eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UjazdPrzebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 105763 O ul. Kościelna w miejscowości Sieroniowice



Ogłoszenie z dnia 2024-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 105763 O ul. Kościelna w miejscowości Sieroniowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ujazd

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sławięcicka

1.5.2.) Miejscowość: Ujazd

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-143

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ujazd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 105763 O ul. Kościelna w miejscowości Sieroniowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f524a293-3217-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214179/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 105763 O ul. Kościelna w miejscowości Sieroniowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380451

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GT.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2131770,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja polega na wykonaniu kompletnych robót budowlanych w ramach zamówienia publicznego pod nazwą: „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105763 O UL. KOŚCIELNA W MIEJSCOWOŚCI SIERONIOWICE”, na podstawie projektów budowlanych, obejmujących swoim zakresem:
- przebudowę i rozbudowę drogi gminnej ul. Kościelnej w m. Sieroniowice – branża drogowa;
- budowę oświetlenia ulicznego w Sieroniowicach, usunięcie kolizji z siecią nN Tauron Dystrybucja S.A. – branża elektryczna;
dla których uzyskano decyzję Starosty Strzeleckiego ZRID nr 1/2024 dnia 10.01.2024 r. zn.spr. UA.670.2.8.2023.DM
- projekt budowlany instalacji sanitarnych: sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej – branża instalacyjna
dla którego uzyskano pozwolenie Wojewody Opolskiego nr 16/D/2023 z dnia 20.04.2023 r. i decyzję Starosty Strzeleckiego nr 106/2023 z dnia 14.04.2023 r.

Zakres robót obejmuje:
- drogę gminną Gminy Ujazd nr 105763 O- ul. Kościelną w m. Sieroniowice,
- drogę powiatową Powiatu Strzeleckiego nr 1461 O relacji Sieroniowice– Ujazd- ul. Strzelecka w m. Sieroniowice (dz. nr 400/2) w obrębie skrzyżowania dróg,
- drogę krajową nr 88 relacji Strzelce Opolskie –Gliwice w m. Sieroniowice (dz.nr439/1,438/1, 361/1) w obrębie skrzyżowania dróg,
- utwardzenie tłuczniem działki 362/3.
Początek odcinka drogi – km 0+000 umiejscowiony jest w obrębie skrzyżowania ul. Kościelnej (dz. nr 438/3) z drogą powiatową -ul. Strzelecką (dz. nr 400/2) na krawędzi jezdni bitumicznej.
Koniec odcinka drogi w km 0+351, w obrębie skrzyżowania ul. Kościelnej (dz. nr 438/3) z drogą krajową nr 88 (dz. nr 439/1, 438/1, 361/1).
Prace będą polegały na rozbudowie i przebudowie drogi gminnej, o nawierzchni bitumicznej, budowie ścieżki pieszo rowerowej o nawierzchni bitumicznej, budowie zjazdów do posesji i na grunty rolne o nawierzchni bitumicznej, budowie odwodnienia (kanalizacja deszczowa: studnie rewizyjne, studnie wpustowe, studnie chłonne, kolektor, przykanaliki), budowie rowu retencyjno-infiltracyjnego, budowie przykrawężnikowego ścieku odwadniającego z betonowej kostki brukowej, przebudowie oświetlenia ulicznego, budowie kanalizacji sanitarnej i wodociągu.

Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w taki sposób aby umożliwić lokalnemu przedsiębiorcy swobodny wjazd i wyjazd z działki 369/3, należy także wziąć pod uwagę istniejący zjazd z posesji o bardzo dużym nachyleniu. Drogę w obrębie działki należy wyprofilować tak, żeby złagodzić pochylenie zjazdu.

W ramach zadania wykonawca, wykona i zabuduje równolegle do drogi w trakcie realizacji inwestycji tablicę informacyjną, wolnostojącą jednostronną na podkładzie znaku drogowego z podwójnie zawiniętymi krawędziami o wymiarach 180cm x 120cm , zgodnie z:
- blacha ocynkowana o grub. min 1,25 mm malowana proszkowo;
- wydruk – folia monomeryczna z wydrukiem solwentowym, zabezpieczona przed uszkodzeniami mechanicznymi laminatem z filtrem UV chroniącym dodatkowo przed blaknięciem w wyniku ekspozycji na czynniki słoneczne;
- montaż słupków do słupków (2szt.), rura ocynkowana, zabezpieczona od góry kapturkiem plastikowym;
- Zamawiający po przekazaniu placu budowy, przekaże Wykonawcy treść do umieszczenia na tablicy informacyjnej, której wzór stanowi zał. nr 14 (zg.z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych) Informacje dotyczące działań informacyjnych znajdują się na stronie internetowej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów www.gov.pl/premier oraz na stronach poszczególnych edycji Programu, zamieszczonych na stronie internetowej BGK www.bgk.pl, w zakładce Materiały promocyjne dla JST.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty koszty jakie będzie musiał ponieść na realizację zadania zgodnie z wymaganiami, decyzjami i wydanymi warunkami przez:
- GDDKiA w Opolu - szczególnie w zakresie uzyskiwania decyzji na zajęcie pasa drogowego i związanymi z tym opłat, w zakresie uzyskania decyzji na umieszczenie urządzeń obcych w pasie drogi należącej do GDDKiA, opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zgłaszania odpowiedniemu rejonowi rozpoczęcia oraz zakończenia robót w obrębie skrzyżowania z DK88,
- ZGKiM w Ujeździe – szczególnie w zakresie włączenia się do sieci,
- Gmina Ujazd – szczególnie w zakresie uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego i związanych z tym opłat, w zakresie uzyskania decyzji na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym,
- Zarząd Powiatu w Strzelcach Opolskich - szczególnie w zakresie uzyskiwania decyzji na zajęcie pasa drogowego i związanymi z tym opłat, w zakresie uzyskania decyzji na umieszczenie urządzeń obcych w pasie drogi należącej do GDDKiA, opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zgłaszania zarządcy drogi rozpoczęcia i zakończenia robót w obrębie drogi powiatowej,
- Tauron Dystrybucja S.A. – szczególnie w zakresie realizacji robót na podstawie wydanych warunków technicznych oraz zawartego porozumienia na usunięcie kolizji sieci elektroenergetycznej, zgłaszania rozpoczęcia i zakończenia robót, sporządzenia dokumentacji powykonawczej, przeniesienia uprawnień z tytułu gwarancji na wykonane prace, na TD S.A., wykonawca bezwzględnie zobowiązany jest do przestrzegania wytycznych w sprawie odbiorów urządzeń elektroenergetycznych i sieci dystrybucyjnej (zał. nr 2 do porozumienia).
Zalecane jest zapoznanie się z planowaną inwestycją w terenie oraz sprawdzenie warunków w jakich prowadzone będą roboty.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji budowlanej, opisie przedmiotu zamówienia- zał nr 12 do SWZ i niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1980300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2182047,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1980300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSKOM BIAŁDYGA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561992830

7.3.3) Ulica: Polna 1B

7.3.4) Miejscowość: Jaryszów

7.3.5) Kod pocztowy: 47-143

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1980300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.