Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00399520/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych w ramach programu
kompleksowego wsparcia rodzin pn. Za życiem"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W MYSŁOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000722377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wielka Skotnica 84A
1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pppmyslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pppmyslowice.byethost7.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fdd5c8e4-39fd-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych w ramach programukompleksowego wsparcia rodzin pn. Za życiem"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdd5c8e4-39fd-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00278784/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin"Za życiem"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399520
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPP.310.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 116000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 1-3 Terapia integracji sensorycznejZakres obowiązków TERAPEUTY INTEGRACJI SENSORYCZNEJ:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla terapeuty SI,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie programu,
• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,
• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,
• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 1-3 Terapia integracji sensorycznejZakres obowiązków TERAPEUTY INTEGRACJI SENSORYCZNEJ:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla terapeuty SI,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie programu,
• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,
• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,
• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 1-3 Terapia integracji sensorycznejZakres obowiązków TERAPEUTY INTEGRACJI SENSORYCZNEJ:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla terapeuty SI,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie programu,
• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,
• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,
• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Zajęcia z psychologiem dla dziecka i jego rodzinyZakres obowiązków PSYCHOLOGA:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla psychologa,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie programu,
• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,
• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,
• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 Zajęcia indywidualne terapia rękiZakres obowiązków TERAPEUTY RĘKI:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla terapeuty ręki,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie programu,
• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,
• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,
• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 Indywidualne zajęcia z neurologopedąZakres obowiązków NEUROLOGOPEDY:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla neurologopedy,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie programu,
• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,
• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,
• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 Terapia BiofeedbackZakres obowiązków TERAPEUTY BIOFEEDBACK:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla terapeuty Biofeedback,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie programu,
• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,
• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,
• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – 10 Indywidualne zajęcia z fizjoterapeutąZakres obowiązków FIZJOTERAPEUTY:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie programu,
• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,
• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,
• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – 10 Indywidualne zajęcia z fizjoterapeutąZakres obowiązków FIZJOTERAPEUTY:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie programu,
• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,
• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,
• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – 10 Indywidualne zajęcia z fizjoterapeutąZakres obowiązków FIZJOTERAPEUTY:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie programu,
• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,
• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,
• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 Zajęcia indywidualne z tyflopedagogiemZakres obowiązków TYFLOPEDAGOGA :
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju lub własnych obserwacji i badań, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie WOKRO,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu w ramach WOKRO w części przeznaczonej dla tyflopedagoga,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność oraz uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu pomocy dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie programu,
• współpraca z pozostałymi terapeutami prowadzącymi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka,
• uczestnictwo w zebraniach ewaluacyjnych i w innych dotyczących analizy skuteczności terapii oraz planowania dalszych działań w zakresie terapii dziecka,
• przygotowanie i prowadzenie (na własnych materiałach biurowych) dokumentacji indywidualnej dziecka,
• treść zajęć oraz formy i metody pracy muszą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci wynikających m.in. z rodzaju niepełnosprawności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11997,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Gewartowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443424021
7.3.3) Ulica: ul. Wielka Skotnica 94c/7
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11997,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Jawor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220795155
7.3.3) Ulica: ul.PCK 163a
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-409
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IWONA JAWOR REHABILITACJA DZIECI I NIEMOWLĄT IVMED
jakie przetargi wygrała firma
IWONA JAWOR REHABILITACJA DZIECI I NIEMOWLĄT IVMED
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11997,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Oślizło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 92070109688
7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 18/7
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie:
art. 260 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) – dalej ustawa Pzp, zamawiający informuje, że unieważnił:
część 4 -Zajęcia z psychologiem dla dziecka i jego rodziny
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta Veritum Centrum Szkoleniowe Ul. Sienkiewicza 49 lok. 312, 15-002 Białystok
została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. b) i c).
Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b p.z.p., tj. oferta została złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c p.z.p., tj. oferta została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Firma VERITUM Centrum Szkoleniowe w Białymstoku, której oferta na część 4 została najwyżej oceniona , została wezwana w dniu 25.07.2024 r. do złożenia podmiotowych środków dowodowych na część 4 -Zajęcia z psychologiem dla dziecka i jego rodziny.
W odpowiedzi na ww. wezwanie do Zamawiającego zostały złożone dokumenty osoby nieodpowiadające wymaganiom stawianym przez Zamawiającego w zakresie jej doświadczenia oraz wykształcenia, które obejmowało wykształcenie pedagogiczne, zamiast wykształcenia psychologicznego.
Wykonawca, pomimo ponownego wezwania w dniu 31.07.2024 r. nie złożył wymaganych podmiotowych środków dowodowych.
Złożone na pierwsze wezwanie z dnia 25.07.2024 r. dokumenty nie potwierdzały oświadczeń przedstawionych w złożonej ofercie dysponowania osobą o wymaganych przez Zamawiającego kwalifikacjach i doświadczeniu potrzebnych w realizacji przedmiotowego zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podst. art. 255 pkt 2 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicja Sobaś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220749586
7.3.3) Ulica: ul.PCK 331
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-409
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9998,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Logopedyczny Profilaktyka, Diagnoza, Terapia Logopedyczna Katarzyna Tokarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220247382
7.3.3) Ulica: ul. Obrzeżna Północna 173
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Suliga Gabinet EEG Biofeedback
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384318121
7.3.3) Ulica: ul. Kwiatowa 29g/8
7.3.4) Miejscowość: Myslowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Gewartowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443424021
7.3.3) Ulica: ul. Wielka Skotnica 94c/7
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALEKSANDRA SULIGA GABINET EEGBIOFEEDBACK
jakie przetargi wygrała firma
ALEKSANDRA SULIGA GABINET EEGBIOFEEDBACK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Jawor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220795155
7.3.3) Ulica: ul. PCK 163a
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-409
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Oślizło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 92070109688
7.3.3) Ulica: ul. Armi Krajowej 18/7
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IWONA JAWOR REHABILITACJA DZIECI I NIEMOWLĄT IVMED
jakie przetargi wygrała firma
IWONA JAWOR REHABILITACJA DZIECI I NIEMOWLĄT IVMED
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicja Sobaś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220749586
7.3.3) Ulica: ul. PCK 331
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-409
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej i zabezpieczenie obiektów MOSIR Mysłowice
- Świadczenie usługi koronera w zakresie stwierdzania zgonu i wystawiania kart zgonu
- Zawarcie umowy na sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych w mieście Mysłowice w roku 2025
- Zawarcie umowy na sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych w mieście Mysłowice w roku 2025
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego" w ramach projektu Edukacja włączająca w I LO w Mysłowicach
- Świadczenie usług transportu drogowego osób niepełnosprawnych na rzecz Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ośrodka Rehabilitacyjno - Opiekuńczego w Mysłowicach w roku 2025
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- CKZ II/TP/272/4/2024 Organizacja i przeprowadzenie kursu podstawowego spawania metodą MAG-135 dla 1 grupy (6 osób) wraz z ewentualnym egzaminem poprawkowym dla 50% uczestników kursu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- "Operator wózków jezdniowych specjalizowanych"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.