eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecModernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu



Ogłoszenie z dnia 2024-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BOLESŁAWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821629

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 12

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757323258

1.5.8.) Numer faksu: 757323250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatboleslawiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-913e9745-bdc5-4191-9e2f-8e88de493413

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-913e9745-bdc5-4191-9e2f-8e88de493413

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001880/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448825

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZ.272.1.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 176185,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana posadzki w sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu przy ul. Komuny Paryskiej, działka ewid. nr 3/1, obr. 9 Bolesławiec, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Bolesławcu”. 2. Przewiduje się wykonanie, m. in. następujących robót budowlanych: - Demontaż i / lub zabezpieczenie osłon wraz z grzejnikami i innych elementów instalacji / wyposażenia w celu bezpiecznego demontażu podłogi. - Demontaż istniejącej posadzki sali sportowej i dwóch przynależnych do sali sportowej pomieszczeń magazynowych (łączna pow. min. 441 m2). - Zabezpieczenie instalacji naściennych oraz instalacji w kanałach podłogowych. - Demontaż legarów i elementów dystansowych podłogi oraz prace porządkowe po dokonanych demontażach. - Wywóz i utylizacja zdemontowanej posadzki wraz z elementami rusztu pod posadzką. - Na podkładzie betonowym wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej z folii PE gr. 0,3 mm. - Wbetonowanie i osadzenie tulei pod słupki uniwersalne do siatkówki, tenisa i badmintona.
- Wykonanie posadzki sportowej systemowej zgodnie z technologią producenta podłogi. Podłoże pod montaż podłogi sportowej musi być stabilne, równe. W przypadku napotkania nierówności Wykonawca wypoziomuje posadzkę. Dla przestrzeni międzyposadzkowej należy zapewnić wentylację. - Odtworzenie kanałów technologicznych z wykonaniem dylatacji. Istniejąca konstrukcja stalowa pokryw oraz elementów do osadzania pokryw jest zniszczona. Konstrukcję należy odtworzyć i wypełnić podłogą sportową.
- Wykończenie podłogi systemową drewnianą listwą frezem wentylacyjnym.
- Wykonanie oznakowania linii boiska do gry w koszykówkę i siatkówkę.
- Ewentualne miejscowe naprawy ubytków ścian po wykonanych pracach wymiany podłogi. - Należy zakupić i zamontować uniwersalny zestaw do gry w siatkówkę, tenisa i badmintona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poinformował, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 178.080,00 zł. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego wpłynęły 2 oferty. W postępowaniu ceny wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400424,69 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.