Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403312/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawy oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kolbudy w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KOLBUDY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Leśników 15
1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kolbudy@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kolbudy
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kolbudy/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawy oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kolbudy w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3633927c-56b6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00413661/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Naprawy oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kolbudy w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403312
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.121.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 950000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie oraz bieżącym utrzymaniu dróg leśnych zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Kolbudy. Teren realizacji zamówienia przedstawia mapa stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącą załącznik nr 11 do SWZ. W zależności od potrzeb Zamawiającego Wykonawca realizował będzie naprawy, w szczególności cząstkowe, nawierzchni dróg gruntowych – stanowiące zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco, polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni: likwidacji ubytków, zastoisk wody, wybojów, zagłębień oraz osiadań zagrażających bezpieczeństwu ruchu, w celu zatrzymania procesu powiększania się powstałych uszkodzeń, przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego oraz uzupełnianiu ubytków nawierzchni w zależności od potrzeb kruszywem łamanym.
2. Zakres przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Zakup, dostarczenie, wbudowanie oraz zagęszczenie kruszywa
łamanego/frakcja od 0 do 63 mm w ilości około 6100 ton. W zakres robót budowlanych wchodzi dostarczenie kruszywa łamanego, roboty przygotowawcze, profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi gruntowej oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, równomierne rozłożenie kruszywa łamanego do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego oraz zagęszczenie przy użyciu zestawu równiarki drogowej i walca drogowego. Kruszywa muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, świadectwa lub deklaracje zgodności z normą PN-EN 13242- Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym, które to dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zamówienia przez Wykonawcę materiałami stanowiącymi zamiennik asortymentu (gorszy materiał) i kruszywo z zanieczyszczeniami, np.:stal, styropian, azbest, szkło, papa, plastyk, płytki ceramiczne (dostarczony materiał musi być wolny od materiałów niebezpiecznych i zanieczyszczeń oraz dostarczony materiał nie może zawierać materiałów obcych (tworzyw sztucznych, humusu, domieszek gliny, żużlu hutniczego, łupków powęglowych, gruzu, destruktu betonowego)). W przypadku stwierdzenia obecności zanieczyszczeń Wykonawca na własny koszt usunie niewłaściwy materiał i dokona wymiany kruszywa na nowe – wolne od wad. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający przedstawi Wykonawcy zdjęcia z dostarczonego materiały. Usunięcie dostarczonego niespełniającego wymogów materiału z danego odcinka drogi nastąpi maksymalnie w ciągu 3 dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Zamawiającego, a w szczególnych przypadkach nawet w dniu zgłoszenia telefonicznego. Ponadto Wykonawca do momentu usunięcia z drogi wadliwego kruszywa odpowiada za wszelkie uszkodzenia pojazdów i zapłaci ewentualnie poszkodowanemu odszkodowanie z własnej polisy ubezpieczeniowej lub innych środków finansowych pozostających w jego dyspozycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1035414,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1035414,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1035414,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 589 202 16 45
7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 1
7.3.4) Miejscowość: Stężyca
7.3.5) Kod pocztowy: 83-322
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DUO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DUO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1035414,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.