Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00391578/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ WRAZ
Z OTOCZENIEM BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W STARACHOWICACH”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Starachowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 12
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@starachowice.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starachowice.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3b0503d-37aa-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ WRAZZ OTOCZENIEM BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W STARACHOWICACH”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3b0503d-37aa-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00218046/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług sprzątania biur i pomieszczeń wraz z otoczeniem budynków Sądu Rejonowego w Starachowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391578
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 261.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie:
- pomieszczeń w budynku przy ul. Staszica 12 o łącznej powierzchni 3 706,36 m² w tym:
piwnica:
a) holl, korytarze, klatki schodowe: 197,57 m²,
b) pomieszczenia specjalne – dostęp tylko w obecności pracownika Sądu wraz z pomieszczeniami aresztowymi: 329,79 m²,
c) pomieszczenia techniczne i gospodarcze: 46,31m²,
d) archiwa – dostęp tylko w obecności pracownika: 441,78 m²,
e) sanitariaty: 28,63 m² o łącznej powierzchni piwnicy 1 044,08 m²,
Parter:
a) holl, korytarze, klatki schodowe: 363,24 m²,
b) pokoje biurowe: 303,54 m²,
c) pomieszczenia techniczne i gospodarcze: 28,44 m²,
d) sale rozpraw wraz z pokojami świadków i narad: 451,69 m²,
e) sanitariaty : 42,21 m² o łącznej powierzchni 1 189,12 m²,
I Pietro:
a) holl, korytarze, klatki schodowe: 220,12 m²,
b) pokoje biurowe: 511,18 m²,
c) pomieszczenia specjalne – Dostęp tylko w obecności pracownika: 30,99 m²,
d) pomieszczenia techniczne i gospodarcze: 27,19 m²,
e) sale rozpraw wraz z pokojami świadków i narad: 103,93 m²,
f) sanitariaty: 42,58 m² o łącznej powierzchni 935,99 m²,
II Piętro:
a) holl, korytarze, klatki schodowe: 164,7 m²,
b) pokoje biurowe: 328,06 m²,
c) pomieszczenia techniczne i gospodarcze: 22,41 m²,
d) sanitariaty: 22 m² o łącznej powierzchni 537,17 m²
oraz
- Staszica 15 o łącznej powierzchni 120,72 m² w tym:
a) korytarz: 14,5 m²,
b) sala konferencyjna: 47,87 m²,
c) aneks socjalny: 4,6 m²,
d) pokoje gościnne: 36,9 m²,
e) sanitariaty: 16,85 m²
- Powierzchni terenów przyległych do budynków o łącznej powierzchni: 2061,83 m² w tym:
a) teren utwardzony: 1435,54 m²,
b) tereny zielone: 626,29 m².
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389988,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 613200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389988,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "CZA-TA" Niciak Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101512851
7.3.3) Ulica: Żabia 15
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "CZA-TA" NICIAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389988,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-06 do 2025-09-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1793T (0618T) w miejscowości Lipie, ul. Starachowicka -etap II - opracowanie dokumentacji projektowej.
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Wdrożenie Starachowickiej Karty Miejskiej - karty lojalnościowej wraz z utrzymaniem, (...)
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków
- Wykonanie usług porządkowych w budynku siedziby Dyrekcji ZBMIITBS Sp. z o.o. oraz w siedzibach Rejonów Obsługi Mieszkańców Nr 4 ,6 i 10 w Gliwicach - pełna nazwa - w dokumentach zamówienia
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.