku sądu wraz z ogrodzeniem w Wąbrzeźnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339878
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G-351-06 /23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5961326,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń byłego aresztu policyjnego w budynku Sądu Rejonowego w Wąbrzeźnie na potrzeby archiwum Sądu Okręgowego w Toruniu oraz remont elewacji budynku sądu wraz z ogrodzeniem przy ulicy Wolności 19 w Wąbrzeźnie
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) zagospodarowania całości terenu działek nr 538/1, 538/3, położonych przy ul. Wolności 19 w miejscowości Wąbrzeźno, na których planuje się zmianę sposobu użytkowania części istniejącego budynku Sądu Rejonowego
w Wąbrzeźnie i wykonanie robót remontowych: wymianę stropów, dachu, renowację elewacji całego obiektu wraz z wymianą stolarki okiennej, remont ogrodzenia terenu oraz utworzenie miejsc parkingowych.
b) remont następujących instalacji sanitarnych:
- instalacja wody zimnej
- instalacja wody ciepłej
- instalacja kanalizacji sanitarnej
- instalacja centralnego ogrzewania
- instalacja wentylacji grawitacyjnej
c) wykonanie instalacji elektrycznych:
-zasilanie i rozdział energii
- instalacji siłowej i gniazd wtyczkowych
- instalacji oświetleniowej podstawowej
- instalacji oświetlenia ewakuacyjnego
- oświetlenie zewnętrzne
- instalacji przeciwoblodzeniowej
- instalacji piorunochronnej
- ochrona przeciwprzepięciowa
- ochrona od porażeń
- komputerowa sieci logicznej
- instalacji kontroli dostępu
- instalacji sygnalizacji pożaru SSP
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6397445,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6397445,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6397445,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEZAMBUD Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621808698
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 37A
7.3.4) Miejscowość: Żnin
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6397445,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem HIS AMMS, LIS Infomedica oraz ERP Infomedica .
- Dostawa odczynników do 2 szt. analizatorów markerów kardiologicznych AQT90 FLEX (Zadanie Nr 1) i odczynników do 2 szt. analizatorów parametrów krytycznych ABL 837 FLEXQ (Zadanie Nr 2).
- Dostawa zestawów do tracheotomii metodą GRIGGSA, cewników do odsysania i akcesoriów
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Modernizacja pomostów na nabrzeżu j. Ryńskiego w Rynie
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.