eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówDostawa specjalistycznych cewników urologicznych i trójświatłowych



Ogłoszenie z dnia 2022-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa specjalistycznych cewników urologicznych i trójświatłowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306503

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czapliniecka 123

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: z.publiczne@szpital-belchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-belchatow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa specjalistycznych cewników urologicznych i trójświatłowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83ad5415-b4d9-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00467574

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00103506/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa specjalistycznych cewników urologicznych i trójświatłowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111518/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZP.3800.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 378561,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Cewniki Doppel J CH 4,7 ureterorenoskopowe podwójnie zagięte , dł 28 cm , koniec dalszy otwarty , zawierający zamek do repozycji stentu, możliwość utrzymywania w moczowodzie 6 miesięcy, cewnik skalowany co 5 cm – 500 szt.
2. Cewniki Doppel J CH 4,7 ureterorenoskopowe podwójnie zagięte, dł 28 cm, koniec dalszy zamknięty, możliwość utrzymywania w moczowodzie 6 miesięcy , cewnik skalowany co 5 cm – 200 szt.
3. Cewniki DJ CH 4,7 Fr z regulowaną długością od 22-32 cm, możliwość utrzymywania w moczowodzie 6 miesięcy, cewnik skalowany co 5 cm – 60 szt.
4. Cewniki DJ CH 5,0 french długość 26cm i 28 cm, możliwość utrzymywania w moczowodzie do 12 miesięcy, cewnik skalowany co 5 cm – 90 szt.
5. Zestaw do wewnetrznego szynowania moczowodu, używany w przypadkach zewnątrz pochodnej obstrukcji moczowodu, zestaw zawiera :
- stent JJ 6 Fr 26 cm i 28 cm będący mieszanką : stopu niklowo-kobaltowego oraz chromowo-molibdenowego,
- prostownik końcówki piqtail,
- cieniodajny cewnik wprowadzający oraz koszulkę wprowadzającą. Stent spiralnie skręcony, możliwy do terminowego drenażu przez 12 miesięcy - 4 zestawy
6. Prowadnica drutowa z nitinolu, miękka, pokryta substancją hydrofilną, stały rdzeń prowadnicy, prosta, kontrastująca w promieniach Rtg, giętki koniec na długości 3 cm. Rozmiar: dł. 145 cm, śr. 0,035'';- 25 szt.
7. Prowadnica drutowa pokryta PTFE w miękkiej koszulce, giętki koniec na długości 3 cm, stały rdzeń prowadnicy. Rozmiar: dł. 145 cm, śr. 0,035'' – 350 szt.
8. Prowadnik czarny obustronnie zakończony miękką, atraumatyczną 3 cm końcówką, jedną zagiętą, drugą prostą, z nieruchomym nitinolowym rdzeniem o standardowej sztywności (przeznaczony do wprowadzania do moczowodu na drodze wstępującej), widoczny w promieniach RTG, długość 150 cm, rozmiar 0,035 cala, pokryty na całej długości warstwą hydrofilowego polimeru. Opakowanie po 5 szt. – 350 szt.
9. Nitinolowy ekstraktor złogów o rozmiarach : 1,5 Fr i 2,2 Fr oraz 3,0 Fr, długość 115 cm, 4 drutowy, średnica
koszyka do każdego rozmiaru 1 cm, bezkońcówkowy – 5 szt.
10. Koszulka dostępu moczowodowego do wytworzenia kanału z powłoką hydrofilną. Jeden kanał roboczy średnice kanału roboczego do wyboru : 9,5 Fr i 12 Fr o dł. 35 cm i 45 cm oraz 10,7 Fr dł. 35 cm i 45 cm i 55 cm. Koszulka zawiera specjalny rowek w części dystalnej umożliwiający wprowadzenie pochewki roboczej do moczowodu zostawiając prowadnik na zewnątrz dzięki temu czyniąc tym samym wolny kanał roboczy – 70 szt.
11. Ureteskopowy system irygacyjny służący do kontrolowanej ręcznej irygacji w trakcie endoskopii giętkiej zawierający pompkę w kształcie walca – 90 szt.
12. Helikalne 4- drutowe koszyczki ekstrakcyjne , 3,0 Fr, końcówka 3,2 Fr, Długość 115 cm – 30 szt.
13. Proste 4- drutowe koszyczki ekstrakcyjne, 3,0 Fr, końcówka 3,2 Fr, długość 115 cm – 30 szt.
14. Nitinolowy koszyk do przechwytywania i wydobywania złogów w kształcie parasolki o rozmiarach 2,8 Fr długość 145 cm , rozmiar koszyka 7 mm – 15 szt.
15. Nitinolowy ekstraktor złogów o konstrukcji umożliwiającej chwytanie, zmianę położenia oraz zwolnienie lub usuwanie złogów. 1,7 Fr oraz 2,2 Fr dł. 115 mm, wielkość koszyczka 8 mm – 25 szt.
16. Dwukanałowy moczowodowy oraz przezskórny cewnik dostępowy pokryty powłoką AQ, która jest mikroskopijnie cienką warstwą hydrofilnego polimeru, który po aktywacji przyciąga do cewnika i zatrzymuje na nim wodę tworząc powierzchnie o niskim współczynniku tarcia.. Cewnik służący do wstrzykiwania środka kontrastowego lub do umieszczania prowadnika zabezpieczającego. Rozmiar : 6Fr / 10Fr dł. 50 cm oraz 24 cm – 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki

4.5.5.) Wartość części: 250211,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cewnik Doppel J do cystoskopu podwójnie zagięte:
1. 26m części prostej, jeden koniec zamknięty Ch 6 – 10 szt.
2. 28 cm części prostej, jeden koniec zamknięty Ch 6 – 60 szt.
3. 26 cm części prostej, jeden koniec zamknięty Ch 7 – 30 szt.
4. 28 cm części prostej, jeden koniec zamknięty Ch 7 – 30 szt.
5. 30 cm lub 28 cm części prostej, jeden koniec zamknięty Ch 6 – 2 szt.
6. 30 cm lub 28 cm części prostej, jeden koniec zamknięty Ch 7 – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki

4.5.5.) Wartość części: 11392,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cewniki Doppel J śródoperacyjne podwójnie zagięte
1. CH 6 – 28 cm lub 26 cm części prostej, dwa końce zamknięte – 20 szt.
2. CH 7 – 30 cm lub 28 cm części prostej, dwa końce zamknięte – 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki

4.5.5.) Wartość części: 2142,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cewniki moczowodowe z oliwką
1. CH 3 – 5 szt.
2. CH 4 – 25 szt.
3. CH 5 – 10 szt.
4. CH 6 – 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki

4.5.5.) Wartość części: 1025,33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cewniki do zespolenia jelitowego pojedynczo zagięte
1. CH 6 – 10 szt.
2. CH 7 – 5 szt.
3. CH 8 – 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki

4.5.5.) Wartość części: 4318,30 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nefrofix
1. CH 8 – 90 szt.
2. CH 10 – 45 szt.
3. CH 12 lub CH 11 – 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki

4.5.5.) Wartość części: 55535,73 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cystofix
1. CH 8 lub CH 8,5 – 5 szt.
2. CH 10 – 5 szt.
3. CH 12 – 15 szt.
4. CH 14 – 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki

4.5.5.) Wartość części: 2929,50 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Okluzyjny cewnik balonowy do połączenia miedniczkowo-moczowodowego – 2 szt.
- wyjmowany adapter do napełniania/wstrzykiwania pozwalający na usunięcie cystoskopu po założeniu cewnika.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki

4.5.5.) Wartość części: 531,65 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Drut Lunderquist śr 0,035 inch, długość 90 cm, końcówka 8 cm – 40 szt.
Drut Lunderquista musi mieć precyzyjną budowę zapobiegającą załamaniom drutu tj. miękki koniec dł. 4,5cm następnie przechodzący płynnie w półsztywny odcinek na dł.5,5cm a następnie dalej sztywnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki

4.5.5.) Wartość części: 2994,60 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Cewniki centralne trójświatłowe:
-światła 16/18/18, 7Fr – 15 cm – 250 szt.
-światła 16/18/18, 7Fr – 20 cm – 150 szt.
-światła 16/18/18, 7Fr – 30 cm – 50 szt.
Wymagania :
- sposób zakładania – metoda Selingera;
- termoplastyczny cewnik dwuświatłowy 16Ga/16Ga oraz cewnik trójświatłowy 16Ga/18Ga/18Ga z markerami głębokości na poziomie 10 cm oraz co 1 cm od 10-15 cm lub dalej, cieniodajny dla promieni entgenowskich z wyraźnie oznakowaniami świateł dystalnego i proxymalnego /różne kolory i długości/, z klemami zamykającymi;
- igła/rozmiar, długość odpowiednie/z zastawką typu V umożliwia włożenie prowadnicy bez odłączenia strzykawki;
- prowadnik niklowo-tytanowy z zakończeniem typu J, rozmiar odpowiedni do cewnika;
- dilatator termoplastyczny odpowiedniego rozmiaru;
- klamp mocujący możliwością przyszycia do skóry, po zamknięciu uniemożliwiający przesunięcie się cewnika;
- przewód łączący do śródprzedsionkowego odprowadzenia EKG;
- strzykawka typu Lauer 5 cm3 lub 10 cm3.
2. Automatyczne bezigłowe zastawki – 100 szt.
Automatyczne bezigłowe zastawki umożliwiające nie używanie korka do zabezpieczenia linii. Przepływ minimalny 250ml/min. Zastawka z tzw. pozytywnym efektem zastawki eliminującym konieczność zamykania przedłużeń zaciskami (wypychana do linii bolus płynu w chwili odłączania strzykawki zapobiegający cofaniu się krwi do linii). Czas używania 7 dni lub 140 przyłączeń strzykawki do linii infuzyjnej.
3. Bezigłowy łącznik między strzykawkowy – 300 szt.
Bezigłowy łącznik międzystrzykawkowy pozwalający na połączenie strzykawek luer i lock oraz wymieszanie lub przeniesienie zawartości między strzykawkami. Konstrukcja umożliwiająca bezpieczne przyłączenie strzykawek bez dotknięcia miejsc połączeń. Pakowany sterylnie pojedynczo z fabrycznie założonymi osłonami na porty przyłączenia strzykawek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki

4.5.5.) Wartość części: 47479,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250344,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250344,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250344,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COOK MEDICAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5252452224

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-078

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250344,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10846,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17607,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10846,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Advence Europe Biuro Techniczno-Handlowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5210080350

7.3.3) Ulica: Skrzetuskiego

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-726

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10846,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3213,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4023,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3213,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teleflex Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5223086403

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3213,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1117,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1117,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1117,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5542980836

7.3.3) Ulica: Częstochowska

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-121

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1117,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2049,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2049,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2049,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teleflex Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5223086403

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2049,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3034,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3034,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3034,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Advence Europe Biuro Techniczno-Handlowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5210080350

7.3.3) Ulica: Skrzetuskiego

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-726

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3034,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.